💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לחברות וסוכני ביטוח

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

עוסקים בתחום הביטוח? אתם סוכנים פרטיים או מטעם סוכנות? בעלי חברות ביטוח? יש משהו אחד שכולכם צריכים והוא מוניטין חיובי ברשת האינטרנט. במידה ויהיו עליכם ביקורות שליליות, כתבות רעות, תגובות לא אוהדות ברשתות החברתיות אתם תהיו בבעיה ותתקשו לצרף לקוחות חדשים. היום, בעידן המודרני כולם יודעים שלפני שרוכשים משהו מתייעצים באינטרנט או קוראים דברים שאנשים כתבו על שירות או מוצר של חברה מסוימת..לכן, אתם צריכים לנהל את המוניטין שלהם באינטרנט ולהבטיח שיהיו יותר דברים חיוביים וטובים מאשר שליליים ורעים..ולכן, אנו כאן עבורכם!

מדוע חברות וסוכני ביטוח צריכים ניהול מוניטין?

כל כך הרבה חברות וסוכני ביטוח על קהל מבוטחים ישראלי "קטן", עם תחרות שכזו בין חברות הביטוח ובמיוחד בין סוכני הביטוח מכל התחומים ובכל הגדלים – אם לא תדאגו לניהול מוניטין עבור חברות או סוכנות הביטוח שלכם, המבוטחים לא יעברו אליכם ואפילו לא ידברו אתכם.
על החשיבות של מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות לחברה וסוכנות הביטוח, וכיצד חברת או סוכנות ביטוח מתמודדים עם מוניטין שלילי ברשת?

מדוע חברות או סוכני ביטוח צריכים מוניטין חיובי ברשת?

סוכן ביטוח פרטי זה משהו מאוד נפוץ היום ולכן גם יש הרבה חברות וסוכנויות ביטוח בוטיקיות וקטנות..המבחר גדול מאוד וללקוח יש הרבה אופציות לבחירה. אם אתם חברת ביטוח ללא סוכן ובמיוחד אם אתם סוכנות ביטוח, אין יום שאתם לא נאבקים כדי לשלוח כמה שיותר פוליסות להפקה.
עולם הביטוח כולל בתוכו מספר עצום של לקוחות פוטנציאלים הדורשים דבר אחד עיקרי מחברת הביטוח או מהסוכן שלה: מוניטין חיובי, כזה המשדר אמינות ומקצועיות.
לקוח הנתקל במוניטין שאינו חיובי או חלילה במוניטין שלילי, לא ירצה לסגור אצלכם את הפוליסה ועלול אף להעביר את הפוליסות לחברות ביטוח אחרות או לסוכן ביטוח אחר.
אם בעבר מוניטין הביטוח היה עובר מפה לאוזן, כיום מספיק לחפש את סוכן הביטוח בגוגל או את חברת הביטוח ברשתות החברתיות (במיוחד בפייסבוק) ולהיתקל בכל התכנים העיקריים הקשורים לחברת הביטוח – מוניטין חיובי ברשת עבור חברה או סוכן ביטוח? לא פחות מחובה!

שיווק דיגיטלי לחברות וסכני ביטוח באמצעות ניהול מוניטין

שיווק דיגיטלי לחברת ביטוח לא מחייב העסקת עובד ישיר, חברות ביטוח רבות משתמשות בשירותי עולם ניהול המוניטין כדי להבטיח מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות ולעיתים אף לטפל במוניטין שלילי המצריך מקצועני דיגיטל וניהול מוניטין לצורך טיפול והדחקה.

סוכני ביטוח בישראל קיימים בשפע, חלק מהסוכנים עובדים כעצמאיים וחלק כסוכנים מטעם סוכנות ביטוח גדולה.
טרם הקמפיין נגד הצורך בסוכן ביטוח (פרסומת שוקה סוכן ביטוח) ובמיוחד בעקבות הפרסומות  – סוכני הביטוח חייבים להילחם כמעט כל יום על שמם ואתגר מכירת הפוליסה הופכת קשה מרגע לרגע.
לשם כך, אם אתם סוכנים עצמאיים או סוכנות גדולה ומנסים למכור ביטוחי בריאות, רכב, אלמנטרי או כל סוג ביטוח הקיים כיום בשוק, אתם חייבים לבנות מוניטין חיובי בגוגל במסגרת השקעה על השיווק הדיגיטלי ברשת.
חברת "ניהול מוניטין" מתמחה בניהול המוניטין עבור חברות וגורמים רבים במשק, צוות הדיגיטל של ניהול מוניטין התמחה גם בתחום הביטוח ויכול לסייע לכם לבנות שם ומוניטין בגוגל וברשתות החברתיות, להתחרות בחברות וסוכנויות הביטוח המקבילות וכמובן להתמודד במקרה של תוצאות חיפוש שליליות בגוגל ומוניטין שלילי ברשתות החברתיות.

ביטוח הוא הענף המושמץ ביותר ברשת, כיצד מתמודדים עם מוניטין שלילי?

ניהול מוניטין סוכן ביטוח

למרות שכבר הזכרנו את זה, אנחנו כנראה לא מחדשים לכם כשאנחנו מספרים לכם על העובדה שענף הביטוח סובל מתדמית שלילית, לעיתים שלא באופן מוצדק.
ביטוחים רבים, בעיקרם ביטוחי הבריאות, סייעו למבוטחים רבים עד לרמת הצלת חיים וזכות זו מוענקת לא פעם לגורמים רבים בחברות הביטוח ולסוכני ביטוח מקצועיים רבים.
למרות הסיוע הרב, עולם הביטוח סובל מנגטיביות וביקורת רבה ובעקבות כך מגיעות כתבות שליליות באתרים הגדולים נגד סוכנים או חברות ביטוח, פסקי דין בהן מעורבת חברת הביטוח או סוכן הביטוח, ביקורות שליליות על סוכנות הביטוח בגוגל, ביקורות ותכנים שליליים על חברת או סוכנות הביטוח ברשתות החברתיות ותכנים שליליים רבים המופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל ובכלל ברשת כולה.

מוניטין שלילי לחברת ביטוח או סוכנות ביטוח יכול להוביל למצב בו הלקוח יסרב להפיק את הפוליסה דרככם או יעביר את הפוליסה לחברת ביטוח מתחרה או סוכנות מתחרה.
למרות סדר הגודל של חברת הביטוח, מספיק רק מספר ביקורות שליליות ובוודאי כתבות שליליות המופיעות בגוגל, כדי להוריד משמעותית את כמות מכירות פוליסות הביטוח, לגרום לנטישת/עריקת מבוטחים ובמקרים של סוכני ביטוח תיתכן גם פגיעה בפרמיה הנגזרת מהפקת הפוליסה.

סוכן ביטוח פרטי ומעוניין בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי?
צריכים קמפיין מיתוג, שיווק או קידום לחברת הביטוח שלכם?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇