💻 monitincoil@gmail.com

איך מסירים מגוגל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בגוגל יכולים להיות תמונות לא רצויות, כתבות שליליות או ביקורת שלילית עליך ועל העסק שלך! חשוב שתדע איך להסיר מידע שאתה לא רוצה שיופיע בגוגל!

איך להסיר מידע שאתה לא רוצה שיופיע בגוגל!?

מרחבי הרשת מספקים אפשרויות עסקיות ושיווקיות רבות, אך כמו במקרים אחרים, גם למידע החופשי והזמין קיים יותר מצד אחד. כאשר מפורסמים ברשת אזכורים שליליים לגבי עסק או אדם, הפגיעה במוניטין ובשם הטוב היא בלתי נמנעת. איך מסירים מגוגל אזכורים שליליים, איך למחוק תמונה מגוגל, והאם ניתן לבצע הסרה של ביקורת שלילית מגוגל?

איך להסיר תמונה מגוגל

אם מקור התמונה שפורסמה הוא אתר בבעלותך, כל שעליך לעשות הוא להשתמש בכלי הסרת URL של גוגל, ובכמה צעדים פשוטים תיפתר הבעיה. הקושי הגדול יותר מתעורר כאשר מקור התמונות אינו אתר או כתובת שבבעלותך, ואז עומדות בפניך כמה אופציות:

פנייה למפרסם בבקשה שיסיר את התמונה – במקרים רבים בקשה זו תיענה בחיוב.

סיבות משפטיות – אם פרסום התמונה אינו חוקי, תוכל לפנות לגוגל שיסירו אותה מסיבות משפטיות.

תוכן פוגעני – אם התמונה מכילה תוכן פוגעני, תוכל לדווח עליה ולבקש להסירה.

במקרים שבהם אינך יכול לדרוש הסרת התמונה, האסטרטגיה הטובה ביותר היא דחיקתה לתחתית רשימת התוצאות, אל מחוץ לעשרת התוצאות הראשונות.

מחיקת כתבה, תיקים משפטיים, או פרסום שלילי מאתר גדול

עקרונית, לא ניתן למחוק כתבה, פרסום שלילי, או ביקורת לא אוהדת מאתר מכובד וידוע, ובטח שלא מאתרי חדשות, אשר מערכת גוגל מייחסת להם חשיבות רבה. מה שכן ניתן לעשות, הוא לייצר אזכורים חיוביים רבים לעסק או לאדם, ובכך לדחוק את הכתבה או את הביקורת לעמודים הנשכחים של התוצאות, אלו שכמעט ואינם נצפים. ניהול מוניטין היא חברה לניהול מוניטין, הפועלת בתחום בהצלחה רבה מאז 2012. צוות המומחים של החברה עושה שימוש במיטב הטכנולוגיות, הכלים, והידע, על מנת להעניק ללקוחותינו את המענה המהיר והיעיל ביותר. לפרטים נוספים הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר, ונחזור אליכם במהרה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇