💻 monitincoil@gmail.com

מדוע השם שלך בגוגל חייב להיות נקי?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המוניטין שלכם יקר לכם? השם שלכם חשוב לכם? עשיתם דברים שאתם מתחרטים עליהם ואינכם רוצים שאנשים אחרים יחשפו על כך באינטרנט?
אם התשובה על כל השאלות האלו היא חיובית, עליכם להבין מדוע הדבר החשוב ביותר בקריירה המקצועית ואף בחיים האישיים – הוא שם נקי בגוגל.

כשהשם שלכם לא "נקי" בגוגל

שמו של אדם הוא יסוד חשוב במוניטין שהולך אחריו לכל אורך חייו, הכתמת שמכם יכולה להתבצע בקלות יתרה על-ידי פעולות יומיות ואף מטעם גורמים עוינים.
מקרים רבים יכולים להביא להכתמת שמכם ברשת: תביעות עסקיות/אישיות, חקירות בנושא שוחד, הטרדות מיניות, סיטואציות מביכות ושלל מאמרים שיכולים להכתים את שמכם ולחסל את המוניטין שצברתם במשך שנים רבות.

מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, כל העסקה או התקשרות עם אדם תלווה בחיפוש קצר בגוגל. התוצאות הראשונות מייצגות את הרושם הראשוני ובונות את המוניטין הדיגיטלי שלכם.
תוצאות ראשונות בגוגל הכוללות אזכורים שליליים הם אסון למוניטין שצברתם, חיפוש קצר בגוגל עלול לעצור מבעדכם לנהל את העסק שלכם, להגיע למשרה יוקרתית ובכירה ואף למנוע מכם לנהל קשרים אישיים.
העידן הדיגיטלי מייצג תחרות קשה ועליכם לדאוג שהמוניטין הדיגיטלי שלכם יהיה נקי, מסודר ומפוקח.

דואגים למוניטין נקי

לצורך ניהול המוניטין הדיגיטלי שלכם, נבצע עבורכם פעולות רבות שיסדרו את הרושם הראשוני שנוצר עליכם וינקו את שמכם.
השיטות המתקדמות לניהול המוניטין באינטרנט רבות ומורכבות, בניהן תוכלו למצוא: ניטור וניתוח תוצאות החיפוש המגוונות (מיפוי כתבות, ביקורות, חוות דעת, בלוגים ועוד), הקמת קמפיין באמצעות פלטפורמות חדשות והדחקת אזכורים שליליים באמצעות עבודה שוטפת בהתאם לצרכים שלכם ושל העסק שלכם (פעילות בתוך האתרים ומחוץ לאתרים), פנייה למפרסם במקרה של דיבה (במקרים מסוימים) וכלים נוספים היוצרים מעטפת ניקוי והגנה על המוניטין הדיגיטלי היקר שלכם.
באמצעות הדחקת האזכורים השליליים מתוצאות החיפוש בגוגל ותיקון התדמית השלילית שנוצרה בגוגל בעזרת שיטות מתקדמות, תוכלו להשיב את הגלגל לאחור ולנקות את שמכם בתוצאות החיפוש הראשונות.

אתם לא לבד

בהתאם לחובתנו בשמירה על סודיות לקוחותינו, לא נוכל לפרט אילו לקוחות עברו ניקוי מוניטין דיגיטלי.
למרות זאת, חשוב להבהיר – אתם לא לבד!
עסקים ואנשים פרטיים רבים פונים אלינו בתדירות גבוהה, כדי לנקות את המוניטין הדיגיטלי שלהם ולאפשר לרושם הראשוני להיות נקי מאזכורים שליליים שקרו לאורך הדרך העסקית, המקצועית והאישית.
עסקים מגוונים, עולם הבידור, אנשי עסקים, אנשי ציבורי וגורמים רבים שזכו למוניטין נקי בזכות עבודת הדחקה המשלבת קמפיין חיזוק תדמית ומוניטין באמצעות ניקוי והפצת אזכורים חיוביים רבים.

ניקוי מוניטין באינטרנט אינו בושה אלא חובה: אל תתנו לעסק שלכם לקרוס, למשרה הבכירה שלכם להיעלם, אובדן הלקוחות, היעלמות חברים וקשרים רבים – השאירו את הבושה בצד והצילו את המוניטין שלכם.

עמוד ראשון בגוגל ללא אזכורים שליליים! נקו את המוניטין הדיגיטלי שלכם , קחו שליטה על הקריירה והחיים שלכם בחזרה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇