💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין בעצמך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יש כתבה שמופיעה עליך באינטרנט ופוגמת בתדמית שלך? יש לך עסק שאתה רוצה להעניק לו תדמית חיובית ונוכחות ברשת? להלן המדריך שלנו שיעזור לך לבצע ניהול מוניטין חיובי ואפקטיבי באינטרנט ובגוגל בפרט. יש לנו מדריך שמכיל טיפים והמלצות לכל מי שרוצה לבצע ניהול מוניטין בשיטת "עשה זאת בעצמך".

אז להלן 5 טיפים למי שרוצה לעשות בעצמו ניהול מוניטין:

א. פתיחת פלטפורמות מיתוגיות:

השלב הראשון והבסיסי ביותר הוא לפתוח פלטפורמות שבכל פלט' תהיה תמונה / לוגו של העסק, כתובת, פרטי קשר (טלפון/מייל), שם העסק וכמובן קישור לאתר. בצורה הזו אתם גם מקדמים את האתר בעזרת קישור וגם מבצעים חשיפה של העסק כלפי היוזרים באותה פלטפורמה. איך אומרים? אם אתה לא שם אתה לא קיים נכון? אז להלן 10 פלט' שחובה לפתוח שם פרופיל:
פייסבוק, לינקדין, טוויטר, תפוז, יוטיוב, טאמבלר, פינטרסט, MYpen, סלונה..וכמובן יש עוד עשרות פלט' חזקות ואפקטיביות..אך אלו לדעתנו 10 הפלט' ההכרחיות למיתוג ראשוני בגוגל ובאינטרנט.

ב. קידום אתר הבית תחת ביטויים מסוימים:

יש לכם אתר? כל הכבוד! אך מה הרעיון אם האתר לא מקודם בגוגל תחת הביטויים הכי חשובים לכם? ראינו עסקים שיש להם אתר אך שרושמים את שם העסק האתר בכלל לא מופיע..לכן חשוב לבצע אופטימיזציה ולהגדיר ביטויים עסקיים. למשל ביטויי התדמית של העסק בשלל וריאציות למשל את העסק " סאבו הובלות" היינו בוחרים ביטויים לקידום של : "סאבו הובלות", "הובלות סאבו", "סאבו סבלים", "סאבו הובלה" וכו'.. אלו ביטויים שחשוב לכל עסק הקשור להובלות להופיע בהן ואם אתר הבית שלכם כלל לא מציג את הביטויים הללו אז יהיה מאוד קשה להגיע לחשיפה מקסימלית בצורה אורגנית בגוגל. כמובן את המילה "סאבו" מחליפים עם שם העסק שלכם בנוסף עם תחום העיסוק. אתם חייבים שבתוך האתר יופיעו ביטויים תחרותיים שקשורים למותג שלכם ולתחום שלכם בכדי שכאשר הרובוטים של גוגל יסרקו את האתר שלכם הם ימצאו את הביטויים הללו ויוכלו לקדם את האתר שלכם בגוגל תחת אותם ביטויים וכך תוכלו להגיע לחשיפה אורגנית גבוהה יותר.

ג. העלאת כתבות חיוביות באתרי החדשות הגדולים והמובילים בישראל

אנו ממליצים לכל עסק להעלות פעם במס' חודשים כתבה אחת לאתר חדשותי. כתבה מכלכליסט או מדה מרקר שתופיע בגוגל תחת השם שלך תמתג אותך כמוביל דעה בתחומך..אם אתה עורך דין ותהיה לך כתבה באתר המוביל בתחום המשפטי לדוגמא פוסטה או ביזפורטל והלקוחות שלך או הקולגות שלך יראו את הכתבה, הרושם הראשוני שתשאיר הוא חיובי לחלוטין. כמו כן, אם לא יהיו עליך כתבות חיוביות ויהיו עליך כתבות שליליות אז הרושם ייפגע ולכן חובה ליצור מסה של כתבות תוכן ממומנות באינטרנט מהאתרים הגדולים והמובילים בישראל.

ד. יצירת קישורים

אחד הכלים המשמעותיים בקידום בגוגל הוא קישורים. אנו ממליצים לכם לפנות לכל מי שאתם מכירים ושיש לו אתר ולהציע לו להחליף קישורים. הוא ישים קישור לאתר שלכם ואתם קישור לאתר שלו..בצורה הזו האתר שלכם יקבל קישורים מהרבה אתרים ופלט' שונות ובכך יוכל להתקדם טוב יותר בגוגל. אך חשוב לשים לב לא ליצור "חוות קישורים" שתחשב בעיניי גוגל לספאם ובצורה הזו גוגל יכולה להעניש את האתר שלהם. יש לעשות זאת בזהירות ולהיוועץ באנשי מקצוע בתחום.

ה. הבאת טראפיק ממוקד שיוכל לגלוש באתר

להביא טראפיק ממוקד לכתבה או לאתר שלכם זה חשוב בכדי לקדם אותו. יהיה מאוד קשה לקדם את האתר או כתבה מסוימת בלי שיהיה בה גולש אחד אפילו..ככל שגוגל רואה שיש הרבה קוראים, שהכתבה רלוונטית לגולש, שהוא שוהה בה X זמן ומבצע פעולות כמו גלילה, או הזזה של העכבר היא מבינה שהקישור הזה חיובי ורלוונטי לגולש. כמו כן חשוב להקפיד על חוויית משתמש הגיונית ושהאתר יהיה מותאם לניידים.

ההבדל שעושים "ניהול מוניטין בעצמך" ולא לוקחים חברה מקצועית לניהול מוניטין הוא שרמת ההבנה והיכולת של אנשי מקצוע שמתעסקים באינטרנט ובשיווק מידיי יום היא גבוהה יותר מאנשים שהם פחות דיגיטליים או לא מתעסקים באינטרנט ברזולוציות הללו..נתנו כאן 5 דרכים לביצוע מיתוג דיגיטלי אפקטיבי אך כמובן שיש עוד עשרות שיטות וטכניקות שבהן אנו נעזרים לשיפור התדמית האינטרנטית. נשמח להציע לכם קמפיין אפקטיבי ומסיבי לשיפור הנוכחות הדיגיטלית שלכם ויצירת רושם חיובי כלפי לקוחות פוטנציאליים!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇