💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין שלילי: דחיקה וטיפול בתוצאות שליליות בגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתם עסקים או אנשי ציבור ויום אחד התעוררתם לפגיעה קשה במוניטין העסקי והאישי שלכם, תוצאות שליליות בגוגל הכתימו את השם שלכם ועכשיו אתם מחפשים כיצד לטפל בתוצאות בגוגל.
מכתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים, פסקי דין שליליים, ביקורות רעות ושליליות על העסק ועד אתרים ודפים ברשתות החברתיות הנפתחים במיוחד כדי לפגוע בכם.
מדוע חשוב לטפל במוניטין השלילי? מדוע לא ניתן כך סתם למחוק תוצאות שליליות בגוגל? וכיצד למעשה מטפלים ודוחקים תוצאות שליליות במנוע החיפוש של גוגל?

תוצאות שליליות בגוגל: מתכנון הרסני לחברות, עסקים ואנשי ציבור

כבר משנות ה – 90 כל אדם יכל להקים בפשטות אתר אינטרנט בכל נושא שיבחר, העיתונים הגדולים בישראל הפכו לאתרי החדשות הגדולים בישראל ולאחר מכן הגיעה גם האפשרות להגיב ולהכפיש בתגובות אנונימיות.
עם הכניסה לעידן הדיגיטלי והרשתות החברתיות, הכמות הגדולה של התוכן השלילי מהאתרים הגדולים, אפשרות יצירת התוכן המהירה והפלטפורמות הרבות להעברת ביקורת – הפכו את הרשת לחממת מוניטין שלילי המתנקז כולו לתוצאות החיפוש בגוגל.

כל אדם בארץ ובעולם המעוניין לבוא בקשר כלשהו ועוד טרם עסקה, בירור או אהדה ציבורית יחל את חיפושו במנוע החיפוש של גוגל.
תוצאות החיפוש בגוגל יקבעו עבור חברות/עסקים ואנשי ציבור את הקריירה שלהם, במידה ונפגעתם מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל אתם עלולים לפגוע לעצמכם בפרנסה, התמיכה הציבורית ולא פעם אף בתא המשפחתי.
תוצאות שליליות בגוגל יכולות להגיע ממגוון רב של תכנים שליליים: כתבות שליליות על העסק שלכם או עליכם באתרי החדשות הגדולים בישראל, פסקי דין נגדיים הממצבים אתכם באור רע, ביקורות רעות על העסק שלכם באתרי הביקורת הגדולים ובביקורות של גוגל ביזנס ואתרי תוכן שונים המכילים מידע נגטיבי עליכם.
במקרה קצה יריבים ומתחרים שונים יקימו עליכם אתרים שליליים או קבוצות ודפים ברשתות החברתיות, שכל מטרתם היא פגיעה הרסנית במוניטין שלכם והפיכתו לשלילי.
חברות/עסקים או אנשי ציבור הנזכרים מאוחר לטפל בתוצאות חיפוש שליליות או כאלו המאפשרים לתוצאות השליליות לגדול למימדים גדולים מדי – מעלים את רמת הקושי של אתגר טיפול והדחקת התוצאות השליליות בגוגל והפיכת המוניטין השלילי לחיובי.

מחיקת תוצאות שליליות בגוגל? מיתוס בדיוני

סברה רווחת בקרב חלק מאנשי העסקים ואנשי הציבור המגיעים לטיפול במוניטין השלילי, היא כי ניתן למחוק תוצאות חיפוש בגוגל.
פעמים רבות חברות מוניטין שונות יספרו לכם כי מרבית פעולת המוניטין שלהם היא "ניקיון/מחיקת תוצאות החיפוש בגוגל" או לרוב ימתגו את השירותים שלהם כמחיקת מוניטין שלילי.
"ניהול מוניטין" בוחרת לשקף לכם את האמת, אזכורים שליליים בגוגל מגיעים מאתרים רבים, מחיקת מוניטין שלילי אינה נפוצה כפי שנהוג לחשוב מצד הלקוח או נהוג להימכר מצד ספק שירות ניהול המוניטין – מחיקת תכנים שליליים יכולה להתבצע מול אתרי פסקי דין או בפנייה ישירה למעלה התוכן ורק במידה של דיבה (ובהנחה שמעלה התוכן הינו אדם רציונאלי המבין את החוק).

החלק העיקרי של ניהול המוניטין וטיפול באזכורים ותוצאות שליליות בגוגל, הוא בעיקר פעולת הדחקת התכנים אל העמודים הרחוקים של גוגל אליהם מרבית הגולשים לא מגיעים (הרוב מתמקדים בעמוד הראשון והשני).
אם כך, עליכם לדעת כי מנהל מוניטין רציני ואחראי לא יבטיח לכם מראש את מחיקת התוכן, בנוסף ההתמקדות בניהול המוניטין תהיה בהדחקת האזכורים השליליים בגוגל.

כיצד מטפלים במוניטין שלילי ותוצאות שליליות בגוגל? השיטה החדשה!

טיפול בניהול מוניטין אינו סיפור קצר וביצועו יכול לקחת מספר חודשים (תלוי במורכבות), טיפול והדחקה של תוצאות שליליות בגוגל הם דברים מורכבים ויש לקחת אותם ברצינות ובכובד ראש.
אנו בחברת "ניהול מוניטין" מספקים שירותי ניהול מוניטין עבור חברות/עסקים ואנשי ציבור בכירים את שירות ניהול המוניטין כבר מספר שנים, תהליך ההדחקה וטיפול בתוצאות השליליות מתחיל בהערכת הנזק, ניטור וניתוח התוצאות השליליות בגוגל ומשם מגבשים תוכנית פעולה ואסטרטגיה לטיפול ייעודי מותאם להפיכת המוניטין השלילי למוניטין חיובי.

לאחר שגיבשנו את האסטרטגיה המתאימה עבורכם, אנו נחל בקמפיין רחב המורכב ממספר רב של כלי ניהול מוניטין ובשילוב פלטפורמות שונות נוכל להתחיל להדחיק את התוצאות השליליות בגוגל.
הדחקה וטיהור המוניטין השלילי בגוגל תלויים במספר רב של היבטים ויש לקחת בחשבון את כמות התוצאות השליליות המופיעות בגוגל.
המטרה הסופית היא לנקות את המוניטין השלילי, להחזיר את שמכם הטוב, לאפשר לכם ליהנות מתוצאות חיוביות בגוגל ובכך לעלות את המוניטין שלכם, להחזיר לקוחות, למנוע נטישת לקוחות או במקרה של אנשי ציבור לעלות את האהדה עבורכם.

לא שומרים על הסודיות שלכם? תברחו!!!

נתון חשוב בנושא יחסי מנהל מוניטין – לקוח, הוא שמירת הסודיות המלאה.
כמו שרופא ועור-דין שומרים על סודיות עם הפציינטים והמיוצגים, כך גם אנחנו שומרים על סודיות מלאה עם הלקוחות שלנו.
ניהול מוניטין הוא תהליך רגיש המחייב סודיות ובמיוחד לצורך שמירה על האמינות של התהליך.
אם נתקלתם בחברת ניהול מוניטין המפרסמת את שמכם או מפרסמת לכם שמות של לקוחות אחרים – סרבו בנימוס.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇