💻 monitincoil@gmail.com

תיק פלילי בגוגל: ניתן להסיר? מה עושים אם לא ניתן למחוק?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הופעת תיקים פליליים ופסקי דין כשכותבים את שמכם בגוגל מוגדרת כאסון לקריירה ואם אתם בעלי חברות, תיתכן פגיעה קשה בעסקים. מה עושים אם יש תיק פלילי בגוגל? מה לגבי מחיקת תיקים משפטיים מגוגל? איך מסירים מסמכים משפטיים? האם אפשרי למחוק רישום משטרתי ופרסומיים שליליים המופיעים בגוגל? ומה הבעיה העיקרית בהופעת אזכורים פליליים ומשפטים תחת פסקי דין שונים? האמת מאחורי התוצאות השליליות המשפטיות ומה חברת "ניהול מוניטין" יכולה לעשות עבורכם.

למה פסק דין או תיק פלילי התפרסם בגוגל? הכל על הופעת תיקים פליליים ופסקי דין בגוגל

גוגל, מנוע החיפוש החזק בעולם, בנוי מאלגוריתם מורכב המנתח את האתרים באינטרנט ומציג תוצאות לביטויים בשורת החיפוש, אם טרם הבנתם זאת חשוב שתדעו ששמכם הפרטי כאנשים פרטיים, אנשי עסקים, שם חברות ואנשי ציבור הם ביטוי שיעלה כל תוצאה אפשרית.
כל חיפוש אחר שמכם יוכל להוביל גורמים רבים לתוצאות שאינן מחמיאות והכוללות תיקים משפטיים ופליליים המופיעים בגוגל, פסקי דין עם שמכם כנתבעים או כתובעים, כתבות שליליות בגוגל אודות חשדות ומעשים פליליים ומידע שלילי רב שמגיע מאתרים נוספים כמו רשתות חברתיות.
כל מידע שנכתב עליכם ברשת יופיע בגוגל תחת חיפוש שמכם, במידה וגורמים שונים חיפשו את שמכם ונתקלו בתוצאה שלילית כמו תיק משפטי או אזכורים פליליים – המוניטין שלכם בסכנה מיידית.
מנוע החיפוש של גוגל לא ירחם עליכם וגם אם אתם רק חשודים התוצאות יוצגו לעיני כל, ניהול מוניטין לחשודים או בעלי עבר פלילי יסייע לכם להתמודד עם תוצאות החיפוש השליליות כנגדכם.

הבעיה העיקרית בהופעת נושאים פליליים ומשפטיים על שמכם

אם אתם אנשים פרטיים המעוניינים להתמיין לתפקידים בכירים כמו מנכ"ל או סמנכ"ל בכיר, האחראים על המינוי שלכם יבצעו בדיקה מעמיקה אודות כל המידע הקיים עליכם ברשת, בחינה דרך גוגל היא בסיסית ומחייבת וכל מידע שלילי שיופיע עליכם ובמיוחד מידע פלילי או משפטי עלולים לחסל לכם את הסיכויים.
במידה ואתם אנשי עסקים ובעלי חברות, כל קישור פלילי, פסקי דין הקשורים אליכם וכל מידע שלילי אחר עשויים לפגוע לכם בעסקים ובמקרים מסוימים אף עלולים לגרום לכם לפשיטת רגל עקב נטישת לקוחות.
בהנחה ואתם אנשי ציבור הזקוקים לאהדה ותמיכה, כל מידע שלילי כדוגמת חשדות פליליות, פסקי דין על שמכם וכתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים בישראל עולים להרחיק קהלים רבים מכם ולחסל לכם את הקריירה הציבורית.

איך מוחקים פסק דין מגוגל ומאתרי המשפט?

כדי לפעול בצורה הטובה ביותר לצורך ניקוי שמכם או לספק לכם הזדמנות שנייה במידה והסתבכתם, חברת "ניהול מוניטין" תאתר את המידע השלילי הקיים עליכם ותמצב אתכם כבעלי דמות חיוביות בתוצאות החיפוש בגוגל.
פסקי דין ומידע פלילי המופיעים בגוגל יגיעו מאתרי העוסקים בנושאים משפטיים ומעלים לאתרים שלהם פסקי דין רבים, פסקי דין אלו נסרקים על-ידי מנוע החיפוש של גוגל וכך שמכם מופיע תחת פסקי דין ונושאים משפטיים שונים.
כדי לטפל בבעיה אתם זקוקים לניהול מוניטין לבעלי תיקים פליליים או ניהול מוניטין לבעלי עבר פלילי.

חברת "ניהול מוניטין" מספקת עבור כל לקוחותיה את האמת המלאה ולכן חשוב שתצאו מנוקדת הנחה בסיסית – כל מידע המופיע בגוגל ומגיע מהאתרים באינטרנט לרוב אינו נמחק, פועלת ניהול המוניטין מתרכזת ברובה המוחלט סביב הדחקה ולא מחיקה.
במידה והתפרסם פסק דין ותיקים משפטיים באתרי המשפט ניתן לבדוק מול בעלי האתר את אפשרות מחיקת התיק או פסק הדין המופיעים, במקרה זה לא ניתן להבטיח דבר.
במידה והמידע לא נמחק מהאתר המשפטי, הוא ייכנס לטיפול תחת פעולת ההדחקה ועל-ידי כלי השיווק הדיגיטלי הרבים שברשות חברת "ניהול מוניטין".

האם ניתן למחוק תוצאות חיפוש שליליות מגוגל?

רבים מהאנשים והחברות הפונים לשירותי ניהול מוניטין שואלים את השאלה הנפוצה ביותר: "איך מוחקים תוצאות חיפוש שליליות בגוגל?"
התשובה על כך פשוטה וקצרה – לא ניתן למחוק תוצאות חיפוש מגוגל, אלא אם מדובר במקרי הפרת זכויות יוצרים, עבירה על חוקי המדינה בה אתם נמצאים או פגיעה בחסר ישע (במקרים אלו מתבצעת פנייה לגוגל להסרת התוכן מתוצאות החיפוש).
אפשרות נוספת להסרת התוכן מגוגל היא פנייה לבעלי האתר המפרסם, במרבית המקרים בעלי האתר המפרסם יסרב למחוק את המידע, אם מדובר במקרה של דיבה חד-משמעית ניתן לפנות לבעל האתר בפניית עורך-דין וגם במקרה זה אין הבטחה למחיקת התוכן.

שאלה נפוצה נוספת היא: "איך מופיעים בעמוד הראשון בגוגל?", כדי להופיע בעמודים הראשונים בגוגל ניתן לנקוט באסטרטגיות פעולות שונות ואף במקביל.
כדי להפוך את המוניטין השלילי (ולעיתים אף הפלילי) מתבצעת פעולה דחיקת תכנים שליליים והעלאת תכנים חיוביים מותאמים, כמעט בכל המקרים של מוניטין שלילי מדובר על אתגר גדול שמצריך עבודה קשה, שימוש בכלים מתקדמים ומומחיות בתחום ניהול המוניטין.
המטרה הסופית שלנו היא להפוך את המוניטין השלילי שלכם לחיובי, עם רושם ראשוני חיובי ומצליח, לאפשר לכם הזדמנות שנייה והכל בדיסקרטיות וחשאיות מלאה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇