💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין – האם זה זבנג וגמרנו?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הדאגה של עסקים בכל ענפי המשק ובכירים שונים היא התדמית באינטרנט, ניהול מוניטין מספק מענה למצבים שונים, משפר את המוניטין שלכם ברשת ודואג לשמר את התוצאות בכל חודש מחדש ובהתאם לתכנית שיווקית ואסטרטגית מותאמת ומקצועית.
למה ניהול מוניטין הוא תהליך ארוך טווח? מדוע מומלץ להקצות תקציב חודש לניהול מוניטין? ומה קורה כאשר מפסיקים את שירותי ניהול מוניטין?

לא בלחיצת כפתור: תכנית שיווקית ארוכת טווח ומותאמת לכל לקוח

מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מיומן משתמשים בכלים דיגיטליים שיווקיים המותאמים לכל מצב ולכל סוג וגודל לקוח, לאחר ניתוח המצב של כל גורם הפונה לשירותי ניהול מוניטין והוצאת התכנית לפועל, נדרשים מספר חודשים כדי להציג תוצאות ברורות ולבנות בסיס מקצועי להפיכת המוניטין שלכם לחיובי ומותאם לצרכים ולדרישות שלכם.
לאחר עבודה של מספר חודשים, לקוחות רבים בוחרים להעמיד תקציב חודשי לצורך שימור ההישגים וכן לקידום אינטרסים שונים בהתאם לשם שלהם בגוגל וברשתות החברתיות.

כמה זמן לוקח פרויקט מתחום המוניטין?

שירותי ניהול מוניטין לרוב מבוצעים במשך מספר רב של שנים, לקוחות רבים המעוניינים להמשיך ולשמר את ההישגים לאורך טווח זמן ארוך מאוד ומרוצים מהתוצאות, לא יגבילו את עצמם מבחינת זמן התקשרות ויקצו תקציב חודשי בהתאם ליכולות שלהם כחלק משיווק העסק, שיווק ציבורי או שיווק עצמי.

מה קורה במידה ולא מתחזקים את הטיפול בתדמית שלכם?

הכלים הסובבים את שירותי ניהול מוניטין הם כלים שיווקיים אורגניים, משמעות הדבר היא שכל עוד לא בחרתם להוסיף קמפיין שיווקי ממומן (מודעות ופרסומות בגוגל וברשתות החברתיות) לטווח הקצר, כל הפעולות במסגרת ניהול המוניטין יהיו במסגרת קידום אורגני של השם שלכם או שם העסק שלכם והמטרה היא השגת תוצאות חיוביות ארוכות טווח ולעיתים יכולים להחזיק חודשים רבים ואף יותר מכך ובהתאם למצב הנוכחי של כל לקוח.

כפי שכבר הבנתם מומלץ מאוד לשמר את ההישגים, אך ישנם לקוחות שראו תוצאות חיוביות ומוניטין שהפך ממוניטין חלש ואפור למוניטין חיובי ומושך או משלילי לחיובי ומותאם עבור היעדים העסקיים והצרכים שלהם, למרות ההישגים החיוביים יבחרו להפסיק עם שירותי ניהול המוניטין ולרוב עקב המחשבה שבזה הטיפול נגמר.
מכוון והתוצאות הן לטווח ארוך, הפסקת שירותי ניהול מוניטין אינה מורגשת לרוב בימים ובשבועות הראשונים, במידה והתמודדתם עם תוצאות שליליות או לא רצויות אלו יוכלו להופיע שוב בהתאם לאלגוריתם של גוגל ומידע שלילי נוסף יכול להופיע עם הזמן ולפגוע בתוצאות הטובות אותן קיבלתם בזמן ששירותי ניהול המוניטין היו פעילים.

מוניטין שלילי מחייב תחזוקה שוטפת

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב עסקים ואנשי ציבור שונים היא הופעתן של תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, מוניטין שלילי מרחיק לקוחות וגורמים שונים מכם ומחייב טיפול בהקדם האפשרי.
תוצאות שליליות בגוגל יכולות להופיע כתוצאה מכתבות שונות באתרי התוכן, פסקי דין בו עם שמכם או שם העסק, ביקורות שליליות ואזכורים שליליים נוספים שיהפכו את המוניטין שלילי.

גורמים שפנו לניהול מוניטין עקב מוניטין שלילי וטופלו בצורה מקצועית ומוצלחת, יוכלו לראות שינויים משמעותיים בתדמית שלהם בגוגל, מכוון ובמצבים של מוניטין שלילי ברמות השונות ייתכן מצב בו תוצאות שליליות שונות יעלו חזרה בצורה בולטת בגוגל או במצבים מורכבים יותר תוצאות שליליות חדשות יופיעו בגוגל – במצב זה מומלץ שלא לקחת סיכון להחזרת המוניטין השלילי, יש להקצות תקציב קבוע בהתאם לגודל הפרויקט ולבלום את המוניטין השלילי מלחזור.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇