💻 monitincoil@gmail.com

הבדלים בין ניהול מוניטין ליחסי ציבור

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין ויחסי ציבור, עולמות המתממשקים אחד עם השני ומסייעים לחברות ועסקים מכל התחומים, אנשי ציבור מכל המפלגות, אנשי עסקים ובכירים שונים במשק.
איך מבצעים יחסי ציבור באינטרנט? מה תפקידו של ניהול מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות? איך מתמודדים עם מידע שלילי שקיים בגוגל וברשתות החברתיות? וכיצד יח"צ טוב המשולב עם ניהול מוניטין מקצועי יכול לגרום להצלחת כל עסק וכל אדם? 

יחסי ציבור באינטרנט: למי זה מתאים? מה האפקט?

כבר שלושה עשורים שיחסי ציבור באינטרנט מוכיח מדי שנה שהאינטרנט על כל חלקיו השתלט באופן משמעותי על אפשרויות הפרסום ושיווק הישנות (עיתון/טלוויזיה/רדיו), כיום גם תחומי השיווק והפרסום ברשת הפכו למורכבים ומגוונים בעלי שיטות ישנות ושיטות חדשות לשיווק עסקים ואנשי ציבור ברשת בצורה אורגנית, ממומנת או שילוב של השניים במסגרת קמפיין.
ביצוע יחסי ציבור לחברה, מוצר, מותג או כל אדם (ציבורי/תפקיד בכיר) יוכל להתמקד ברשתות החברתיות וכן גם בעזרת כתבות חיוביות שיווקיות הנכתבות ע"י כותבי תוכן מומחים ומועלות ככתבות ממומנות המסייעות לניהול יחסי ציבור וכן גם מקדמת המוניטין החיובי שלכם ברשת כאשר המטרה העיקרית היא להפיץ את שמכם, להיכנס למחשבותיהם של אנשים. 

מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות

כל עסק או אדם בישראל ובעולם חייבים לדאוג למוניטין חיובי בגוגל וכן גם ברשתות החברתיות השונות.
לאחר שהשם שלכם רץ בראשם או נחשף לגולשים, הצעד הבא והעיקרי הוא החיפוש אחריכם – יחסי הציבור הטובים בעולם יהפכו שוליים אם תוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות יהיו אפורים ומשעממים במקרה הטוב ושליליים במקרה הרע.

קידום מוניטין בגוגל כולל בתוכו כלים רבים, דוגמה אחת מכלים אפשריים רבים היא האפשרות להקים אתר אינטרנט (מיני-סייט עבור כל מטרה).
אם אין ברשותכם אתר אינטרנט, מומחה ניהול המוניטין יכול להקים עבורכם דף נחיתה מתקדם המאפשר לו לקדם אתכם בגוגל, לחזק את האמינות והיוקרה סביבכם ואף יסייע ביחסי הציבור ברשת במקרים מסוימים.
במידה ויש ברשותכם אתר, ניתן להתאים אותו לסריקה טובה יותר בגוגל וכן לקדם בו את התכנים הרצויים כחלק מתכנית הפעולה האסטרטגית של ניהול המוניטין.
דוגמה נוספת היא העלאת כתבות חיוביות ממומנות באתרי התוכן והחדשות, כתבות אלו יוכלו לסייע במצבים בהם המוניטין שלכם גנרי או שלילי, הכתבות יכתבו ע"י כותבי תוכן מקצועיים וכן יבוצע להן אופטימיזציה מקצועיות.

שיווק ופרסום באינטרנט: מומחה לניהול מוניטין ויחסי ציבור

מנהל המוניטין שלכם הוא גם איש יחסי הציבור באינטרנט שלכם, תפקידו לדאוג לשם שלכם ולכל דבר שתרצו לקדם באינטרנט.
חברת ניהול מוניטין מסנכרנת בין יחסי ציבור ברשת לבין ניהול מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות, כיום מרבית העסקים, אנשי הציבור והבכירים השונים במשק נעזרים בשירותי ניהול מוניטין וכן בקידום יחסי הציבור.

למי שירות יח"צ ומוניטין מתאים?

שירותי ניהול מוניטין ויחסי ציבור מתאמים לכל עסק או אדם המעוניינים לקדם את עצמם או מוצר/שירות שבבעלותם:

  • עסקים וחברות גדולות או בנוניות המעוניינות לחזק את המוניטין שלהן ברשת ולבנות יחסי ציבור סביב העסק/חברה, קמפיין מיוחד, קידום מוצר או שירות חדש/קיים 
  • עסקים קטנים המעוניינים לבנות את עצמם, להיכנס לשוק, להתחרות מול המתחרים הגדולים, למשוך לקוחות ולשפר את סיכויי ההצלחה העתידיים של העסק
  • אנשי עסקים ובכירים במשק המעוניינים בשיפור המוניטין שלהם וכן יחסי ציבור לשמם, לפועלם וכן להפוך למומחים בתחומם
  • אנשי ציבור ופוליטיקאים מכל המפלגות הארציות או המקומיות המעוניינים לקדם את עצמם ברשת, להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות ולשפר את סיכויי ההצלחה בבחירות
  • אנשים פרטיים המבקשים לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם בקריירה ובזוגיות או להתמודד עם אזכורים שליליים
  • עסק, חברה, איש ציבור, בכיר וכל גורם שחייב לטפל באזכורים שליליים בגוגל וברשתות החברתיות

גלגל הצלה: איך להתמודד עם תוצאות שליליות? צפו בסרטון שלפניכם שבו לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין מסביר על הדחקת אזכורים שליליים באינטרנט ובתוצאות החיפוש של גוגל.

עד עידן הרשתות החברתיות והשתלטות גוגל על החיפוש ברשת, שררה סברה כי גם פרסום שלילי הוא פרסום והוא מסייע בפרסום והכרה בקרב קהלים שונים – בעולם יחסי הציבור וניהול המוניטין באינטרנט, כל תוצאה שלילית המופיעה עליכם עלולה לגרום לנזקים כספיים ותדמיתיים.
אזכורים שליליים בגוגל יכולים להופיע כתוצאה מפסקי דין שליליים, כתבות שליליות באתרים הגדולים, ביקורות שליליות על העסק, פוסטים שליליים שנכתבו עליכם, סרטוני ביקורת ועד תמונות לא מחמיאות.
תוצאות חיפוש שליליות עלולות להבריח לקוחות ואוהדים פוטנציאלים וכן כל אדם המחפש אחר השם שלכם ברשת, כדי לא לפגוע באופן בלתי הפיך במוניטין שלכם עליכם לפנות לטיפול במוניטין שלילי כמה שיותר מהר.

כדי לטפל במוניטין שלילי פונים אל חברת "ניהול מוניטין", לאחר ניתוח התוצאות עליכם נגבש תכנית פעולה להדחקת התוצאות השליליות והעלאת תכנים חיוביים מותאמים באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים המותאמים לכל מצב וכן לכל סוג וגודל של עסק או איש ציבור בין אם הוא במשרה ציבורית, סלבריטאי, ספורטאי וכו'..

משתמשים בכוח של האינטרנט לקידום האינטרסים העסקיים, הציבוריים והאישיים

כדי לקדם עסק או כל אדם חברת "ניהול מוניטין" תשתמש בכל הכלים השיווקיים העומדים לרשותה, בהתאם לצרכים העסקיים/אישיים של כל לקוח. בעוד שהשירותים של חברות יחסי הציבור באינטרנט גורמים לאנשים לחשוב עליכם ולחפש אתכם, ניהול מוניטין ידאג שתוצאות החיפוש יהיו כמה שיותר חיוביות, מותאמות ומושכות – שילוב של השניים הוא השילוב המנצח להגדלת סיכוי ההצלחה שלכם לשיפור תדמית בגוגל ונוכחות אפקטיבית ברשת.

שאלות נפוצות על ההבדלים בין ניהול מוניטין ליחסי ציבור

היכולת לגרום לאנשים לחשוב על השם שלכם ולחפש אחר שם של עסק, מוצר, שירות, אנשי ציבור וגורמים נוספים אחרים.

היכולת להתאים את התדמית שלכם לאחר שחיפשו אחריכם, ניהול התדמית שלכם ודאגה למוניטין חיובי ומושך.

לחברת ניהול מוניטין פתרונות לכל לקוח, מכל סוג ובכל גודל לדחיקת התוצאות השליליות והעלאת תוצאות חיוביות.

אתם צריכים חברה המתמחה בטיפול בשיימינג שלילי או משבר דיגיטלי. חברה שמתמחה רק ביחסי ציבור לא תוכל לסייע לכם בצורה מלאה ואפקטיבית ולכן חברה המטפלת גם באזכורים שליליים וגם ביחסי ציבור תנהל עבורכם בצורה מדויקת ומוצלחת יותר את הפעילות. אתם חייבים מומחה ניהול מוניטין ויחסי ציבור באינטרנט כדי לשפר את התדמית הדיגיטלית.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇