💻 monitincoil@gmail.com

הסרת מידע מגוגל בצורה עצמאית

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יש קישור בגוגל שאתה רוצה להסיר? אתם צריכים לדעת תשובות ל-2 שאלות חשובות לפני שתצליחו להסיר מידע מגוגל.
הראשונה היא מאיפה תרצו להסיר – האם מפייסבוק, האם מגוגל, האם מרשת חברתית אחרת, האם מאתר או בלוג מסוים?
אם מדובר באתר פרטי של בן אדם שהעלה קישור שלילי עליכם, אתם תצטרכו לפנות אליו באופן אישי למען הסרה. צריך לזכור שגוגל אינה אחראית על אתרים פרטיים אלא היא בעיקר מנוע חיפוש לפי ביטויים מסוימים. בכדי להסיר תוכן או קישור מעמוד תוצאות החיפוש בגוגל. ולכן, גם אם גוגל תחליט להסיר קישור מסוים אתם תצטרכו לפעול בדרכים מסוימות ושונות בכדי להסיר אותו מהאינטרנט.

איך התוכן הגיע לגוגל?

לרוב, אתר מסוים העלה את התוכן והרובוטים של מנועי החיפוש של גוגל סרקו את האתר ולכן פרסמו את התוכן בתוצאות החיפוש. אתם צריכים לדעת למי יש שליטה בתוכן הזה בכדי להסיר אותו לחלוטין מהאינטרנט.

כנראה, שברוב המקרים שיש תוכן שלילי עליכם השליטה על התוכן הזה לא יהיה בידכם. לכן אם מדובר בתוכן מסוג זה תוכלו לבקש מגוגל להסיר אותו מתוצאות החיפוש רק במידה והתוכן כבר לא קיים באתר המקור – משמע, פניתם לבעל האתר והוא הסכים להסיר את התוכן אך התוכן עדיין מופיע בגוגל. לצורך הסרת המידע  היכנסו לכלי 'הסרת תוכן מיושן'  כדי למחוק את המידע הנ"ל מגוגל.

אם פניתם לבעל האתר והוא לא הסכים להסיר את התוכן מהאתר שלו תוכלו ליצור קשר עם חברת האחסון של האתר ואם המקרה מצריך הסרה הם יכולים להסיר את התוכן השלילי הזה. כמו כן, אם פניתם לבעל האתר דרך טופס צור קשר או דרך המייל שמפורסם באתר ולא קיבלתם מענה אתם יכולים לבצע חיפוש נוסף אחרי הבעלים של האתר. חפשו בגוגל את הביטוי Whois‏. כאן תראו אתרים שמציעים בדיקה של URL (דומיין) שלאחר שתזינו את הקישור של האתר שפרסם את התוכן השלילי עליכם תוכלו לראות את כל פרטי המנהל של האתר..משמע, יהיו פרטי קשר (שם,טלפון,מייל,כתובת). לעיתים חברות קניית דומיינים חוסמים את הפרטים הללו של המשתמשים ולכן יכול להיות שתראו שהמידע חסום. במידה והוא חסום תנסו להמשיך ליצור קשר דרך מייל/פרטי קשר שיש באתר.

חשוב לציין, במידה ובעל האתר לא הסכים להסיר מהאתר שלו, גם אם גוגל תסיר קישור או תמונה שאתם לא רוצים שתופיע בגוגל היא עדיין תהיה באינטרנט..אנשים יוכלו לראות ולשתף או למצא אותה דרך אתרים אחרים (אם מישהו מחפש דרך בינג,וואלה וכו').

אם הצלחתם לדבר עם בעל האתר והוא אכן הסכים להסיר את המידע שאתם לא רוצים שיופיע באתר שלו תוכלו לבקש מגוגל להסיר את הקישור המיושן – עליך לטפל באופן עצמאי בהסרת הקישורים מרשימת התוצאות של גוגל. באפשרותך לעשות זאת באמצעות הקישור הבא: נא ללחוץ כאן

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇