💻 monitincoil@gmail.com

האם ניתן להסיר אזכורים שליליים מגוגל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כתבה רעה התפרסמה על העסק שלך וכעת היא מופיעה בגוגל? אתה מנכ"ל של חברה ופורסמה עליך ביקורת שלילית? שאתה מחפש את השם שלך בגוגל יש דברים שאתה לא אוהב או שאתה לא רוצה שאחרים יקראו וידעו עליך? יש פתרון לתוצאות חיפוש שליליות בגוגל ולאזכורים שליליים שמופיעים בכל מקום באינטרנט – הפתרון הוא ניהול מוניטין.

כיום, פיתחנו שיטה ייחודית במינה שמאפשרת לבעלי תפקיד, לעסקים ולכל אדם שיש לו אזכור שלילי בגוגל או ברשתות החברתיות או בכל מקום באינטרנט לנקות את השם הרע שנוצר לו. אנו נטהר את השם שלך מכל פגע ואזכור רע..תנו לנו לנהל את המוניטין שלכם ברשת האינטרנט ולפתוח בעבורכם דף חדש!

האם ניתן להסיר אזכורים שליליים מגוגל? כן אבל לא..

עקרונית, לא ניתן להסיר אזכורים מגוגל סתם כך, אלא אם כן הדף בו הופיע האזכור כבר לא קיים ולכן פונים לגוגל שהדף כבר לא "באוויר", או מסיבה נוספת כאשר יש הצדקה משפטית לבקשת ההסרה, כמו לשון הרע או הפרת זכויות יוצרים ואתם צריכים להגיש לגוגל מסמכים עם הוכחות מבית משפט / מכתב מעורך דין. כאשר מדובר באזכור שלילי מאתר או בלוג, תמונה, או ביקורת שליליים באתר מוכר, ניתן לפנות בבקשת הסרה למנהלי האתר אולם בקשות אלו נענות רק לעיתים רחוקות. למרבה המזל, ניתן לנצל טכניקות שונות על מנת לדחוק את האזכורים השליליים כך שעין הגולשים לא תשזוף אותם, כפי שאנו מבצעים בחברתנו.

עניין של זמן

שיקום מוניטין והדחקת אזכורים שליליים אינם קורים בן לילה, ועליך לאזור סבלנות, ולבטוח בתהליך, הסבלנות בסופו של דבר תשתלם, ובעזרת אסטרטגיה נכונה תוכל למנף את התהליך להתחדשות והתפתחות. הממוצע של תהליך ניהול מוניטין הוא מינימום של 6 חודשי פעילות לאיזכור שלילי אחד. משמע אם יש לכם 3 אזכורים שליליים נצטרך לעבוד עליהם בצורה מאסיבית כשנה וחצי.

ניהול מוניטין

חברת ניהול מוניטין  פועלת מאז 2015 בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי לתיקון תדמית שלילית עבור חברות, אנשי ציבור, ואנשים פרטיים להסרה ודחיקה של אזכורים שליליים, למניעת פגיעה בשמם הטוב, ולהתמודדות נכונה עם משברים הנובעים מביקורת, שיימינג ואזכורים שליליים אחרים ברשת. החברה מעסיקה מומחים בתחום ניהול מוניטין אשר יודעים כיצד להתגונן מפני איומים פוטנציאליים, כיצד לבסס מוניטין חיובי לאורך זמן, וכיצד להתמודד עם משברי מוניטין שכבר נמצאים בעיצומם. ניהול מוניטין הוא מלאכה המכוונת לטווח ארוך, שמטרתה לבסס מוניטין טובים לאורך זמן, ולכן חברות ואישי ציבור יעשו נכון אם יפנו לחברה מקצועית שתשמור על המוניטין שלהם מפני פגיעה והכתמה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇