💻 monitincoil@gmail.com

איך מוחקים היסטוריה בגוגל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מנוע חיפוש של גוגל הוא מרכז החיפוש והתחלת הגלישה עבור מרבית המשתמשים.
היסטוריית החיפוש בגוגל תפסה נתח מרכזי בפעילות המקוונת שלנו, אחת השאלות החשובות בנוגע להיסטורית החיפוש בגוגל – איך מוחקים אותה? מה המשמעות של השארת תוצאות החיפוש? איך מוחקים היסטוריית גלישה? והאם בגלל עדיף לגלוש במצב גלישת סתר? כל התשובות במקום אחד!

מה היא היסטוריית חיפוש בגוגל? מה המשמעות שלה?

תתפלאו, בניגוד למה שנהוג לחשוב בקרב חובבי תאוריית הקונספירציה, תוצאות החיפוש בסרגל החיפוש שלכם השמורות בגוגל תחת היסטוריית החיפוש אינן רצון לחדור לכם לפרטיות או לעקוב אחריכם.
המטרה של שמירת תוצאות החיפוש היא האפשרות שלכם לחזור באופן מהיר לחיפוש שכבר חיפשתם, גוגל הציבו לעצמם למטה כבר לפני מספר רב של שנים לקצר לכם את פעולות למינימום האפשרי, הנחת מפתחי מנוע החיפוש היא שסביר להניח שאל חלק מסוים מתוצאות החיפוש אתם תחזרו באופן יומי או שבועי.
לצורך הנוחות של משתמשי מנוע החיפוש וקיצור פעולות ההקלדה הרבות שכולנו מבצעים מדי יום, בגוגל שומרים עבורכם את תוצאות החיפוש שלכם ומציגים לכם את עשרת תוצאות החיפוש האחרונות.

השפעה על המשתמש שלכם בגוגל (ה- Gmail שלכם)

במידה וחיפשתם ביטויים מסוימים בסרגל החיפוש של גוגל בזמן שאתם מחוברים לחשבון הגוגל שלכם, ההשפעה על חשבון הגוגל שלכם יכולה להיות במספר מישורים של הצגת תכני חדשות ופרסומות.
כיצד הפרסומות והחדשות מותאמות עבורנו? סריקת תוצאות החיפוש השמורות, קוקיז או בהתאם לדיווחים והערכות מומחי רשת רבים גם סריקת ביטויים מתוך איימלים שהתקבלו ב Gmail שלכם.
חשוב להדגיש שבהתאם לדיווחי תקשורת שונים, בגוגל הסבירו את סריקת המיילים לצורך מניעת ספאם (עיבוד מיילים) וכי אין המשמעות קריאת המיילים שלכם על ידי עובדי גוגל וכי הפרסום אינו מותאם אישית לפי הנתונים הנאספים בדוא"ל המשתמשים.
אם שמירת תוצאות החיפוש לא מפריעה לכם אין צורך לבצע דבר, אפשרות נוספת היא למחוק תוצאות חיפוש, למחוק היסטורית חיפוש בגוגל ועד לגלישה בסתר.

איך מוחקים תוצאת חיפוש בגוגל?

סיבות רבות למחיקת תוצאות חיפוש, בין הסיבות הנפוצות היא רצון משתמשים רבים לפרטיות כאשר תוצאות החיפוש שלהם נחשפת אל מול משפחה או חברים.
אם תלחצו על שורת החיפוש בגוגל במכשיר הנייד או הנייח תקבלו 10 תוצאות חיפוש אחרונות, כל מחיקת תוצאת חיפוש תעלה את תוצאת החיפוש הבאה ועד למחיקה הרצויה שלכם (השארת התוצאות שאתם מעוניינים שיישארו גלויים או מחיקת כל תוצאות החיפוש).
מחיקת תוצאת חיפוש בגוגל תתאפשר רק לביטויים שהקלדתם בגוגל ובהתאם לבחירה שלכם.

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל בנייח (מחשב): היכנסו לגוגל דרך הדפדפן שלכם, בצד שמאל תוכלו למחוק את תוצאת החיפוש הרצויה באמצעות כפתור "הסרה" (וההיפך בגרסה בשפה אחרת שאינה עברית).
מחיקת תוצאת חיפוש דרך המחשב לא תעלה הודעת אישור ותמחק במיידית את תוצאת החיפוש.

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל בנייד (סמארטפון / טאבלט): היכנסו לשורת החיפוש של גוגל דרך הכרום או כחלק מהמסך הראשי של הנייד שלכם (ווידג'ט שורת חיפוש), לחצו על שורת החיפוש בחלק הלבן, בחרו את מילת החיפוש שאותה אתם מעוניינים למחוק ולחצו לחיצה ארוכה על המילה.
לאחר הלחיצה יעלה חלון הודעה שישאל אתכם "האם למחוק את החיפוש הזה מההיסטוריה" בחרו "מחק", אם טעיתם במילה שרציתם בחרו "בטל".

כל ביטוי שמחקתם מתוצאות החיפוש ימחק מהחשבון שלכם לצמיתות, עד לחיפוש הבא.
שימו לב, אם אתם מחוברים לחשבון הגוגל שלכם, ברגע שמחקתם את תוצאות החיפוש בנייח או במכשיר הנייד שלכם אין צורך לעבור ולמחוק גם במחשב הנייח שלכם וההיפך.

מחיקת כל היסטוריית החיפושים בגוגל במכה

אם אתם לא מעוניינים למחוק תוצאות מסוימות והמטרה שלכם היא למחוק את כל תוצאות החיפוש ופעילויות נוספות בלחיצת כפתור, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לעמוד הפעילות בגוגל, תוכלו לראות את כל הפעילויות שלכם והתכנים שצפיתם, הקליקו על אייקון/סמל 3 קווים לרוחב, בחרו ב"מחק פעילות לפי", בחרו את טווח הזמנים או בהתאם תוכלו גם למחוק את "כל הזמנים".
רוצים למחוק במכה אחת רק את תוצאות החיפוש? לחצו על "כל המוצרים" ובתחתית המסך תוכלו לראות את האפשרות "חיפוש".

איך מוחקים היסטוריית גלישה דפדפן גוגל כרום?

בשונה ממחיקת תוצאות חיפוש, משתמשים רבים מחפשים כבר עשרות שנים למחוק היסטוריית גלישה.
פתחו את הדפדפן כרום, לחצו על סמל 3 נקודות בצד שמאל (למשתמשים בגרסת עברית), לאחר מכן לחצו על "היסטוריה".
לחצו על "ניקוי נתוני גלישה", בחרו טווח זמן או "משחר ההיסטוריה".
אפשרות נוספת בנייח היא קיצור דרך Ctrl+H.

גלישה בסתר

אם אתם מעוניינים לגלוש ללא הצגת הפעילות שלכם: היסטורית הגלישה, קבצי קוקיז ומידע שהוזן בטפסים – תוכלו לגלוש תחת גלישה בסתר.
כדי להפעיל את גלישה הגלישה בסתר לחצו על 3 הנקודות בצד שמאל (למשתמשים בגרסת עברית), ובחרו בתפריט באפשרות "חלון גלישה בסתר".
אם אתם מחוברים לחשבון הגוגל שלכם כשאתם בגלישה בסתר, תוצאות החיפוש ישמרו לכם.
גלישה בסתר עדיין עשויה להיות מוצגת בפני האתרים שאליהם נכנסתם, המעסיק שלכם, המוסד החינוכי וספק האינטרנט שלכם.

שאלות נפוצות

גוגל רוצים לחסוך למשתמשים בזמן הקלדה ומציגים את עשרת תוצאות החיפוש האחרונות.

כן, ניתן להסיר חלק או את כל תוצאות החיפוש במכשירים ניידים ונייחים.

לחצו על סמל 3 נקודות בחלק העליון של המסך, לחצו על היסטוריה ובחרו את האפשרות הרצויה.

גלישה בסתר לא שומרת את היסטורית הגלישה, מידע שהוזן בטפסים וקבצי קוקיז שנאספים בגלישה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇