💻 monitincoil@gmail.com

הסרת (הדחקת) כתבה או אזכור שלילי מגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כתבה / אזכור שלילי בגוגל תחת השם שלך? הזמן לבצע הסרה או הדחקה של כתבה שלילית שפוגעת בך! הסרת תוצאות שליליות מגוגל רק אצל המומחים! הזמן לבצע ניהול מוניטין!

בימינו, כאשר כל אדם העומד לעשות איתך עסקים, שוקל להעסיק אותך, או מעוניין לקבל אינפורמציה עליך מכל סיבה שהיא יכול לחפש אותך בגוגל, שמירה על מוניטין ושם טוב ברשת היא עניין של הכרח. אם קיימים לגביך אזכורים שליליים הדבר עלול לפגוע במעמדך החברתי או בסיכוייך להתקבל למקום עבודה חדש, ואם אתה בעל עסק שזכה לאזכורים שליליים הדבר יכול לפגוע בהכנסותיך, להרחיק לקוחות פוטנציאליים, ואפילו לקוחות קיימים. כך או אחרת, אזכורים שליליים בגוגל הם דבר שיפגע בך כלכלית, עסקית, חברתית ותעסוקתית, ולכן כדאי לעשות כל שניתן על מנת להימנע מהם, ולהעלים אותם.

מניעת אזכורים שליליים

ניהול מוניטין דיגיטלי נכון עוסק במניעת האזכורים השליליים עד כמה שניתן עוד בטרם היווצרם, מניעת אזכורים שליליים כוללת ניטור התגובות באתר העסק, פנייה לגורמים המביעים אי שביעות רצון וטיפול מהיר בתקלות, בד בבד עם העמסת אזכורים חיוביים, כך שתוצאות החיפוש הראשונות שיעלו ברשימת התוצאות של שמך או שם העסק שלך, יהיו חיוביות. ככל שיהיו יותר תוצאות חיפוש חיוביות עבור העסק, כך ידחקו האזכורים השליליים למקומות שיהפכו אותם לפחות ופחות משמעותיים, עד שיאבדו את יכולתם לגרום לך נזק כלשהו.

התמודדות עם אזכורים שליליים קיימים

אמנם עדיף למנוע מראש פריצת משבר מוניטין ברשת, אך גם אם כבר נפגעתם מאזכורים שליליים ניתן לטפל בבעיה באמצעות הדחקת האזכורים השליליים. לעתים ניתן לבקש לבצע הסרה של אזכורים שליליים מאתרים מובילים, אולם ברוב המקרים הכלי היעיל להתמודד עם מוניטין שליליים הוא העלאת תכנים ואזכורים חיוביים, שידחקו את האזכורים השליליים לתחתית רשימת תוצאות החיפוש, וימנעו את השפעתם על העסק. על מנת שדחיקת אזכורים שליליים תהיה אפקטיבית, יש לנתב את האזכורים החיוביים למגוון ערוצים, וליצור מעטפת הולמת של אזכורים חיוביים. מנהל מוניטין מנוסה ידע בדיוק לאילו ערוצים להפנות את האזכורים החיוביים בכדי להשיג תוצאות מקסימאליות במינימום זמן. לאחר ששוקם המוניטין, יש להמשיך ולנהל את הפעילות ברשת לשמירה על מוניטין חיובי.

מי זקוק לניהול מוניטין

ניהול מוניטין הוא שירות נדרש עבור עסקים קטנים, חברות וארגונים גדולים, סלבריטאים ופוליטיקאים, וכן אנשים פרטיים.

  • ניהול מוניטין לעסקים – עסקים שנחשפו לאזכורים שליליים וביקורת ברשת מאבדים לקוחות והכנסות כתוצאה מירידה באמון ובהערכת הגולשים, ללא שיקום שמם הטוב עסקים אלו עלולים להיפגע קשות.
  • ניהול מוניטין לאנשי ציבור – פוליטיקאים, סלבריטאים, שחקנים וכל מי שעוסקים בפעילות ציבורית נחשפים לתגובות גולשים רבות. כאשר מופיעות תגובות שליליות רבות מצד גורמים המעוניינים לפגוע בפועלם ובשמם הטוב, ההשפעה עבורם יכולה להיות הרסנית.
  • ניהול מוניטין לאנשים פרטיים – בתור אדם פרטי, אזכורים שליליים ברשת ותופעות כמו שיימינג עלולים לפגוע בקשריך החברתיים, לחבל בסיכוייך למצוא עבודה, ולפגוע בביטחונך העצמי ובבריאותך הנפשית. גם כאן, הדרך להסרה של ביקורת שלילית היא דחיקתה אל מחוץ לתוצאות החיפוש המובילות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇