💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין ברשת הפייסבוק

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול המוניטין ברשת חברתית: התחילו את ניהול המוניטין ברשת הפייסבוק לניקוי מוניטין שלילי. אזכור שלילי בפייסבוק? המוניטין עלול להיפגע – זה הזמן לטפל!

אם אתה לא שם – אתה לא קיים, ודאי שמעתם את המשפט הזה בעבר, תרשו לנו לחדד את המשפט ולהתאים אותו לעידן הדיגיטלי הנוכחי: אם אתה כבר שם – ייתכן ולא תהיה קיים!
לפני הכל, נסביר כי אין צורך להיבהל אך חשוב להבין כי אם היום כל עסק או איש ציבור מנהלים את המוניטין שלהם בגוגל ומתמודדים עם אזכורים שליליים באמצעות כלים שונים, עתה שגם ברשתות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק – היד קלה מאוד על המקלדת וכוח הפרסום העצום של פייסבוק יכול לסייע בשיווק ופרסום המטרות שלכם, אך גם להזיק משמעותית.
כתוצאה מאזכורים שליליים בפייסבוק, המוניטין שלכם עלול להיפגע, הקריירה ואף גם החיים האישיים.
קחו נשימה וכנסו אל עולם ניהול המוניטין ברשת ופעם ניהול מוניטין ברשת הפייסבוק.

אז אולי פשוט לא אכנס לפייסבוק?

הרשת החברתית של פייסבוק מאפשרת כלי פרסום, שיווק וחשיפה אורגנית וממומנת שאינם קיימים היום במדיות השונות.
מעסקים קטנים ועד עסקים גדולים ואנשי ציבור בכל הרמות – כולם שם.
פייסבוק מאפשרים לכם לפרסם את מפעל חייכם, לשווק אותו, להגיע לקהלים חדשים, לשמר קהלים קיימים ולתקשר בקלות עם הקהל שלכם – משמעות הדבר היא שויתור על פייסבוק הוא אסון ובגדר בלתי אפשרי בעבור עסקים ואנשי ציבור בעידן הנוכחי.

זה כבר מספר רב של שנים שעסקים רבים ואנשי ציבור מתמודדים עם אזכורים שליליים ברשת האינטרנט כדוגמת כתבות שליליות ותביעות – התמודדות שללא ניהול מוניטין ברשת ברמה מקצועית גבוהה, עלולים להביא לקריסת העסק/הקריירה הארוכה אותה בניתם.
יחד עם היתרונות הרבים ברשת הפייסבוק ואם לא דיי באתגר ההתמודדות עם אזכורים שליליים בגוגל, פייסבוק מאפשרת הפצת דעות וביקורות באופן חופשי אף יותר מתוצאות החיפוש בגוגל והרי לפניכם המכה ה-11 לעסקים ואנשי ציבור.
ביקורות רעות בדף הפייסבוק, ציונים גרועים לדף, פוסטים ותגובות שליליות, קבוצות ודפי התנגדות לעסק/איש ציבור במטרה לתקוף אתכם הם רק חלק משלל האפשרויות איתם אתם עלולים להתמודד.

תחת מתקפה בפייסבוק

אם ידעתם או לא, במקרים מסוימים אזכורים שליליים עלולים להופיע עליכם גם אם אינכם מופיעים ברשת הפייסבוק (נפוץ אצל אנשי ציבור, אך תקף גם לעסקים).
כך למעשה, מהשנייה הראשונה בה נכנסתם לפייסבוק כדי לשווק את מפעל חייכם, הרי שאתם חשופים בן רגע לכל אזכור חיובי או שלילי.
תוכן שלילי על שמכם/שם העסק שלכם יכול להופיע בדף העסק שלכם, בפרופיל הפרטי, בקבוצות ובדפים נפרדים ובמקרים קיצוניים אף בקבוצות ודפים מיוחדים הנפתחים כנגדכם.
למרות הקושי שבאתגר ההתמודדות ותרחישי הארמגדון השונים, ניהול מוניטין הוא הפיתרון המושלם עבורכם כדי להתמודד עם התופעה. בדומה לניהול מוניטין בגוגל, גם ניהול מוניטין בפייסבוק מכיל בתוכו כלים רבים להתמודדות עם התופעה, הדחקת האזכורים, שיפור התדמית החיובית בעזרת כלים רבים (העלאת ציון, הוספת מידע חיובי רב, פנייה לפייסבוק במטרה להסיר פייק ביקורות ועוד) ומחיקת האזכורים השליליים במקרים מסוימים.
תחום ניהול המוניטין ברשת מתמודד פעמים רבות עם תופעות שיימינג קשות, תכנים שליליים, ביקורות רעות ומגוון היבטים נגטיבים העשויים לפגוע במפעל חייכם החשוב.

נפצו את הבושה

ניהול מוניטין בפייסבוק הוא כלי גאווה המשפר את התדמית שיווקית במידה ניכרת, למרות זאת, ישנם עדיין בעלי עסקים ואנשי ציבור אשר מתביישים לפנות אלינו לצורך טיפול באזכורים השליליים ובמוניטין הרע המגיע כרעם ביום בהיר.
כניסה לרשימה הדיסקרטית של בעלי העסקים ואנשי הציבור בהם טיפלנו היא מקור לגאווה וצעד חכם עבור מי שלא מעוניין לקחת את הסיכון לנזק בלתי הפיך.
חשוב להדגיש כי אודותכם וכל פרט הנוגע אליכם נשמר בסודיות ולעולם לא נחשוף את זהות לקוחותינו.

ביום שכוחות הפייסבוק יתהפכו עליכם, אנחנו נהיה כאן.
הופכים את השלילי לחיובי.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇