💻 monitincoil@gmail.com

שיימינג לעסק? ביקורות שליליות? הנה סיפורי מקרה!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין הוא הכלי הטוב ביותר באינטרנט כיום לטיפול באזכורים שליליים על עסקים, חברות ואנשים ציבוריים ופרטיים שמתמודדים עם מוניטין שלילי, ביקורות שליליות ועד שיימינג לעסק.

ניהול מוניטין באינטרנט: בגוגל חייבת להיות תדמית חיובית ומזמינה!

על הכוח הגדול של גוגל אין צורך להרחיב, כיום כל אדם כמעט בכל גיל, מחפש כל שאלה וכל ביטוי בגוגל כדי לקבל את המידע שלו – שם העסק שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם ובאמצעות מוניטין חיובי ותדמית טובה תוכלו למשוך לקוחות, לקדם את העסקים שבבעלותכם ולשפר רווחיות – זוהי אינה שאלה של אם אתם בגוגל, אלא איך העסק מופיע בגוגל ואיזה רושם הוא מותיר

ביקורות שליליות וכל אזכור שלילי בגוגל וברשתות החברתיות הם פגיעה בעסק או בחברה וככל שהזמן עובר וככל שיש יותר תוצאות שליליות, בין היתר מוניטין שלילי יכול להגיע עקב כתבה שלילית באתר חדשות או בלוג, פסק דין על שם העסק או האדם, תמונות לא מחמיאות על העסק, סרטונים שליליים על חברה ועסקים שמופיעים בחיפוש בגוגל ואזכורים שליליים שונים שלעיתים מופיעים כאזכור אחד והרסני ולעיתים מדובר על מספר רב של תוצאות חיפוש שליליות בגוגל.
בכתבה באתר ווינט שהתפרסמה בינואר 2023, נחשפו שני מקרים בהם זכיינים ובעלי עסקים מתמודדים עם שיימינג ברשת וביקורות שליליות, התופעה יוצרת אזכורים שליליים ופוגעת בתדמית ובשיווק של עסקים וחברות בישראל.

איך עושים ניהול מוניטין לעסקים וחברות?

רגע לפני שנצלול למקרים הנפוצים של שיימינג לעסקים וביקורות שליליות, חשוב להבין כיצד חברת "ניהול מוניטין" מסייעת כבר שנים לחברות, עסקים ואנשים רבים, לשפר את התדמית שלהם, להשפיע על תוצאות חיפוש בגוגל ולבנות מוניטין חיובי ומותאם אישית לכל לקוח.
חברת ניהול מוניטין בעלת ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בפרסום ושיווק דיגיטלי, החברה מתאימה ומחדשת את הכלים הדיגטליים שלה בהתאם להתפתחות גוגל והרשתות החברתיות ומצליחה להשיג תוצאות חיוביות עבור עסקים וחברות רבות במשק: נדל"ן, רפואה, אסתטיקה, ריהוט לבית, גיימינג, בידור, תיירות ועוד.
בין הכלים איתם נוכל להשתמש במסגרת בניית תכנית ארוכת לטווח עבור ניהול מוניטין בצורה אורגנית: בניית אתר תדמית חדש ומותאם לגוגל או אופטימיזציה לאתר קיים ברשותכם, כתבות יח"צ באתרים הגדולים, שימוש בפלטפורמות מיתוגיות, קידום סרטונים חיוביים ותמונות.
התוצאות החיוביות ישוקפו לכל לקוח באמצעות דו"חות מעקב, באמצעות הכלים המתקדמים ביותר בעולם כיום נוכל לשקף עבורכם את סטטוס המוניטין שלכם בגוגל.

(צילום מסך עמוד העסק בגוגל)
(צילום מסך עמוד העסק בגוגל)

שיימינג למסעדה? סניף BBB מודיעין, ביקורת שלילית על העדר כשרות

(צילום: מתוך קבוצת הפייסבוק מודיעין שלנו)

המקרה הראשון בכתבה של ווינט הוא מקרה נפוץ שיכול לקרות לכל בעל עסק ובמיוחד למסעדנים, מור אגמון, זכיינית של מסעדת BBB סניף מודיעין, נתקלה בדירוג של כוכב אחד בגוגל ביזנס של העסק, הסיבה? הגולש לא אהב שהסניף אינו כשר: "לא כשר. לשמור מרחק".
אגמון הופתעה מהקריאה לחרם והחליטה לבצע בדיקה ראשונית לביקורת שלילית (מומלץ לכל בעל עסק), מבדיקתה אגמון דיווחה בפוסט ויראלי בפייסבוק שהמגיב לא לקוח שאכל במסעדה ואין בביקורת דבר על התנהלות המסעדה, בנוסף, מלבד הפגיעה העסקית מור אגמון דיווחה שמדובר על פגיעה אישית שכן המסעדה פתוחה בשבת אבל היא בעצמה שומרת כשרות, הבשר כשר ויש לה פלאנצ'ה נפרדת לבשר ללא גבינה.
למרות הפידבקים החיוביים שקיבלה בעקבות הפוסט, חוות הדעת הזו גררה לייקים ונחשבת בולטת ופוגעת בסניף שמנסה לשמור על כשרות ברבדים מסוימים אך אינו יכול לקבל תעודת כשרות – אגמון ניסתה לדווח על התגובה יחד עם מגיבים נוספים, אך טרם הצליחו לשכנע את גוגל למחוק את הביקור, אם כי לשמחתה כמה עשרות גוגליסטים סייעו כדי להרים מחדש את הדירוג.

ביקורת שלילית בגוגל על מסעדה: לא אכל במסעדה ודירג דירוג שלילי, האם ניתן לתבוע?

בעלי הקייטרינג דרך הגריל, דנה ודן הולנדר, לא הסתפקו רק לספוג את הביקורת השלילית מאדם שלדבריהם כלל לא אכל מהקייטרינג שלהם ולא הסתפקו רק בפוסט ויראלי, הזוג הגיש תביעה וזכה לפיצוי ע"ס 7,500 ש"ח.
הזוג החליט לתבוע את האדם שהגיב וכלל לא אכל אצלם, השף דן הולנדר התייחס למקרה בכתבה בווינט והדגיש את החשיבות של מוניטין עסקי שנבנה במשך שנים.
ביקורת שלילית אחת יכולה לפגוע משמעותית בעסק, לעיתים חוות דעה לא טובה יכולה לגרום לסלידה לעשרות לקוחות פוטנציאליים וכמה אלפי שקלים פיצוי בזמן שהביקורת נשארת לא יצליחו לפצות את העסקים וכלל לא ישקמו את המוניטין שנפגע.

תבעתם, תהליך התביעה הארוך עבר וייתכן ותפוצו בכמה אלפי שקלים, אך מה עושים עם הביקורת השלילית? כעת עליכם להבין איך להתמודד עם מוניטין שלילי על מסעדה בעקבות דירוגים שליליים או ביקורות לא טובות, מוצדקות או לא.
רבים תוהים איך למחוק ביקורת שלילית בגוגל, כפי שכבר הספקתם להבין, ביקורת שלילית אחת יכולה להיות הרסנית לכל עסק, מרבית הביקורות לא יגיעו מאנשים שתוכלו לזהות ולא קל לשכנע את גוגל למחוק חוות דעת גם אם דווחתם מספר רב של פעמים.
מחיקת תוצאות בגוגל זהה לרמת הקושי של מחיקת חוות דעת שלילית, רק במצבים של הפרה על התנאים של גוגל, לרוב לאחר פסק דין של שופט ובהתאם לשיקול דעתם של גוגל – המטרה היא לדחוק ככל הניתן את האזכורים השליליים ולבנות מוניטין חיובי חדש וחיובי באמצעות הכלים הדיגיטליים המתקדמים והניסיון הרב שעומד לרשות חברת "ניהול מוניטין".

לא רק עסקים וחברות: אנשי ציבור, בכירים, אנשי עסקים ועד אנשים פרטיים

ניהול מוניטין נפוץ בקרב חברות ועסקים בכלל הענפים במשק, חברה גדולה ועסק בינוני או קטן ישתמשו בניהול מוניטין, אך מה אם אתם אנשים? האם ניתן לקדם מוניטין של בן אדם בגוגל? אולי תופתעו לגלות שבעלי עסקים, לרוב בכירים ואנשי עסקים בוחרים לקדם גם את השם שלהם לצרכים עסקיים, אישיים ולא פעם כדי להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות שמופיעות בגוגל על השם שלהם.
בשנים האחרונות גם אנשים פרטיים החלו להשתמש בשירותי ניהול מוניטין לצורך שיפור תדמיתם והצגת רושם ראשוני חיובי.
חברת "ניהול מוניטין" שומרת על דיסקרטיות עבור כל לקוח, טיפול אישי ומקיף, שיטה ייחודית, צוות מיומן, מחיר משתלם ותוצאות מהירות וחיוביות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇