💻 monitincoil@gmail.com

דור מיכה טוען לפגיעה במוניטין – מה גוגל אומר על זה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שחקן הכדורגל, דור מיכה, תובע את מכבי תל אביב על פגיעה במוניטין וסעיפי שכר על סך של כשני מיליון ש"ח.
באיזו פרשה דור מיכה ועומר אצילי היו מעורבים? כיצד הסתיימה? האם המוניטין ברשת של דור מיכה נפגע? ואיך לטפל במוניטין שלילי של שחקני כדורגל, ידוענים, אנשי ציבור ואנשים רבים נוספים אחרים המוכרים לקהל הישראלי?

סקירת מקרה דור מיכה

לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין, סוקר באופן קצר את נושא השפעת פרשת "הקטינות" של דור מיכה מבחינת פרסום בגוגל.

כפי שתוכלו לראות בתמונה המצורפת, פרשת "הקטינות" שבמרכזה היו 2 שחקני הכדורגל עומר אצילי ודור מיכה השפיעו באופן רב על תוצאות החיפוש בגוגל והכמות של החיפושים עלתה. בתמונה רואים כי במשך 5 השנים האחרונות פחות מ25 אלף איש חיפשו בגוגל את הביטוי "דור מיכה, ועם התפוצצות הפרשה היו כ-100 אלף חיפושים בגוגל.

דור מיכה פרשת הקטינות

פרשת הקטינות: דור מיכה נחקר, שוחרר ממכבי והתיק נגדו נסגר מחוסר אשמה

ביוני 2020, אחד משחקי הכדורגל המוכרים בישראל, דור מיכה, נאלץ להתמודד עם חשדות כבדים על קיום יחסי מין עם קטינות יחד עם חברו לקבוצת מכבי תל אביב עומר אצילי.
הפרשה שהתפוצצה הובילה לפגיעה במוניטין של דור מיכה בכל אמצעי התקשורת במדיה הישנה אך יותר מכל במדיה החדשה עם עשרות כתבות באתרי החדשות וביקורת ציבורית נרחבת ברשתות החברתיות, מי שנהנה עד לפני הפרשה ממוניטין חיובי ספג מכה קשה למוניטין עם תוצאות שליליות בגוגל שכולן עוסקות בחקירות ובחשדות וכן בשיח וביקורת ברשתות החברתיות שהפכו בין לילה למשפט שדה.

טרם הסתיימה החקירה וטרם ניתנה תשובה סופית מהפרקליטות על הפרשה, קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב החליטה להדיח את דור מיכה מהסגל כעבור חודש מפרסום הכתבות והודיעה ביולי 2020 שעקב הפרשה עומר אצילי ודור מיכה לא ימשיכו איתם.
בספטמבר 2020, כשלושה חודשים בלבד מתחילת הפרשה, פרקליטות המדינה סגרה את התיק נגד מיכה ואצילי מחוסר אשמה.

אם לא מטפלים במהרה ובצורה נכונה במוניטין שלילי..כל אוהד אשר יחפש בגוגל את השחקן דור מיכה יראה דברים שליליים, גם אחרי שהקריירה תסתיים.

לפניכם 10 התוצאות הראשונות בגוגל. כפי שתוכלו לראות הכתבות השליליות מקבלות את נפח הכניסה הגדול ביותר!

פגיעה במוניטין והפרות שכר: דור מיכה צפוי לדרוש ממכבי ת"א כשני מיליון שקלים

התדמית של דור מיכה בגוגל וברשתות החברתיות נפגעה, כמו כן גם המוניטין שלו בעולם הכדורגל, השחקן הודח ממכבי עקב הפרשה ומצא את עצמו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית עם שכר נמוך משמעותית משכרו במכבי תל אביב ולאחרונה מיכה חתם בהפועל באר שבע.
דור מיכה טוען להפסדי שכר במהלך 2020-2021 בעיקר עקב הפגיעה במוניטין שאילצה אותו לחתום בשכר נמוך יותר בקבוצה זרה, מהלך כזה עלול לפגוע בקריירת המשחק של שחקנים רבים ואף ליצור פגיעת שכר ארוכת טווח עקב התפשרות על חוזה בשכר נמוך בלית ברירה.

במכבי ת"א שסירבו להמתין בסבלנות על להחלטה בדבר כתב אישום צפויים להתמודד עם תביעה גדולה מצידו של מיכה, אקס מכבי מפשיל שרוולים ומבקש פיצוי מהקבוצה על המעורבות בפגיעה במוניטין, השלמת שכר ופיצויי פיטורין שלטענתו מגיעים לו, סכום התביעה כשני מיליון שקלים.
אם יזכה בסכום המלא או אם יגיע לפשרה עם מכבי תל אביב, התביעה לא תשקם את המוניטין של דור מיכה ויש לדחוק את האזכורים השליליים בגוגל ככל הניתן ולבנות תדמית חיובית חדשה בהתאם לפרסונה האמיתית שלפני הפרשה שהחלה כסערה ציבורית והסתיימה תוך מספר חודשים בלא כלום.
חשוב לזכור, עצם הגשת התביעה עצמה מובילה גם היא לפגיעה במוניטין בגוגל מכוון ולמרות שהחלק הפלילי נסגר מחוסר אשמה, הפרשה עולה שוב לדיון תקשורתי וציבורי.

דור מיכה טוען לפגיעה במוניטין אחרי שחרורו בשל פרשיית הנערות
דור מיכה טוען לפגיעה במוניטין אחרי שחרורו בשל פרשיית הנערות

תוצאות החיפוש בגוגל לא משקרות..להלן הקישורים המובילים שאליהם אנשים עוברים לאחר שהם מחפשים בגוגל את הביטוי "דור מיכה". כפי שתוכלו לראות מדובר על כתבות שליליות. במידה ומיכה היה עושה מוניטין חיובי, ובזמן, הכתבות הללו היו נדחקות לאחור.

בוחנים את הפגיעה: דור מיכה, מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות

פגיעה במוניטין של דור מיכה עלולה לפגוע בו במישורים רבים: קריירת המשחק עלולה להיפגע עקב סירובן של קבוצות נחשבות להחתים את השחקן עקב הכתם על המוניטין, סירוב חברות מסחריות להתקשר עם השחקן בחוזי פרסום ובמקרי קצה אף לפגיעה בחיי הזוגיות והמשפחה.
המקום הראשון לחיפוש מידע על כל עסק או אדם הוא מנוע החיפוש של גוגל, מנוע החיפוש יקבע את הרושם הראשוני ויהווה כרטיס ביקור עבור דור מיכה או כל אדם אחר בישראל.

מקרה בוחן: כיצד מופיע דור מיכה בגוגל? ומה לגבי הרשת החברתית?

השלמת תוצאות חיפוש: מספר השלמות שליליות: "תביעה" (אותה הוא מתכנן אך עדיין אינה חיובית עבורו), "דור מיכה ועומר אצילי" היא השלמה בעייתית המקשרת אותו חזרה לפרשה שהסתיימה וכן פוגעת בקריירה שלו כפרסונה בודדת ועצמאית, הביטוי "שכר" מראה שגולשים רבים חיפשו כמה שכר מרוויח מיכה לאחר הפרשה.
שאר השלמות החיפוש על מיכה עוסקות בזוגיות ובסניף גלידת גולדה שפתח יומיים כיומיים לפני הפרסום על סגירת התיק.
תוצאות חיפוש: חלק ניכר מתוצאות החיפוש עוסקות בתביעה של דור מיכה וכן כתבה מיולי 2020 בה הוא מביע צער על הפרשה, חלק מהאנשים שייחשפו לכתבות בנושא עלולים להעמיק חזרה אל תוך הפרשה ולמרות שהכוונה היא לנקות את שמו, אזכור הפרשה ופיצוי על מוניטין שנפגע על תיק שנסגר מחוסר אשמה מחזירים את הגולשים חזרה אל המקרה ויש לדחוק את האזכורים האלו.
העמודים הבאים בגוגל מעלים תוצאות חיפוש בנושא התנצלות על הפרשה או תוצאות ישנות מהפרשה עצמה.
חיפושים קשורים: החיפושים הקשורים מציגים תמונה בעייתית בדמות "פרשת הקטינות", חיפוש שיוביל ישירות למידע על הפרשה.
כמו כן, גם בחיפוש הקשורים עדיין מבוצע קישור בין מיכה לאצילי.
תמונות וסרטונים: בתמונות לא נראה שקיימת פגיעה תדמיתית עם תמונות לא מחמיאות, אך בחלק מתוצאות הסרטונים יש עיסוק בפרשה וחלקם עוסקים בתביעת של דור מיכה כנגד מכבי תל אביב.

גם הרשתות החברתיות מלאות בפוסטים וציוצים ישנים על הפרשה, ללא עבודה יסודית גם ברשתות החברתיות, חיפוש שמו של מיכה עלול להציג ביקורת ציבורית קשה.
ציוצים עדכניים על דור מיכה המוטעמים בגוגל וכן סקירת התייחסות על דור מיכה בקרב הגולשים ברשתות החברתיות, מציגים דווקא ביקורת על התביעה ועל אף חוסר אשמה פלילית, רבים עדיין מבקרים את מיכה בהיבטים ציבוריים.

בעזרת ניהול מוניטין ניתן לדחוק את התוצאות השליליות ולבנות מוניטין חיובי חדש

דור מיכה אינו לבד, אנשי ציבור רבים, עסקים וחברות מכל ענפי המשק וגם אנשים פרטיים – רבים סובלים מתוצאות חיפוש שליליות, אזכורים בעלי קונוטציות שליליות: כתבה שלילית, פסק דין על שם של אדם או עסק, ביקורות שליליות על עסק, סרטונים שליליים ואזכורים נגטיביים נוספים שעלולים לפגוע בכל אדם וכל עסק בישראל.
חברת "ניהול מוניטין" מספקת מעטפת שיווקית עם כלים מתקדמים ופעולות דיגיטליות רבות, בין היתר אנחנו מתמחים בטיפול במוניטין שלילי, יצירת תכנית מותאמת לכל לקוח, בכל גודל ובכל סוג עיסוק.
המטרה הגדולה היא לדחוק את תוצאות החיפוש כמה שניתן ולקדם אזכורים חיוביים חדשים המותאמים לצרכים הציבוריים, העסקיים והאישיים של כל לקוח.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇