💻 monitincoil@gmail.com

הסרת תוצאות מפייסבוק

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כתבו עליך משהו "רע" בפייסבוק? זה הזמן לתקן את המצב ולבצע הסרת תוצאות מפייסבוק עוד היום!

הסרת תוצאות מפייסבוק, מחיקת ביקורת שלילית בפייסבוק, העלמת ביקורת שלילית בפייסבוק,הסרת פרסום שלילי בפייסבוק, תיקון תדמית שלילית בפייסבוק, הסרה של ביקורת שלילית, שיימינג לעסקים בפייסבוק, מחיקת פוסט בפייסבוק, למחוק עמוד בפייסבוק. רוצים לקבל מידע מקצועי על הסרת תגובות, ביקורות, או פוסטים בפייסבוק? להלן הפרטים!

כאשר מישהו מבצע חיפוש של שמכם או של העסק שלכם בפייסבוק, התוצאות המתקבלות יקבעו את דעתו עליכם, ובמידה שקיימים פוסטים שליליים המקושרים אליכם, התוצאה עבורכם עלולה להיות הרסנית. חופש המידע והדעה, והמהירות הפוטנציאלית שבה פוסטים מופצים ברשת החברתית, הופכים את פייסבוק לכלי שעלול להחריב ברגע אחד מוניטין שנבנה בעמל רב במשך שנים רבות. משום כך, תיקון תדמית שלילית בפייסבוק הוא עבודה לאנשי מקצוע, המתמחים בניהול מוניטין.

הסרת תוצאות מפייסבוק
הסרת תוצאות מפייסבוק

שיימינג לעסקים – שיימינג עסקי

תופעת השיימינג בפייסבוק נפוצה, ואין זה מפתיע, שכן הקלות שבה ניתן להקליד פוסט מתלהם ומאשים בעקבות אירוע לא מוצלח, היא מפתה, ומאפשרת פורקן מיידי לתחושות אי הנעימות שחש מפרסם הפוסט. מן הצד השני עומדים אנשים או עסקים שאולי עשו טעות בשיקול הדעת, ואולי פגעו במפרסם מבלי להתכוון לכך, ונדרשים לשלם על כך במחיר השמצה פומבית, ומחיקת המוניטין הטוב שלהם. מה תוכל לעשות במקרה כזה? כיצד ניתן למחוק עמוד בפייסבוק, לבצע הסרה של ביקורת שלילית ולהתמודד עם שיימינג לעסקים? – זו כבר שאלה למומחים.

מחיקת ביקורת שלילית בפייסבוק
מחיקת ביקורת שלילית בפייסבוק

תגובה מדודה

בכדי להתמודד עם פוסט ציבורי שלילי, יש להגיב בענייניות, מבלי להתלהם, ומבלי להיסחף לדיון שיגרור שיימינג עסקי, ויזין את האש שאותה אתה מעוניין לכבות. כאשר מדובר בתגובה בדף העסק שלך, ענה לתגובה בכובד ראש, והסבר את הדברים מנקודת מבטך, על מנת לאזן את התמונה המתקבלת על ידי הקוראים. לעומת זאת כאשר מדובר בשיימינג בפייסבוק על בסיס פערים אידיאולוגיים בינך לבין הכותב, הדבר הטוב ביותר שתוכל לעשות, הוא להסיר את התגובה מן הדף, אם מדובר בדף שבבעלותך.

מחיקת פוסט שלילי בפייסבוק

לא תמיד ביכולתך לבצע מחיקת ביקורת שלילית בפייסבוק; כאשר הביקורת מוצגת בדף שאינו בבעלותך, כל שתוכל לעשות הוא לבקש מבעל הדף להסירה, ולנמק היטב את בקשתך.

העלמת ביקורת שלילית בפייסבוק
העלמת ביקורת שלילית בפייסבוק

העלמת ביקורת שלילית בפייסבוק – עניין למקצוענים

כדי להתמודד עם ביקורת שלילית בפייסבוק, תזדקק לעזרתם של מומחים, הווה אומר  – עליך לפנות לחברת ניהול מוניטין מנוסה. לחברת ניהול מוניטין ניסיון רב בהעלמת ביקורת שלילית בפייסבוק, באמצעות כלים, ידע, ואסטרטגיות שפותחו במהלך שנות עבודה רבות, והוכחו כיעילות בשטח בזמן אמת.

הסרת פרסום שלילי בפייסבוק
הסרת פרסום שלילי בפייסבוק

יש לך תגובות שליליות בעמוד העסק בפייסבוק? כתבו עליך פוסטים רעים? מישהו עשה לעסק שיימינג? זה הזמן לטפל בחוות דעת רעות או אזכורים שליליים בפייסבוק בעזרת ניהול מוניטין ממוקד פלטפורמה. צרו קשר וקבלו הצעת מחיר

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇