💻 monitincoil@gmail.com

מה זה ניהול מוניטין באינטרנט ולמה אתם צריכים את זה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מה זה ניהול מוניטין באינטרנט, למה צריך את זה? איך זה נראה אחרי? בואו נדבר על זה!

בשונה מחברות הקידום וה- SEO המסורתיות, אנו פועלים בשיטה קצת שונה ויוצרים מראש סוג של שכבת הגנה לכל איש ציבור או מותג, מצמצמים את האפשרות כי אם יהיה מתישהו תוכן שלילי, התוכן לא יכנס למיקומים הראשונים בחיפוש לאורך זמן, אם זה בגוגל ואם מדובר על חיפוש ברשתות חברתיות.
מה שתמיד מפתיע אותנו בכל פעם, זה שאנשים לפעמים לא יודעים איזה תוכן יש עליהם ומה מוצאים עליהם ברשת והשלב הראשון בתהליך עבודה שלנו הוא לנטר את כלל התוכן הקיים על איש הציבור, על החברה, על המותג או על אדם פרטי.

ניהול מוניטין באינטרנט – לפני ואחרי

אז ניהול מוניטין באינטרנט למעשה זה התהליך. תהליך שבו ניתן לומר לגוגל שיש דברים רלוונטים, עדכניים וחשובים תחת ביטוי מסוים. המטרה היא לגרום לגוגל לחשוב שקישור מסוים יותר רלוונטי וחשוב לגולשים מאשר קישור אחר. היתרון של דבר זה הוא בכך שאתם יכולים לנהל את העמוד הראשון בגוגל כך שיציג רק דברים שאתם מעוניינים. דברים שאתם לא מעוניינים בעמוד הראשון של גוגל בסופו של דבר יידחקו לאחור.

לנהל את המוניטין בגוגל זה לא דבר של מה בכך, מדובר בעבודה מורכבת וקשה הדורשת ידע טכני ומקצועי וכמובן המון זמן. בגלל שגוגל לא נמצאת בשליטה שלנו, אנו לא יכולים לומר שמחר או מחרתיים כבר העמוד הראשון יהיה כולו בתוצאות שונות ואחרות ממה שקיים היום..אלא מדובר בתהליך שלוקח זמן. להערכתי המינימום שאפשר לראות תוצאות ושיפור בעמוד הראשון הוא 3 חודשים או חצי שנה..

חשוב לציין שהעבודה והניהול של המוניטין באינטרנט יביאו למצב שבו יש לכם שליטה על התוצאות הראשונות של גוגל, למעשה תוצאה שתישמר לאורך זמן. היא תשתנה אלא אם כן יהיה שינוי דרסטי בחיפושים על ביטוי מסוים או באזכור חדש בגוגל על הביטוי. לדוגמא: אם תצא כתבה חדשה שמתמקדת בביטוי מסוים, והטראפיק לא מפסיק לזרום אליה, ייתכן שהיא תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל תחת אותו ביטוי.

לכן המטרה פה היא כאשר עולה כתבה מהסוג שגיל הזכיר, שהיא לא תכנס ישר לעמוד הראשון של גוגל. אלא שאנחנו נהיה עם מספיק תוצאות חזקות בעמוד הראשון שהיא תתקשה מאוד להכנס אליו ולהדחיק לאחור דברים שאנו יצרנו והכנסנו לעמוד הראשון. החשיבות ליצירת "מפלצת" בעלת כוח שיהיה קשה להזיז אותה מתוצאות החיפוש הראשונות.

חשוב לומר כי אם אתם מעוניינים להתחיל בפעילות ניהול מוניטין כבר שיש לכם אזכור שלילי בגוגל דבר זה יהיה מורכב פי כמה מבחינת רמת העבודה, אך אפשרי לחלוטין. האידיאל הוא להתחיל את ניהול המוניטין עוד לפני שיש לכם דברים שליליים בגוגל שצריך לדחוק לאחור. כך אנו נוכל לבסס קישורים חזקים שיהיה קשה להזיז, וזה עדיף מאשר להתחיל את העבודה שכבר יש קישור חזק ושלילי בעמוד הראשון שלוקח הרבה זמן להזיז ממקומו.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇