💻 monitincoil@gmail.com

6 דברים שלא ידעתם על תוצאות החיפוש בגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוצאות החיפוש בגוגל הם מנוע עיקרי וחשוב לכל בעלי העסקים ואנשי הציבור המחפשים לעלות את ערכם, לעלות את רמת החשיפה, להתמודד עם מוניטין שלילי ולהרוויח כסף רב.
מהן העובדות שחשוב לדעת על עולם תוצאות החיפוש בגוגל וכיצד מתמודדים בשטח מרובה מתחרים ושינויים? האם באמת אפשר לבצע הסרת תוצאות שליליות בגוגל? כל הפרטים לפניכם!

שינוי תוצאות בגוגל? זה לא במקרה

כמה פשוט ככה מתוחכם, אם אתם לא אנשי דיגיטל ככל הנראה מנוע החיפוש בגוגל הערים עליכם במראו הפשטני והתמים.
עם שילובי מערכות, סקירת קוקיז ואלגוריתם חיפוש מיוחד – מנוע החיפוש של גוגל הוא הכל חוץ מתמים ותוצאות החיפוש בגוגל מושפעות מהביטים רבים.
כדי להתחיל לגעת בנושא תוצאות החיפוש בגוגל והשפעתם על המוניטין שלכם ברשת, חשוב שתכירו מספר עובדות לגבי מנוע החיפוש שהפך לאבא והאמא של רשת האינטרנט בעולם המערבי:

  • 70% מבעלי העסקים המבקשים לקדם עצמם בגוגל אינם מצליחים להגיע לעמוד הראשון בגוגל, העמוד הראשון נתפס עבורם כחלום רחוק.
    הסבר פשוט הוא תחרות קשה על ביטויי החיפוש ועבודת קידום אתר וביטויים שאינה מספיק מקצועית.
  • 90% מהגולשים אשר מחפשים ביטוי מסוים בגוגל (לפי מחקר של גוגל שנערך בשנת 2015) לא מגיעים בכלל לעמוד השני. המסקנה היא שאנשים רבים מסתפקים במידע אשר מוצג להם בעמוד ה-1 כמידע אמין ומקצועי.
  • באמצעות אופטימיזציה לדרישות האלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל (SEO), ניתן להחליט מה יהיה רשום בגוגל. למעשה אפשר לקדם כמעט כל ביטוי שתרצו ובכך לאחר שתבצעו בדיקת תוצאות חיפוש בגוגל על השם שלכם או על השם של העסק שלכם תוכלו לראות מה מופיע, ואם יש משהו שאתם לא מרוצים ממנו ניתן לבצע הסרת תוצאות חיפוש מגוגל בין אם בצורה של פנייה לבעלי האתר, בין אם בהחלפה (העלאת כתבה או אייטם חיובי אחר לאותו אתר) או בין אם בהדחקה (להעלות תכנים חדשים לאתרים אחרים ולקדם אותם בכדי שיעיפו את האזכור השלילי מהעמוד הראשון)
    קידום אורגני לרוב יהיה קשה ומורכב יותר מקידום ממומן, מומחה SEO ומומחה לניהול מוניטין יוכל להשיג עבורכם את תוצאות החיפוש האורגניות ובכך לענות לצרכים השיווקיים שלכם בצורה שתישמר לאורך זמן.
  • ניתן לשלם כסף ולהגיע ל 4 המקומות הראשונים בחיפוש בגוגל: באמצעות תשלום פר לחיצה (PPC) ומקדם תוכן ממומן מקצועי, תוכלו להגיע בביטויים מסוימים למקומות הראשונים (בעבר גם יכלתם להופיע בתוצאות חיפוש בגוגל המופיעות בצד שמאל). דרך קידום זו אמנם יכולה להבטיח לכם את התוצאות הראשונות, אך מלבד ההוצאה היקרה (ולפעמים יקרה מאוד) מדובר בקידום המוקצב בזמן, ברגע סיום הקמפיין הממומן תוצאת החיפוש תחזור למקומה הטבעי. מקום אחד לכל אתר..משמע אתם צריכים 4 אתרים שונים בכדי להיות ב-4 המקומות הראשונים..בעלי עסקים רבים שרוצים לשלוט בביטוי מסוים מקימים 4 דפי נחיתה רלוונטים ומופיעים ב-4 התוצאות הראשונות, אך חשוב לזכור שהם משלמים פר כל קליק ולכן זה עלול להוות "חור בכיס" ולשלם כפול, אך ללקוחות מסוימים זה משתלם כמו למשל בעסקאות עריכת דין, מנעולנים או נדל"ן.
  • אתרי החדשות הגדולים בישראל מקבלים עדיפות יתרה במנוע החיפוש של גוגל: הפרמטרים באלגוריתם של גוגל הינם טראפיק, עדכניות ורלוונטיות. עקב תנועת משתמשים גדולה באתרים הגדולים (טראפיק) ורלוונטיות גבוהה לקהל רחב, האתרים הגדולים כמו מאקו, ווינט, גלובס, כלכליסט, דה מרקר, וואלה וכו' זוכים לעדיפות ואמינות גבוהה בתוצאות החיפוש. בהתאם לעובדה זו, במידה ופרסמתם כתבה באחד מהאתרים הגדולים, קיימת סבירות גבוהה מאוד שתגיעו לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל ולתקופה ארוכה יחסית. יש אנשי ציבור ועסקים שאף משלמים כסף בכדי לרכוש פרסום של כתבות יח"צ שיווקיות בכדי לקדם את האתר וגם את הפעילות שהם מבצעים.
  • גוגל תמונות מושפע מאופטימיזציה לביטויים מסוימים, במידה ואיש השיווק שלכם יבצע פועלות אופטימיזציה נכונות הוא יוכל להשפיע על התמונות המופיעות ואף לקדם את התמונות החיוביות לבחירתכם. אז איך למחוק תמונה מגוגל תמונות? אם אתם בעלי האתר תצטרכו למחוק אותה ידנית, אם אתם לא בעלי האתר תוכלו לפנות אל בעלי האתר בבקשה להסרה..ואם נענתם בסירוב ניתן לבצע פעולות אחרות (לדוגמא: פתיחת עשרות פלט' חדשות תחת הביטוי הספציפי והעלאת תמונות בוריאציות שונות תוך דגש על תיאור התמונה שאותה גוגל יכול לקרא (נקרא בשפה המקצועית – ALT) ובכך תוכלו לשנות את סדר התמונות שמופיע בגוגל בתוצאות החיפוש).

כיצד זה משפיע על המוניטין?

אם לשים את ביידו הסינית בצד ואף את כל השירותים שגוגל מציעה מלבד החיפוש, מנוע החיפוש של גוגל הוא האתר השולט בעולם המערבי וממנו מתחיל כל חיפוש או בירור מידע.
בטרם כל רכישה או בירור מידע אודות חברה/עסק או איש ציבור כזה או אחר, כל הגולשים בכל הגילאים נכנסים לגוגל ומבקשים לקבל תשובה לשאלה שלהם.
כל מידע שלילי או תוכן נגטיבי עליכם בתוצאות החיפוש בגוגל הוא גזר דין של ממש, במידה ויופיעו עליכם כתבות שליליות, פסקי דין לרעתכם, ביקורות שליליות וכל מידע שאינו חיובי – אתם עלולים להפסיד לקוחות ולמעשה מספיקה תוצאה שלילית אחת עליכם כדי להבריח את הלקוח הפוטנציאלי.

בית הקברות של גוגל – מחיקת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל

המלחמה בגוגל היא מלחמת ביטויים וגם אם כל המידע עליכם חיובי ייתכן ותיעלמו מהמשחק כאשר התוצאה האורגנית (טבעית) עליכם מגיעה לעמודים 3-4 ומעלה, משמעות הדבר היא "בתי הקברות של גוגל".
כדי לא להגיע לאותו "בית קברות" או שבמידה ואכן הגעתם לתוצאות הראשונות אך המידע עליכם הוא שלילי והרסני, עליכם לפנות לאנשי מקצוע המומחים בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים.

באמצעות ניהול מוניטין תוכלו לקדם את העסקים שלכם, האתרים שלכם, הביטויים שלכם ואם אתם אנשי ציבור אז כמובן את שמכם.
חברות ניהול מוניטין מקצועיות מבצעות מניפולציות שונות על-מנת להדחיק אזכורים שליליים אל "בית הקברות של גוגל" וכן להחיות וליצור את האזכורים החיוביים עליכם.
ניהול מוניטין מקצועי יכול לשפר באופן משמעותי את המוניטין והתדמית שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל, להציל לכם את העסקים ושמכם הטוב, להזניק לכם את הקריירה ואף למנוע פגיעה בחיים האישיים עקב תוצאות חיפוש קיצוניות ובעייתיות.
בסודיות מוחלטות ומבלי לרמוז מידע אודות הלקוחות שלנו, הצלחנו לבצע מהפכים של ממש בתוצאות החיפוש עבור בכירים רבים ובניהם בכירים בעולם העסקים, הפיננסים, הבידור ועוד.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇