💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין דיגיטלי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בין אם יש לכם עסק כלשהו ובין אם אתם במקרה אנשים מוכרים ובעלי שם, תוצאות שליליות ברשת המקושרות עם שמכם עשויות להרוס מוניטין שעליו יש להניח שעבדתם במשך לא מעט שנים. מוניטין זה, במיוחד אם הוא חיובי מאד, הוא הסלע האיתן שעתיד לבנות יבנה ויבטיח לכם הצלחה בתחומכם, כמו גם הכנסות גבוהות. אולם, אם מוניטין זה חלילה נפגע והופך לשלילי, הדבר עשוי להרוס את כל מה שבניתם בשתי ידיים ובעמל רב. ניהול במוניטין באינטרנט הינו שירות ייחודי, המוצע לחברות, לאנשי ציבור ולכל מי שזקוק לכך וכולל התמקדות במוניטין חיובי על ידי ניקוי מוניטין שלילי ברשת, אם קיים כזה ודחיקת אזכורים שליליים.

למי מיועד השירות

ניהול מוניטין באינטרנט מוצע כאמור, לאישים חשובים, אנשים פרטיים, עסקנים ולחברות גדולות ומוכרות. ניהול מוניטין דיגיטלי, כמו ניהול מוניטין בגוגל לפרטיים, מתבסס על ההנחה כי מידע רב באשר לאותם גורמים יימצא באתרים השונים ברשת והוא שיכול להשפיע לטובה או לרעה על המוניטין שלהם. מידע זה יימצא בין אם באתר הפרטי שלהם, באתרים מוכרים או מוכרים פחות ולא סביר שיעלם. אם המידע כולל אזכורים שליליים יצריך העניין הליך מיוחד כדי לנקות ולטהר את שמו של אותו האדם או העסק. ניהול מוניטין באינטרנט הוא חלק ממיתוג אישי ועסקי בעקבות התוצאה הסופית של הסרת תוצאות שליליות מגוגל. תהליך זה ארוך ומורכב וכמובן דורש מקצועיות ברמה גבוהה בשל רמת מורכבותו, הבנה מעמיקה מאד של מנועי החיפוש והאופן בו הם עובדים וכן הכרות עם הרשתות החברתיות וניצול כוחן הרב כדי לשפר את המוניטין של העסק או של האדם.

כיצד זה מבוצע בפועל

ניהול המוניטין ברחבי הרשת ושיפור של תוצאות החיפוש אודות האדם או העסק מתחיל בבניית אסטרטגיה ייחודית, המותאמת לכל פרויקט ופרויקט. ההליך עצמו מתחיל בהפצה יזומה של תכנים חיוביים בעלי אזכורים שונים על העסק, על איש הציבור או על האדם הפרטי. אותם תכנים יועלו באתרים בעלי כוח רב ובכך יזכו  להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. בנוסף, כל תוכן נכתב בשפה הרלוונטית עבור אותו העסק או האדם בשפה שיכולה לקדם אותו ולהגיע באופן נקודתי לקהל היעד שאליו הוא פונה. מעבר לכך, יכול ניהול מוניטין לעסקים או ניהול מוניטין לאנשים לנצל, כאמור, את הרשתות החברתיות ואת הכוח הרב שלהן והיכולת להגיע באמצעותן לאנשים רבים. הוא משלב הפצה של תוכן ברשתות האלו, הכולל שימוש באזכורים חיוביים המקדמים את העסק.

לסיכום

בין אם מדובר בניהול מוניטין מקוון של עסקים ובין אם בניהול מוניטין ברשת של פרטיים, כל אחת מהאפשרויות הללו ממוקדת מאד ומטרתה. מטרת המפתח היא להסיר אזכורים שליליים ולהחליף אותם בחיוביים. המוניטין שנבנה באופן זה ומשלב פלטפורמות אינטרנטיות שונות עוזר לשפר את שמו הטוב של אדם, עסק או של החברה ומאפשר שמירה על מוניטין חיובי למשך תקופה ארוכה, מוניטין אשר מתבסס על שכבת הגנה אינטרנטית המשלבת תוכן איכותי ומותאם בקפידה.      

רוצים לתקן תדמית שלילית בגוגל?
צריכים שירותי ניהול מוניטין באינטרנט?
צרו קשר לקבלת הצעת מחיר!

    

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇