💻 monitincoil@gmail.com

מחיקת תיקים משפטיים מגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

היית מעורב בפסק דין שהתפרסם בגוגל? תיק משפטי שהשתתפת בו חשוף לעיני כל? זה הזמן לבצע פעולה למחיקת תיקים משפטים ומסמכי פסקי דין מהאינטרנט

מחיקת תיקים משפטיים, מחיקת תיקים משפטיים מגוגל,למחוק מסמכים משפטיים,הסרת תיקים משפטיים מהאינטרנט, מחיקת השמצות, הסרת מסמכים משפטיים, מחיקת רישום משטרתי, פרסומים שליליים בגוגל, מחיקת פרשה שלילית מגוגל,מחיקת תביעה מגוגל, מחיקת פרשה מגוגל, הסתרת תיק פלילי בגוגל. למידע המפורט בנושא הסרת מסמך משפטי ופסק דין מגוגל קראו:

אז איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט?

במרחבי האינטרנט ברחבי העולם, וגם בישראל, קיימים אתרים המפרסמים מסמכים ותיקים משפטיים שונים. אם שמכם השתרבב לתיק משפטי כלשהו, התיק יופיע בתוצאות החיפוש של שמכם. מצב זה יוצר אפשרות להכפשת שמכם הטוב רק משום שאיכשהו העסק שלכם, או שמכם, הוזכרו בתיק משפטי. עבור הגולש, אין משמעות לסיבה שבשלה שמכם שורבב לתיק, ואם בתוצאות החיפוש של שמכם מופיעים אזכורים משפטיים שליליים, הרושם שייווצר יהיה שלילי. הדברים נכונים עוד יותר, כאשר מדובר בטעות שנעשתה בעבר, ואתם נדרשים לשלם עליה שוב ושוב במוניטין שלילי, המרחיק מכם לקוחות פוטנציאליים.

הסרת מסמך משפטי

ניהול מוניטין – שמירה על השם הטוב שלך

מומחים לניהול מוניטין ידעו כיצד לבצע מחיקת תיקים משפטיים מגוגל, וכיצד להעלים פרסומים שליליים בגוגל. לא ניתן לבצע מחיקת תיקים משפטיים, או מחיקת רישום משטרתי, אך ניתן לבצע מחיקת השמצות, הסתרת תיק פלילי בגוגל, והסרת מסמכים משפטיים מדף התוצאות הראשון של חיפוש על שמכם. הדחקת אזכורים שליליים למקומות לא רלוונטיים בתוצאות החיפוש, כמוה כמחיקת תיקים משפטיים מגוגל, מחיקת אזכור תביעה מגוגל, או אף מחיקת פרשה מגוגל.

מחיקת תיק משפטי מגוגל

מה ניתן למחוק מגוגל?

אומנם, ברוב המקרים לא ניתן למחוק מסמכים משפטיים מגוגל, או לבצע הסרת תיקים משפטיים מהאינטרנט, אך במידה שפרסום המידע מהווה עבירה על החוק, מפר זכויות יוצרים, או פוגע בחסרי ישע, ניתן לבקש את הסרתו מגוגל. בנוסף, אם מקור המידע הוא אתר בבעלותכם, תוכלו לחסום את הגישה אליו. בשאר המקרים, מה שנותר לחברת ניהול המוניטין, הוא לייצר אסטרטגיית דחיקה אפקטיבית, שתדחק את האזכורים המשפטיים לדף השלישי או הרביעי של תוצאות החיפוש. איך עושים זאת? אלו כבר סודות המקצוע של מנהלי המוניטין.

הסרת תיקים משפטיים

ניהול מוניטין – שומרים על הגב שלך

חברה לניהול מוניטין מתמחה בתחום מזה למעלה מעשור. במהלך שנות עבודתנו פיתחנו שיטות, אסטרטגיות, וכלים אפקטיביים לשיקום מוניטין שנפגע במהירות האפשרית, ביסוס מוניטין טוב, ושמירה רציפה עליו. המומחים שלנו ידעו כיצד למחוק אזכורים שליליים, להסיר השמצות, ולדחוק תוצאות חיפוש שליליות לתחתית הרשימה, ובכך לשקם ולשמר את השם הטוב שלך.

תיק משפטי שהשתתפת בו עלה לאינטרנט וחשוף לעיני כל? יש תיקים משפטיים שאתם חייבים להסיר מהאינטרנט כדי שלא יראו אותם? צרו קשר ואנו נדחיק או נסיר אותם עבורכם:

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇