💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר ישראל היום

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

התפרסמה עליכם כתבה שלילית באתר ישראל היום? עקב תנועת המשתמשים הגבוהה ועיתון מודפס בתפוצה גבוהה וכן הופעת הכתבה בתוצאות החיפוש בגוגל, המוניטין שלכם יפגע באופן ניכר בטווח הקצר ובטווח הארוך.
בכל מצב של מוניטין שלילי מומלץ לטפל בהקדם האפשרי, חברת "ניהול מוניטין" כאן כדי לסייע לכם להפוך את המוניטין השלילי לחיובי.

כשמופיעה כתבה שלילית באתר ישראל היום

בכל יום מתפרסמות מאות כתבות שליליות באתרים הגדולים על עסקים וחברות מכל הענפים, אנשי ציבור, אנשי עסקים ובכירים שונים – כתבה שלילית באתר ישראל היום עלולה לסבך אתכם ולהפוך את המוניטין שלכם ברשת לשלילי.
אתר ישראל היום (מבית עיתון ישראל היום) הוא אחד מהאתרים הגדולים בישראל שמספקים תוכן בתחומים רבים, כתבה שלילית שמתפרסמת ע"י אתר גדול עם תנועת משתמשים גדולה ותוכן רב, ממוקמת במיקום גבוה ובולט בתוצאות החיפוש של גוגל וללא מלאכת דחיקת אזכור שלילי באמצעות ניהול מוניטין – התדמית שלכם תהפוך לשלילית ותגרום לאנשים המחפשים את שמכם להתרחק מכם.

כתבה שעולה בישראל היום יכולה להשפיע עליכם לטובה במידה והאזכור עליכם יהיה חיובי (כתבה רגילה על פעילות בולטת שביצעתם או כתבה ממומנת בתשלום), הכוח של האתר לגרום לעסק או אדם להצליח יכול להיות מתורגם בקלות לכתבה שלילית עקב פרשה הסובבת אתכם, עבירה שביצעתם, חשד או חקירה שמתנהלת כנגדכם וכתבת ביקורות או תחקיר כנגדכם.
כתבה שלילית באתר ישראל היום לא תפגע בכם רק לטווח הקצר במסגרת החשיפה באתר, אזכור שלילי בעיתון, בשיתוף ברשתות החברתיות או באפליקציה של ישראל היום, אלא גם בעיקר בטווח הארוך כאשר כל אדם שיכתוב את שמכם ייחשף לאזכור שלילי עליכם וייפתח קונוטציות שליליות שמתקשרות לשם שלכם.
יחד עם כתבה שלילית עסקים ואנשים רבים עלולים להתמודד בשילוב או בנפרד עם אזכורים שליליים נוספים, בין היתר ביקורות שליליות, פסקי דין, תמונות וסרטונים לא מחמיאים, פוסטים שליליים ואזכורים שונים עליכם שמופיעים באתרי האינטרנט ונסרקים ע"י גוגל.

כוחו של אתר ישראל היום

אתר ישראל היום בעל תנועת משתמשים רחבה, האתר מגובה ע"י עיתון ישראל היום בבעלות משפחת אדלסון (מדיה LLC) ואפליקציית דיווחים וכתבות.
כתבה שנכתבה עליכם באתר האינטרנט של ישראל היום יכולה בקלות להופיע גם בגרסה המודפסת וההיפך, לעיתון ישראל היום התפוצה הרחבה ביותר בישראל כבר למעלה מעשור ומשמעות הדבר שהפגיעה לטווח הקצר עלולה להיות קריטית וליצור הד משמעותי בשבועות הראשונים של פרסום הכתבה עליכם.

כאמור, גוגל נותנים עדיפות במיקום לאתרים גדולים כדוגמת אתר ישראל היום, כדי לטפל בכתבה שלילית מאתר גדול כמו ישראל היום חייבים להשתמש בשירותי ניהול מוניטין ולדחוק את הכתבה השלילית כמה שיותר רחוק בגוגל ולהתאים אזכורים חיוביים חדשים.

חוזק האתר בגוגל מבחינה טכנית:

האתר ישראל היום מאוד חזק בגוגל וסביר להניח שכתבה או אייטם שלילי בו עליכם או על העסק שלכם יופיע במיקומים הראשונים בגוגל מכמה סיבות.

דירוג DR מאוד חזק (78), יש מעל מיליון איש באתר בכל חודש, האתר מדורג במעל 600 אלף מילות מפתח וכמעט 100 אלף דומיינים שונים מקשרים אליו..בהחלט לא כדאי להתעסק עם אתר ישראל היום.

האם ניתן למחוק כתבה מאתר ישראל היום?

עיתון ישראל היום הקים מערכת חדשות מסודרת הפועלת בעיתון בתפוצה הרחבה ביותר בישראל, אתר העיתון אינו שונה וגם הוא פועל במתכונת מסודרת, עורכים ומעבר על תוכן לפני הפרסום שלו – מעטים המקרים בהם אתר גדול כדוגמת ישראל היום מסיר כתבה שפורסמה באתר.
פנייה להסרה אינה מומלץ לרוב ומתאימה רק במקרה של הוכחה ברורה לדיבה ומידע שגוי שפורסם, אם אין ברשותכם הוכחה שכזו מומלץ להימנע מלפנות לאתר לבקשת הסרה מכוון ומלבד סירוב או התעלמות, גורמים שונים עלולים לבחור דווקא לבדוק אתכם עוד יותר ולפרסם כתבות נוספות.

אם בכל זאת אתם מעוניינים לפנות לאתר וברשותכם הוכחות שהמידע שפורסם מהווה דיבה, יצירת קשר עם אתר ישראל היום יכולה להתבצע בטופס צור קשר באתר או מייל לדוא"ל hayom@israelhayom.co.il.

ניהול מוניטין: טיפול בכתבה שלילית, פסק דין בגוגל ותוצאות חיפוש שליליות נוספות

חברת "ניהול מוניטין" מספקת מעטפת שיווקית לעסקים וחברות בכל הרמות והענפים במשק, אנשי ציבור, אנשי עסקים ואנשים פרטיים – מטרת העל היא לדאוג למוניטין חיובי ולסייע בפועלות שיווק נוספות על-מנת לסייע לקדם צרכים עסקיים וציבוריים שונים.
בעזרת מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטל מסור ומיומן, נוכל להוציא לפועל תכנית אישית שנתאים לכל מצב ולכל פונה, כלים דיגיטליים רבים ומגוונים יאפשרו לנו לדחוק את התוצאות השליליות עליכם במידת האפשר ולהתאים תוצאות חיוביות חדשות ליצירת מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות.

שאלות נפוצות

כן, מלבד תנועת משתמשים יחסית גדולה באתר, האתר מגובה בעיתון "ישראל היום" ולו התפוצה הרחבה ביותר בארץ כבר למעלה מעשור.

מספיקה כתבה שלילית אחת כדי לפגוע לכם במוניטין, לטווח הקצר המשתמשים באתר ובעיתון ייחשפו למידע שלילי עליכם. בטווח הארוך, הכתבה תופיע כתוצאת חיפוש בגוגל.

אם אין ברשותכם הוכחות ברורות שהמידע שגוי או דיבה, ההמלצה הכללית היא לא לפנות לאתר אינטרנט גדול בבקשה או דרישה להסרת כתבה.

כתבות שליליות ואזכורים שליליים נוספים אינם נעלמים ולא נדחקים כך סתם, פעולות ניהול מוניטין יסייעו להפוך את המוניטין לחיובי.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇