💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לאנשים פרטיים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

גם אנשים פרטיים צריכים לנהל את המוניטין האינטרנטי שלהם? למה? בדיוק בשביל זה החלטנו לעשות את הפוסט

למעשה, גם אדם פרטי חייב לבצע ניהול מוניטין בגוגל מהסיבה הפשוטה..כל פעילות שהוא יעשה בחיים מעכשיו והלאה חשופה לעיני כל..אם אתה רוצה ללכת לפגישה עסקית והאדם שאיתו אתה נפגש יעשה 5 דקות לפני הפגישה גוגל עליך, ייתכן שהוא יימצא דברים שהוא לא צריך או לא יאהב. אם אתה הולך לראיון עבודה, ייתכן שהבוס יעשה עליך גוגל וימצא דברים שימנעו ממך להתקבל.. אלו רק 2 דוגמאות אך יש עוד המון סיבות מדוע כדאי לך לנהל את המוניטין..

הניהול של העמוד הראשון בגוגל הוא חשוב במיוחד לאנשים פרטיים שרוצים לקדם את השם שלהם.. אם קוראים לך יוסי לוי או משה כהן סביר להניח שיש עוד אלפים עם השם הזה, אך אם יש לך שם ספציפי ומיוחד שאין הרבה כמוהו בישראל..ועל השם שלך יהיו אזכורים שליליים אז אתה בבעיה. ואם תהיה גם תמונה שלילית או סרטון שלילי אז עוד יותר.

למעשה אדם שעשה מעשה בילדותו, השתנה והתבגר אך יכול להיות מוכתם לכל החיים בגוגל, אפילו בגלל דבר טפשי שקרה בעבר..סתם לדוגמא בגיל 16 הוא השתתף בקטטה או נהג בשכרות ועכשיו בגיל 25-30 הוא מחפש עבודה ראויה..אנו מאמינים שיהיה לו קשה למצא בגלל התיעוד שקיים באינטרנט.

בעזרת הטכניקה המקצועית שיש לנו אנו יכולים להפוך את העמוד הראשון למצב שבו יהיו רק דברים חיוביים על השם שלכם, וכל מי שיסתכל בעמוד הראשון ימצא רק דברים טובים..הדברים הפחות טובים, השליליים, יידחקו לאחור, לעמודים שאף אחד לא מגיע אליהם.

אנו בכלל מציעים לכם לא לחכות שיהיה משהו שלילי..אם תנהלו את המוניטין שלכם בגוגל עוד לפני שיכולה לצאת עליכם כתבה שלילית אתם רק תרוויחו. כאשר תנהלו את העמוד הראשון בדברים חיוביים, ברגע שמשהו שלילי יעלה על השם שלכם, ייתכן שהוא לא ייכנס לעמוד הראשון וילך לעמוד שני או שלילי, בגלל החוזק של הדברים המקודמים בעמוד הראשון..זהו דבר מנצח למוניטין שלכם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇