💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין וקריירה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רבים מנפגעי המוניטין השלילי אינם יודעים כיצד בעיות שליליות עלולות להשפיע עליכם בצורה ניכרת, החל מפגיעה בקריירה ובפרנסה, בעיה במציאת עבודה לבכירים או כל עובד בישראל ועד לפגיעה בחיים האישיים שלכם. פסקי דין שליליים בהם אתם מעורבים, ביקורות שליליות על העסק או החברה שבבעלותכם, כתבות שליליות באתרי החדשות בישראל ואפילו תמונות לא מחמיאות בגוגל – זה הזמן להבין את הכוח העצום של המוניטין השלילי בגוגל ולהדחיק את המוניטין השלילי ולהפוך אותו לחיובי.
כיצד בעיות שליליות בגוגל יכולות להשפיע על קריירה או מציאת עבודה? להלן ההסברים והטיפים שלנו בנושא ניהול מוניטין וקריירה לאנשים פרטיים בין אם הם שכירים או בין אם הם עצמאיים:

הכוח העצום של המוניטין השלילי בתוצאות החיפוש של גוגל

תוצאות החיפוש בגוגל מכילות כמות תוכן בלתי נגמרת עבור כל ערך וביטוי, כל תוכן מגיע מאתרים רבים וככל שהאתר בעל חשיפה גבוהה הכולל תנועת משתמשים גדולה כך גם השפעתו ומיקומו בתוצאות החיפוש בגוגל יהיו גבוהים יותר.
שמכם, שם העסק שלכם, שמות המותגים שבבעלותכם ועד שמות אנשי המשפחה שלכם – כולם יכולים להפוך כרעם ביום בהיר לתוצאות חיפוש שליליות בגוגל.

מנוע החיפוש של גוגל לא חס על אף גורם ומשפיע על כל אחד מאיתנו, מהאדם הממוצע המחפש משרה או קידום בארגונים וחברות בכל הגדלים והענפים במשק ועד לסמנכ"לים ומנכ"לים בכירים המחפשים את התפקיד הבכיר הבא, אנשי עסקים, בעלי הון ואנשי ציבור בכירים.
כאשר מבקשים לחפש עליכם מידע כדי לקבל אתכם לעבודה, לקדם אתכם בתפקיד, לבצע אתכם עסקה או לתמוך בכם כאנשי ציבור, המקום הראשון לחיפוש ואיתור מידע עליכם יהיה דרך תוצאות החיפוש של גוגל.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל הן בעלי משקל הרסני עצום, התוצאות השליליות במנוע החיפוש הגדול בעולם של גוגל מורכבות מתוכן ואזכורים שליליים רבים: פסקי דין מאתרי משפט וארכיון תוצאות והליכי משפט, ביקורות שליליות עליכם בגוגל כעסק, כתבות שליליות שנכתבו עליכם באתרי החדשות הגדולים בישראל המקבלים קדימות מיוחדת במנוע החיפוש של גוגל עקב תנועת משתמשים גדולה, אתרים המכילים עליכם מידע שלילי, קבוצות דפים ופוסטים שליליים גלויים ברשתות החברתיות ותמונות שאינן מחמיאות בגוגל תמונות.

המוניטין השלילי לא יטופל "עם הזמן" ולא כל אדם מומחה לטיפול בבעיה

חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב בניהול המוניטין המקוון של חברות ובכירים רבים, עם השנים ניתן להצביע על תופעה נפוצה בקרב גורמים רבים במשק – התעלמות ממוניטין שלילי.
התעלמות ממוניטין שלילי בתוצאות החיפוש בגוגל מתחלקת לשתי קבוצות עיקריות, אנשים שלא מודעים לבעיה ונחשפים אליה רק בשלב מאוחר ואנשים הנחשפים לבעיה ומקווים כי האזכורים השליליים בתוצאות החיפוש בגוגל "ייעלמו עם הזמן".
תוצאות חיפוש שליליות ומוניטין שלילי במנוע החיפוש של גוגל – אינן משתפרות לרוב עם הזמן ובמרבית המקרים המוניטין השלילי בגוגל מחריף, ככל שעובר יותר זמן ככה אתגר הדחקה וטיהור המוניטין השלילי הופכים לקשים ויקרים יותר.
כדי שלא תהפכו את אתגר ניהול המוניטין לפרויקט גדול, יקר וכזה שעתיד לקחת זמן רב מאוד לשיקום המוניטין, צוות "ניהול מוניטין" ממליצים לכם להתעדכן על בסיס חודשי כיצד שמכם או שם העסקים שלכם מופעים בגוגל ומשם לפנות לטיפול מקצועי בהקדם האפשרי.

במידה וקיים מוניטין שלילי ותוצאות חיפוש שליליות בגוגל, אנו ממליצים לכם בנוסף לא לפנות לגורם שאינו מקצועי מספיק, כזה המבטיח "למחוק לכם את המוניטין השלילי" או "למחוק לכם את תוצאות החיפוש בגוגל", דבר שאינו ממש אפשרי מכוון ובאמצעות כלים ופעולות דיגיטליות ניתן בעיקר לדחוק את התוצאות השליליות ורק במקרים אחדים ולא נפוצים במיוחד ניתן לפעול על-מנת להסיר את התכנים באתרים השונים.
בנוסף, ייתכן ותתקלו בגורמים המזדהים כמנהלי מוניטין ולמעשה אינם מומחים בדבר, כאשר התוצאה הסופית תהיה לקיחת הכסף או חלקו ותוצאות חיפוש שליליות בגוגל זהות או כאלו שהשתנו לזמן קצר מאוד.
"ניהול מוניטין" אינה מערבת גורמים רבים והטיפול בכל מקרה נעשה במקצועיות ודיסקרטיות יתרה על-ידי מייסד החברה, לירון קטלן, מומחה דיגיטל ובעל ניסיון רב שנים בניהול מוניטין דיגיטלי ובטיפול בתוצאות החיפוש בגוגל.

כיצד מטפלים במוניטין שלילי ובתוצאות החיפוש השליליות בגוגל?

כל גורם הפונה אל חברתנו, חברת "ניהול מוניטין" מקבל את היחס האישי ביותר ומטופל באופן אישי על-ידי מייסד ומנכ"ל החברה, לירון קטלן – שיחות הטלפון, הפגישות והטיפול המלא נשאר בדיסקרטיות מלאה ולא ייחשף ללקוחות אחרים או כל גורם המתעניין לגביכם.
לאחר קבלת המקרה, אנחנו ננטר וננתח את התוצאות השליליות ונבנה תכנית אסטרטגית מלאה שכל מטרתה היא טיפול בתוצאות השליליות בגוגל וברשתות החברתיות, דחיקת התוצאות ויצירת מוניטין דיגיטלי חדש בתהליך דיסקרטי ומקצועי.
מלבד הפעולות עצמן, תוכלו לקרוא באתר מאמרים רבים המפרטים לגבי הדרך והפעולות בהן אנו נוקטים כדי לטפל באתגר של מוניטין השלילי בגוגל והפיכתו לחיובי או אף להפוך מוניטין סביר/חיובי למוניטין חיובי חזק ובולט.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇