💻 monitincoil@gmail.com

הסרה של ביקורת שלילית

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מוצף בתגובות שליליות ברשת? יותר ויותר ביקורות רעות עליך ועל העסק שלך? זה הזמן לתקן את התדמית ולשפר את המוניטין הדיגיטלי שלך!

ביקורת שלילית לעסק? חוות דעת רעה ולא אוהדת? זה הזמן לבצע הסרת ביקורות שליליות, ניהול ביקורות בפייסבוק, מחיקת ביקורות שליליות מכל האתרים ובכך להסיר תגובות רעות ולמחוק חוות דעת שליליות. להעלים חוות דעת שלילית ובכך יותר גולשים יפנו אליך ולעסק שלך! הסרת ביקורות שליליות לעסק היא הכרחית להצלחה!

הסרת ביקורת שלילית מפייסבוק או גוגל
הסרת ביקורת שלילית מפייסבוק או גוגל

המדיה האינטרנטית, רשת המידע חובקת הכול שאליה כולנו מקושרים, משפיעה רבות על הבחירות שאותן אנו עושים, ועל הרגלי הצריכה שלנו. בעלי עסקים וחברות זקוקים לביקורות חיוביות ברשת על מנת לצמוח ולמשוך לקוחות נוספים, ולכן יש לבקר ולנהל את תגובות הגולשים על המוצרים והשירות. ניהול ביקורות בפייסבוק, מחיקת ביקורות שליליות, והסרת תגובות רעות, הם חלק מהאמצעים העומדים לרשות מנהל המוניטין שלך, ככלים להסרת חוות דעת שליליות, ולניהול ביקורות חיוביות.

הסרת תוצאות שליליות מגוגל
הסרת תוצאות שליליות מגוגל

עין פקוחה

שמירה על השם הטוב והמוניטין של החברה מצריכה פיקוח מתמיד על ביקורות ועל חוות דעת הקשורות לעסק שלך. מחיקת ביקורת מגוגל, או הסרת חוות דעת שלילית אינן תמיד אפשריות, ותפקידו של מנהל המוניטין לאמוד את המצב, לזהות תהליכים שליליים, ולבצע את המהלכים שישמרו על המוניטין של העסק.

ביקורת באתר שנמצא בשליטתך

כאשר מדובר באתר שבו אתה שולט, ניתן למחוק ביקורת שלילית, ולהסיר תגובות רעות. יחד עם זאת, לפעמים עדיף לענות בענייניות על הביקורת, בכדי להציג את הדברים מנקודת מבטך.

הדחקת תוצאות שליליות
הדחקת תוצאות שליליות

ביקורות ותגובות שליליות שאינן בשליטתך

הרצון למחוק תגובות רעות, או להעלים חוות דעת שלילית מאתרים שאינם בשליטתך, אינו תמיד בר מימוש. במקרים כאלו, אתה צריך חוות דעת ואזכורים חיוביים שידחקו את התוצאות הביקורתיות והלא מפרגנות למקומות רחוקים בסוף רשימת תוצאות החיפוש. כיצד לייצר את האזכורים החיוביים המדויקים, אשר יעלימו את חוות הדעת השליליות, מבלי להסירן, או למחוק אותן, אלא פשוט ידחקו אותן למיקומים לא רלוונטיים? את התשובות יתנו לך אנשי ניהול מוניטין מקצועיים.

להיות מוגן

בכדי שלא תמצא עצמך חסר אונים מול חוות דעת שליליות, ומול ביקורות לא אוהדות, פנה עוד היום לחברת ניהול מוניטין מנוסה. חברת ניהול מוניטין היא מן החברות הוותיקות בתחום ניהול מוניטין בארץ, ונציגינו ישמחו לעמוד לשירותך.

תיקון תדמית שלילית בגוגל
תיקון תדמית שלילית בגוגל

יש לך ביקורת שלילית שאתה רוצה להסיר? לחברה או לעסק שלך יש המון ביקורות ותגובות שליליות באינטרנט? צור קשר ותתחיל לתקן את התדמית השלילית!

[contact-form-7 id="2351" title="Contact page"]

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇