💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר דה מרקר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

פרסום כתבה שלילית באתר דה מרקר יוצר מוניטין שלילי, באמצעות חברת "ניהול מוניטין" תוכלו לטפל במוניטין שלילי שמופיע בגוגל המגיע כתוצאה מכתבות שליליות מהאתרים הגדולים ואזכורים שליליים רבים נוספים שהופכים את התדמית באינטרנט לשלילית והרסנית.

מבית עיתון הארץ: כשמופיעה כתבה שלילית באתר דה מרקר

כתבה שלילית באתר דה מרקר (TheMarker, מבית עיתון הארץ) מופיעה מספר פעמים ביום ונפוצה מאוד, השפעת האתר גדולה והאתר הפך לאחד מהאתרים המובילים בישראל עם למעלה מ – 20 שנות פעילות.
אתר דה מרקר מעלה עשרות כתבות ביום הקשורות לתחומי הכלכלה, שוק ההון, נדל"ן, משפט וטורי דעה שונים שיכולים להוביל לכתבות חיוביות שיובילו להצלחת עסקים מענפים שונים במשק או אנשי ציבור ובכירים שונים.
אל מול כתבות המציגות גורמים שונים באור חיובי, כמו כל מערכת חדשות מוכרת וגדולה, חברה או אדם יכולים להיפגע כתוצאה מכתבה שלילית באתר דה מרקר, כתבה שתעסוק בפרשה מסוימת, חשדות, חקירה, ביקורת שלילית וכל היבט שלילי שבא לידי ביטוי במסגרת תחום עיסוקו של האתר.

כתבה שלילית שמופיעה בדה מרקר עלולה להפוך את המוניטין שלכם באינטרנט לשלילי תוך מספר דקות מרגע הפרסום שלה, כל תוצאת חיפוש שלילית בגוגל מעלה את רמת המוניטין השלילי שלכם ומרחיקה את הגולשים שמחפשים את שמכם בגוגל.
יחד עם כתבה שלילית מאתר דה מרקר, עסקים ואנשים רבים סובלים ממוניטין שלילי המגיע מתוצאות חיפוש שליליות נוספות, בין היתר פסק דין על שמם, ביקורות שליליות מאתרי הביקורות, תמונות לא מחמיאות, סרטונים שליליים ואזכורים שליליים רבים נוספים.
מוניטין שלילי יוצר קונוטציות שליליות, ככל שישנו יותר מידע שלילי כך אתגר הטיפול במוניטין שלילי הוא מורכב יותר והפגיעה היא רחבה יותר

כוחו של אתר דה מרקר

מערכת אתר דה מרקר אינה לבד ונמצאת תחת עיתון הארץ, משמעות הדבר היא כוח גדול וכתבה שלילית אחת בדה-מרקר יכולה למצוא עצמה בגרסה שונה באתר הארץ, מגזין TheMarker ואף בעיתון הארץ.
על אף הכוח הכללי הגדול, אתר דה מרקר לבדו נחשב אתר חזק עם מערכת תקשורתית מסודרת, עורכים ועשרות כתבים.
בדומה לאתר הארץ, בשנת 2018 מערכת אתר דה-מרקר החליטה לעבור לתוכן בתשלום למנויים בלבד, לעיתים ישנן כתבות פתוחות לכלל ציבור אך הן מעטות.

ההשפעה לטווח הקצר היא הופעת הכתבה באתר תהיה בעיקר בקרב המנויים אך כאמור עלולה להגיע לכלי תקשורת נוספים בבעלות עיתון הארץ.
כאתר עם תנועת משתמשים גדולה ותוכן רב, בגוגל ייתנו עדיפות לאתר דה מרקר והכתבה שתיסרק תוך כמה דקות תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, תיצור מוניטין שלילי ותשפיע על המשתמשים שיחפשו את שמכם.
המעבר לתוכן למנויים בלבד אינו מוריד מרמת הפגיעה בטווח הארוך, גוגל עדיין יסרקו את התוכן הגלוי שבכתבה (מטא טייטל, הכותרתו תחילת הכתבה), כך ששמכם עדיין יבוא לידי ביטוי והכתבה תופיע כאשר גולשים יחפשו את שמכם.
בנוסף, במידה והכתבה עליכם סובבת פרשה או מקרה שלילי המעניין את הציבור הרחב, ייתכן שגם אתרי חדשות ותוכן גדולים אחרים עלולים לפרסם כתבה שלילית עליכם בהשארה מהכתבה שפורסמה בדה מרקר או שאתר דה מרקר יפרסם כתבה בהשארת אתר אחר ועלול להכביד על המוניטין השלילי שנוצר.

כפי שתוכלו לראות החוזק של אתר דה מרקר נמדד ב82 DR שזה ציון גבוה ומכובד בהחלט. יש מעט 35 אלף דומיינים שונים שמקשרים אליו, האתר מופיע בכמעט 600 אלף מילות מפתח שונות בגוגל ויש כמעט 800 אלף גולשים מידיי חודש.

themarker.com
themarker.com

איך אפשר למחוק כתבה מאתר דה מרקר?

פנייה לאתר גדול עם מערכת עיתון ותיקה בבקשה למחיקת כתבה לרוב אינה ממומלצת, במרבית המקרים האתר ידחה או יתעלם מבקשתכם, במקרים אחרים האתר עלול לבדוק עליכם מידע נוסף ולפרסם כתבות שליליות נוספות.

במידה ואתם עדיין מעוניינים לפנות לאתר דה מרקר בבקשה להסרת הכתבה ויש לכם הוכחות שמדובר בדיבה, תוכלו לבצע זאת באופן ישיר או באמצעות עו"ד תחת "צור קשר", "תוכן כתבות" ובחירה ב"עזרה נוספת". במקביל ניתן לפנות לדוא"ל:  guy.rolnik@harretz.co.il (מייסד האתר), sivan.klingbail@themarker.com (עורכת ראשית) וכתובות דוא"ל נוספות המופיעות באתר תחת "מערכת".

חברת "ניהול מוניטין": טיפול בכתבות שליליות, פסק דין ואזכורים שליליים נוספים

מוניטין שלילי הוא לא גזירת גורל, המצב הפיך, באמצעות חברת "ניהול מוניטין" ניתן לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות מגוגל ולהתאים תוצאות חיפוש חיוביות חדשות.
קידום האזכורים החיובים החדשים מבוצע באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים, מומחה לניהול מוניטין יבנה יחד אתכם תכנית פעולה דיגיטלית המותאמת לכל סוג וגודל של עסק/חברה או לכל איש ציבור, בכיר או אדם פרטי המעוניינים לטפל במוניטין שלילי ולהפוך אותו לחיובי, מושך ומותאם לצרכים העסקיים, הציבוריים או האישיים שלכם.

במקרה כזה העסק או האדם שמופיעים בכתבה השלילית יפגעו לטווח הקצר במסגרת הגולשים באתר, האתגר הגדול הוא הפגיעה לטווח הארוך במסגרת הופעת הכתבה בתוצאות החיפוש בגוגל.

לאתר תנועת משתמשים גדולה, עוקבים רבים ברשתות החברתיות, האתר מגובה בעיתון הארץ ולכן מדובר על מערכת תקשורתית גדולה וותיקה.

ההמלצה הכללית היא לא לפנות לאתרים גדולים בבקשה להסרה, לרוב הדבר לא יעזור ואף עלול לפגוע בכם. אם בכל זאת יש לכם הוכחות לדיבה, ניתן לפנות לאתר.

באמצעות שירותי ניהול מוניטין ניתן לדחוק את התוצאות הלא רצויות בגוגל כמה שניתן מטה, במקביל לקדם תוצאות חיוביות מותאמות כמה שיותר מעלה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇