💻 monitincoil@gmail.com

מחפשים חברות ניהול מוניטין? היזהרו מחיקויים ומרמאים!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

עולם ניהול המוניטין רווי מתחרים, אנשים רבים ילחמו על הבחירה שלכם לניקוי המוניטין השלילי והדחקת האזכורים השליליים.
עבודת ניהול המוניטין אינה פשוטה ומצריכה אנשי שיווק מקצועיים ובעלי ניסיון.
כדי שלא תיפלו במצג שווא של מנהלי מוניטין לא מקצועיים עליכם להיזהר ולשים לב לנקודות אדומות מחשידות.

100% תוצאות מובטחות מראש?

בואו נודה על האמת, שירות ניהול מוניטין מקצועי אינו השירות הזול ביותר במגוון השירותים השיווקים ובעולם עם מתחרים רבים, כדי שתמהרו לסגור עסקה אתם עלולים להיתקל בהבטחות שאינן מתיישבות עם המציאות.
אם יש משהו שצריך להדליק אצלכם נורה אדומה, הוא ההבטחה מראש ל 100% הצלחה, ניקוי והדחקת אזכורים באופן מלא.
כדי שתחתמו על השירות ותשלמו את הכסף, ייתכן ואנשים לא מקצועיים ולא אמינים יבטיחו לכם עתיד "ורוד מדי", עתיד הכולל 100% הצלחה ואף הבטחה על כך מראש – זה הזמן להגיד לכם את האמת ולשבור את המיתוס, הסרה והדחקה ב 100% המובטחים מראש הנם שקר נפוץ בעולם ניהול המוניטין ועליכם להתרחק מהסביבה המבטיחה "תנאים" שכאלה.

איך להזהר מחברות ניהול מוניטין לא אמינות ולא מקצועיות?

הבטחה מראש למחיקה מלאה כוללת לא פעם הבטחה למחיקה והסרת תכנים שלא בהכרח ניתן להסיר.
ניקוי מוניטין שלילי עובד על הדחקת אזכורים ותכנים שליליים וכן בין היתר גם מחיקת תכנים מאתרים שונים, כאשר פעולת מחיקת התכנים הינה בעלת רמת קושי גבוהה, כוללת תלות בצד המפרסם והבטחה למחיקה בטוחה מראש היא אשליה שאינה מתיישבת עם המציאות.
זהירות ספויילר, כאשר תחתמו עם חסרי הניסיון בעלי ההבטחות חסרות הבסיס, ככל הנראה תמצאו עצמכם במצב בו הצד איתו חתמתם יעבוד כרבע מהזמן המתבקש שהובטח מראש ולבסוף יבקש זמן נוסף או שפשוט לא יספק לכם עבודה מקצועית.

הטריק הפשוט: תשאלו אותם על לקוחות שאיתם עבדו בעבר

אם קראתם את המאמרים הקודמים שלנו או שמא הסתכלתם באתר, ודאי תוכלו להבחין כי להבדיל מכל חברת פרסום ושיווק – אנחנו לא מפרסמים דבר מה על הלקוחות הרבים שביצענו להם עבודות של ניהול מוניטין במהלך השנים.
הסיבה לאי פרסום הלקוחות פשוטה, ניהול מוניטין ובמיוחד טיפול במוניטין שלילי הוא דבר רגיש והאמינות בפרסום המהיר יחסית חייבת להישמר בחיסיון לקוח מחמיר ובדיסקרטריות מלאה, גם לאחר תום הפרויקט.
יתרה מכך, גם בשיחות סגורות ובפגישות עם לקוחות חדשים לא נרמוז מידע על הלקוחות איתם עבדנו ונוכל רק להגיד כי הלקוחות שאיתם עבדנו הינם אנשים מעולם הבידור, בכירים בעולם העסקים והפיננסים, חברות וארגונים רבים וכן אנשי ציבור שונים כגון פוליטיקאים.

אם כך, הטריק הוא פשוט ביותר, נסו לדלות מידע אודות הלקוחות איתם הם עבדו בעבר…אם הם יספרו לכם, זה אומר שייתכן שבפגישה הבאה שלהם ייתכן והם יספרו על הפעילות שהם עשו לכם..ולכן החיסיון והדיסקרטיות זולגים והמידע יכול לדלוף..
לא נתמקד בהסבר לגבי אנשים המשקרים אודות אנשי ציבור ועסקים איתם עבדו, מספיקה העובדה שהאנשים איתם אתם מדברים אינם דיסקרטיים כדי להתרחק מהם במהירות האפשרית.
כפי שאנשי השיווק איתם דיברתם חשפו מידע על האנשים איתם עבדו, יום למחרת החתימה איתם – המידע עליכם ייחשף, הפרטיות תפגע ואמינות התוכן תפגע גם כן.

שימו לב!

בהתקשרות עם אנשי שיווק המבצעים ניהול מוניטין, חשוב לשים דגש על מספר היבטים המספקים הבטחה כי מדובר בעבודת ניהול מוניטין אשר עתידה לספק את התוצאה הטובה ביותר.
בהתקשרות עם איש השיווק עליכם לבדוק את שנות הניסיון והוותק של האיש שבא אתכם בהתקשרות, עליכם לבדוק האם הוא בעצמו מבצע את העבודה כבעלים/מנכ"ל החברה או שאולי מדובר בעבודה שתבוצע על-ידי עובד אחר, זוטר, עם ניסיון דל בניהול מוניטין.
עבודת ניהול המוניטין של הבעלים עצמו היא יקרה יותר אך פעמים רבות משתלמת יותר עקב הניסיון הרב ותשומת הלב האישית.
בנוסף, בדקו באילו כלי שיווק החברה משתמשת, שאלו וחקרו לגבי הכלים המקצועיים ובניהם שיווק ממומן ולא ממומן, כלים לבדיקת תוצאות, דו"חות פעולה חודשיים ושקיפות מוחלטת.
לבסוף עליכם לזכור כי מנהל מוניטין מקצועי בעל ניסיון רב המכבד את עצמו, יכניס לחוזה סעיף "בונוס הצלחה", סעיף זה הוא סעיף מוכר ולגיטימי המדבר על הצלחה או הצלחה יתרה במשימה הקשה של ניהול המוניטין.

הבטחות שווא? העדר דיסקרטיות? חוסר בשקיפות? 3 דברים שאמורים להדליק אצלכם "נורה אדומה".
אם אתם נתקלים בחברת ניהול מוניטין שמספרת ומתרברבת על הלקוחות שלה, מבטיחה לכם 100 אחוז הסרה מגוגל ולא מספרת לכם איך היא מבצעת זאת ובאילו כלים, סרבו ותסגרו עם המקצועיים באמת.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇