💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר חדשות 13

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם פורסמה עליכם כתבה שלילית באתר חדשות 13, אתם עלולים להיות בבעיה תדמיתית גדולה שיכולה להשתלב גם עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל מסוגים שונים.
איך מטפלים בכתבה שלילית מאתר חדשות 13 ובתוצאות חיפוש שלילית נוספות בגוגל?

ערוץ 13 (מבית רשת): כשמופיעה כתבה שלילית באתר חדשות 13

כתבה שלילית באתר חדשות ותוכן גדול היא נפוצה מאוד בקרב עסקים, אנשי ציבורי וגורמים בכירים נוספים – גורמים אלו מתמודדים עם מוניטין שלילי לטווח הקצר כתוצאה מהופעת הכתבה באתר ובטווח הארוך מהופעת הכתבה בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר כל אדם בישראל חופשי לחפש את שמם ולקבל את כל המידע עליהם, כולל מידע שלילי והרסני.
אתר חדשות 13 (מבית רשת, ערוץ 13) הוא אתר גדול שעלול לפרסם כתבה שלילית על עסק או אדם בישראל, הכתבות באתר ערוץ 13 עוסקות ממידע שהגיע מערוץ הטלוויזיה אך גם מנושאים יומיים, כתבות שקשורות לצרכנות וכלכלה, בריאות, חינוך, תחבורה ומדורים נוספים שעלולים לעסוק בכל אדם בישראל.

בעוד שאתם בונים את המוניטין שלכם במשך שנים או שהמוניטין שלכם היה אפרורי ומשעמם, כתבה שלילית מאתר גדול יחסית כמו חדשות 13 עלולה להפוך את המוניטין שלכם לשלילי ברגע ולפגוע בכם כחברה או כאדם החשוף לציבור ברמות משתנות.
יחד עם כתבה שלילית אל חברת "ניהול מוניטין" פונים לקוחות רבים בבקשה לטיפול באזכורים נוספים כדוגמת פסקי דין מאתרי פסקי דין, ביקורות שליליות, סרטונים ותמונות לא מחמיאות ועוד.
כתבה לא טובה באתר חדשות 13 יכולה לפגוע בכם ולהפוך את המוניטין שלכם לשלילי, מכוון ומדובר באתר מוכר ואמין אתרים נוספים עלולים לפרסם כתבות נוספות עליכם באותו נושא ולמלא את דפי גוגל במידע שלילי רב עליכם.

כוחו של אתר חדשות 13

אתר האינטרנט של חדשות 13 הוא בבעלות רשת מדיה (ערוץ 13) שנמצאת בשליטה באחוזים משתנים בקרב מספר בעלים, המטרה העיקרית של האתר היא לספק חדשות ותוכן בתחומים שונים.
אתר חדשות 13 מאפשר צדדים שיווקיים טובים לעסקים ואנשים נוספים המעוניינים בכך, אך הכוח שיכול להרים אתכם שיכול להוריד אתכם והוא מגיע בדמות כתבה שלילית באתר שעלולה לסבך אתכם ולגרום לכם לנזק.
כתבה באתר חדשות 13 יכולה להיגרר לכתבה בערוץ 13 שנחשב לאחד מערוצי הטלוויזיה החזקים בישראל, הדבר עלול לפגוע בכם באופן משמעותי לטווח הקצר עם חשיפה גבוהה למשתמשי האתר וכן גם לצופי הערוץ.
האתגר הגדול הוא הטווח הארוך, מנוע החיפוש של גוגל מכיר באתר חדשות 13 כאתר עם תנועת משתמשים גדולה ותוכן רב, משמעות הדבר היא שכתבה מאתר חדשות 13 תיסרק ע"י גוגל תוך מספר דקות ותופיע במיקום גבוה ובולט בתוצאות החיפוש כך שיהיה קשה לפספס את הכתבה.

כתבות שליליות ואזכורים שליליים נוספים מגוגל לא נעלמים או נמחקים, אם לא תבחרו בשירותי ניהול מוניטין שמטרתו לדחוק את התוצאות האלו ולהעלות במקום אזכורים חיוביים מותאמים, הכתבה מערוץ 13 ותוצאות חיפוש שליליות נוספות יישארו במיקום בולט בגוגל ויבריחו אנשים מכם.

קצת נתונים טכניים:

ערוץ 13 בעל דירוג DR גבוה מאוד של 69 והוא נחשב מאוד אמין וסמכותי בעיניי גוגל, יש לו כמעט 310 אלף איש בכל חודש באתר והאתר מדורג על יותר מ68 אלף מילות מפתח, יש כמעט 2500 אתרים מפנים לאתר וכך האתר הופך להיות מאוד חזק ורלוונטי בגוגל ובעקבות זאת כתבה שלילית מהאתר תופיע סביר להניח בעמוד ה-1 תחת הביטוי הספציפי.

האם ניתן למחוק כתבה של ערוץ 13 מגוגל?

כתבות ואזכורים שונים בגוגל לא ייעלמו אם בעל האתר לא יימחק אותם או במקרים חריגים אם מפרים את המדיניות של גוגל, הסרת כתבה מאתר חדשות 13 מצריכה לפנייה לעורכים והתשובה לרוב תהיה סירוב, התעלמות ובמקרים מסוימים גורמים שונים באתר עלולים לנסות לחקור עוד בפרשיה שלכם ולפרסם כתבות נוספות.
אתר חדשות 13 נחשב אתר ישראלי גדול יחסית ופועל במערכת חדשותית מסודרת ומאורגנת, אם אין ברשותכם הוכחות ברורות שהמידע שגוי או מהווה דיבה מומלץ שלא לפנות לאתר בבקשה להסרת הכתבה.
במידה ואתם מעוניינים לפנות לחדשות 13, יצירת קשר מתאפשרת דרך מספר הטלפון: 03-7690000.

מטפלים בתדמית השלילית באמצעות חברת "ניהול מוניטין"

על אף הכוח הגדול של כתבות שליליות מהאתרים הגדולים והאתגר של דחיקת כתבות אלו אל העמודים האחוריים, חברת "ניהול מוניטין" כאן כדי לעזור לחברות הגדולות ולעסקים הבינוניים-הקטנים כאחד, אנשי ציבור, בכירים בארגונים ציבוריים ופרטיים ואפילו אנשים פרטיים שנתקלים במוניטין שלילי כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל.
בעזרת שיטה ייחודית להדחקת אזכורים שליליים מגוגל, מומחה לניהול מוניטין, צוות דיגיטל מיומן ותכנית אישית מותאמת לכל מצב ולכל לקוח – ניתן להפוך מוניטין שלילי למוניטין חיובי ומותאם.

שאלות נפוצות בנושא כתבות שליליות

במידה והתפרסמה כתבה שלילית עליכם המשתמשים באתר יכולים להיחשף לכתבה, הכתבה עלולה להתפרסם בערוץ הטלוויזיה ובוודאות תופיע בתוצאות החיפוש בגוגל הקשורות לשם שלכם או של העסק שלכם.

לאתר תנועת משתמשים גדולה יחסית, האתר מגובה בערוץ 13 בטלוויזיה.

במרבית המקרים מומלץ לוותר על הפנייה לאתר. אם יש לכם הוכחות ברורות שהמידע שפורסם עליכם מהווה דיבה, תוכלו לפנות לעורכי האתר.

מוניטין שלילי הוא הרסני, שירותי ניהול מוניטין פועלים על-מנת לדחוק את התכנים השליליים ולהתאים אזכורים חיוביים ומותאמים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇