💻 monitincoil@gmail.com

ניקוי מוניטין שלילי – איך להציל את העסק שלך?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניקוי מוניטין שלילי בגוגל

אחת מהבעיות הנפוצות בקריסת כל עסק היא מוניטין שלילי המרחף מעל שם החברה/עסק או המותג שבבעלותכם. מוניטין שלילי המגיע כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, ביקורות רעות, כתבות שליליות, פסקי דין ועוד – עלולים להוביל עסק מצליח לכדי פגיעה משמעותית ועד לקריסה. ניקוי מוניטין שלילי בגוגל הוא הכרחי להצלחת העסק ושיפור התדמית שלכם.

כוחו ההרסני של המוניטין השלילי

רבים מבעלי העסקים והחברות בישראל אינם מייחסים מספיק חשיבות למוניטין שלילי הנוצר ברשת ועובר במהירות שיא אל האוזן הממוצעת ברחוב. מוניטין שלילי במנוע החיפוש גוגל וברשתות החברתיות יכול להתחיל כאש קטנה בדמות כמה ביקורות שליליות, כתבה לא מחמיאה ופסקי דין המציגים אתכם באור שלילי. המצב בו המוניטין השלילי נמצא ברמה נמוכה ומצריך פרויקט ניהול מוניטין ממוצע, יכול להשתנות ברגע ולהפוך לשריפה גדולה הנעה בשדה קוצים של עשרות ומאות ביקורות שליליות, כתבות שליליות רבות באתרים הגדולים, פסקי דין נגטיביים ואתרים המכילים מידע שלילי בתוצאות החיפוש בגוגל. בנוסף, תוכלו למצוא עצמכם מתמודדים עם התקפה ברשתות החברתיות תחת דפים וקבוצות המספקים תוכן שלילי כנגדכם (לא פעם גם כן מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל).

ניקוי אזכורים שליליים בגוגל – ניקוי המוניטין שלך באינטרנט‏

חשוב להדגיש, ישנם חלק בלתי מבוטל של בעלי עסקים וחברות רבות שמפעל חייהם קרס עקב אי התייחסות למוניטין השלילי או השקעה של עשרות אלפי שקלים בפרסום ושיווק באמצעי המדיה השונים, מבלי לטפל במוניטין השלילי באופן נקודתי ויסודי. המומחים של "ניהול מוניטין" נתקלו במקרים רבים בהם בעלי עסקים וחברות, בכירים ודמויות ציבור רבות הזניחו את מצב המוניטין ברשת ואתגר ההתמודדות עם המוניטין השלילי בתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות הפך מורכב ויקר יותר. ההמלצה הגורפת? לא להתעצל ולא להזניח כל מקרה של מוניטין שלילי, כזה שיכול להפוך בקלות למשבר דיגיטלי ותקשורתי של ממש.

ניקוי מוניטין שלילי באסטרטגיה הנכונה

כדי להציל את העסק שלכם עליכם לבחור במומחי ניהול מוניטין ודיגיטל בעלי ניסיון רב בתחום. "ניהול מוניטין" התמודדו עם מקרים בהם בעלי עסקים הגיעו אחרי טיפול ניהול מוניטין מאנשים שאינם מומחים בתחום, טיפול שכלל הבטחות מנופחות ותוצאות אפסיות. טיפול בכל רמת התמודדות מצריך מאיתנו להשקיע את המקסימום בכל תכנית אסטרטגית לטיפול במוניטין השלילי שלכם, תכנית הבנויה מניטור וניתוח התוצאות עליכם ברשת ובניית תכנית פעולה דיגיטלית, המשלבת כלים רבים המסייעים בטיפול המוניטין השלילי והפיכתו לחיובי.

המצב בשוק הדיגיטל הפך את ניהול המוניטין לחובה, משמעות הדבר היא שכל עסק/חברה, בעלי עסקים ואנשי ציבור המעוניינים לבנות מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות, יצטרכו בשלב מסוים את שירותי מומחי "ניהול מוניטין" – גם אם לא מדובר במצב מאתגר של מוניטין שלילי. כאשר מגיעים למצב של צורך בטיפול במוניטין שלילי, כזה שיכול לסכן את העסקים שלכם, הבחירה בניהול מוניטין היא חובה כפולה ומכופלת.

חברת "ניהול מוניטין" טיפלה במקרים רבים שהצריכו הפעלה של כלים דיגיטליים מגוונים, על-מנת להגיע לתוצאות משמעותיות בטיפול במוניטין שלילי. הביקוש למוניטין שלילי יכול להגיע מכל ענף: מזון, נדל"ן, פיננסים, בידור, רפואה, עריכת דין, פוליטיקה ועוד. עבור כל מקרה וכל ענף אנחנו דואגים להתאים את תכנית הפעולה הטובה ביותר. ניהול מוניטין ברובו מתבסס על הדחקת תכנים המנקים את המוניטין שלכם והופכים אותו לחיובי, מחיקת תכנים עשויה להתאפשר במקרים בודדים ואין להסתמך עליה.

ניהול מוניטין שלילי: סודיות מובטחת

כפי שכבר הספקתם להבין, טיפול במוניטין שלילי הינו מאתגר ומצריך מומחי ניהול מוניטין בעלי ניסיון רב בתחומים רבים הכוללים את עולם ניהול המוניטין הדיגיטלי. שוק ניהול המוניטין כולל בתוכו גם אנשי שיווק דיגיטלי ברמות שונות שאינם מומחי ניהול מוניטין, אלו לרוב ינפחו צפיות, יבטיחו הבטחות שקשה או לא ניתן ליישם ולבסוף לא יעמדו בצפיות שלכם להפיכת המוניטין השלילי לחיובי. ניהול מוניטין שלילי הוא נושא רגיש עבור כל הלקוחות, "ניהול מוניטין" דואגת לשמור על סודיות כל לקוח ולעולם לא תפרט אודות פרטי לקוח או מקרה ספציפי.

ניהול מוניטין שלילי
ניהול מוניטין שלילי

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇