💻 monitincoil@gmail.com

הוספת ביקורות בטריפאדוויזור – האם התיירים קוראים ביקורות?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

Tripadvisor הינה פלטפורמת חוות הדעת עבור מלונות, מסעדות ואטרקציות שונות בעולם ומספקת כבר למעלה מ 20 שנה סקירות, חוות דעת והשוואת מחירים.

עד כמה גדול כוחה של טריפאדוויזור? האם טריפאדוויזור עוזרת לעסקים? האם נופשים ותיירים קוראים ביקורות לפני שמגיעים לעסק? וכיצד מתמודדים עם ביקורות שליליות?

ביקורות והשוואת מחירים תיירותיים בטריפאדוויזור

עוד טרם הרשתות החברתיות, כבר בשנת 2000 טריפאדוויזור (TripAdvisor) סיפקה פלפורטמה לביקורות וחוות דעת על עסקי תיירות ברחבי העולם.
אתר טריפאדוויזור מאפשר לכל אדם בעולם להיחשף לחוות דעת, דירוגים והשוואת מחירים של עסקי תיירות ופנאי רבים.
האתר מותאם לעשרות מדינות וההכנסות השנתיות שלו מוערכות במאות מיליוני דולרים לשנה.
טריפאדוויזור מאפשרים לעסקים להיחשף למגוון רחב מאוד של משתמשים המחפשים את יעד התיירות והפנאי הבא, עבור כל עסק המופיע באתר תוכלו ליהנות ממידע רב: שם המקום, דירוג ופילוח דירוג לפי מדדים שונים, כתובת ומיקום מדויק על מפת גוגל, מקומות נוספים קשורים, הערות בהתאם לתקופה (לדוגמה: הערות קורונה), האם במקום חנייה חינם, אילו שירותים מציע המקום, שאלות נפוצות, תיאור המקום ותמונות שיווקיות.

אחד המאפיינים העיקריים בכל כרטיס עסק הוא חוות הדעת, טריפאדוויזור מציעים מערכת המפלחת את הביקורות והדירוגים לפי מאפיינים שונים (ציון, תקופה בשנה, סוג מטייל/מבקר ושפת מטייל/מבקר).
כל אדם המפרסם חוות דעת, יוכל לדרג את העסק ולענות על שאלות שונות לגבי העסק ליצירת מידע מקיף.

טריפאדוויזור עוזרת לעסקים?

 מאפשרים מאפיינים רבים לסיוע לעסקים, אחד המאפיינים החשובים ביותר הוא הנוכחות באתר עם מספר רב של כניסות מקומיות ועולמית בחודש, מומחי שיווק רבים ימליצו לכל עסק שמזמין אליו תיירות להירשם לשירותי טריפאדוויזור.
בין האפשרויות הנוספות שטריפאדוויזור מאפשרים לעסקים: שיתוף פרטי קשר, לחצן התקשרות, הבלטת העסק באמצעות הצעות מיוחדות, ניתוח נתונים, הצגת תמונות שיווקיות של העסק, הצגת חוות דעת מומלצות, שטחי פרסום (מקור ההכנסה העיקרי של האתר), אפשרות הזמנה מיידית של צרכני תיירות ופאני ופתרונות ממוקדים למסעדות וחברות תעופה.

נקודת מבט מפי עסקים רבים היא התחרות הקשה בין מתחרים בענף התיירות והמסעדנות, התחרות הקשה יכולה להוביל להתמודדות עם ביקורות מוגזמות, מנופחות, ביקורות מזויפות לטובת העסק ועד התקפת ביקורות שליליות מעסק מתחרה.
כמו בכל פלטפורמה מתקדמת ונפוצה בעידן הדיגיטלי המתקדם בקצב מהיר, קיימת ביקורת וישנן חסרונות אך יש להניח כי מרבית הביקורות אותנטיות ועסק שמספיק שירות טוב לצרכנים שלו ייהנה ממוניטין חיובי אמיתי והגדלת מחזור המכירות שלו.

עסקים שקיבלו דירוג נמוך וביקורת נמוכה יכולו להסתייע וללמוד מהביקורות, ביקורת נמוכה בטריפאדוויזור (במיוחד כזו מבין מספר רב של ביקורות) אינה סוף העולם ומאפשרת לכל בעל עסק תיירותי להשתפר וללמוד כל מקרה לגופו.
בנוסף, בעל עסק ערני ומודע לכוח הגדול של אתרי הביקורות בכלל ושל טריפאדוויזור בפרט, יוכל לענות לכל ביקורת שלילית ולספק בצורה חכמה קונטרה חיובית לביקורת שלילית.
ביקורת שלילית זה לא סוף העולם – על בעל העסק לענות בצורה חכמה ושיווקית, להתנהג בכבוד, לתחקר אירועים (פעמים רבות התלונות מוצדקות) ובמקרים מסוימים אף להציע פיצוי.

חשיבות דעת הגולשים: האם נופשים ותיירים באמת בודקים ביקורות?

בעידן בו הרכישות שלנו מקוונות ובמיוחד בעולם התיירות, כולנו זקוקים לחוכמת ההמונים ולהבין כיצד אנשים התרשמו מחוויה תיירותית אליה הגיעו ועליה שילמו.
בעידן הדיגיטלי אין כמעט אדם שסוגר חופשה במלון, אטרקציה תיירותית ואפילו מסעדה ולא מבצע בדיקת ביקורות באינטרנט.
הצורך לרצות את המבקרים הוביל את העסקים הרבים ובמיוחד התיירותיים שבהם להילחם על כל לקוח ולהתמודד עם כל ביקורת ברשת, כדי לשמור על מוניטין כמה שיותר חיובי.
רכישת חוויה תיירותית לא מאפשרת לנו להגיע אליה ולנסות או לגעת בה כמו מוצר מוחשי, לשם כך כל מבקר באתר ביקורות הופך למשמעותי וחשוב עבור צרכני התיירות והעסקים עצמם.

למרות תנועת המשתמשים הגדולה באתר ביקורות והשוואת המחירים של טריפאדוויזר, בשנים האחרונות עולה ביקורת רבה על מידת האותנטיות של הביקורות.
נכון לתחילת שנת 2021 אתר טריפאדוויזר מאפשר דירוג, כתיבת חוות דעת ואף לענות על שאלות רבות וזאת מבלי להירשם או להזדהות.
מקרה מתוקשר פורסם בשנת 2018 כאשר עיתונאי בריטי, אובה באטלר, החליט לבדוק את אמיתות הפרסום בטריפאדוויזור.
באטלר הפך את החצר האחורית שלו למסעדה, ביקש מחבריו להמליץ עליו ותוך מספר חודשים בודד המסעדה הפיקטיבית הפכה לאחת מ 200 המסעדות הטובות ביותר בלונדון, בסוף הניסוי המסעדה הפיקטיבית של באטלר הגיעה למקום הראשון בלונדון.
בעקבות זה נרשמו מספר מקרה מבחן על עסקים פקרטיבים ברחבי העולם (כולל בישראל), בטריפאדוויזור דיווחו שברגע שהמערכת שלהם מזהה דפוס ביקורות חשוד היא מורידה את הפריט הפקטיבי וכך קרה גם במקרה המבחן השונים.

רישום עסק בטריפאדוויזור

TripAdvisor מאפשרים לכם לרשום את העסק שלכם באתר, באמצעות השירום לטריפאדוויזור תוכלו לחשוף את העסק התיירותי שלכם למעלה מרבע מיליארד צרכנים שבודקים את העסקים באתר מדי חודש (באתר ובאתרי נסיעות בולטים אחרים).
אם אתם מלון או B&B, מסעדה או אטרקציה תיירותית תוכלו להירשם לשירותי האתר ולאפשר לתיירים להיחשף למוצרים והשירותים התיירותיים שלכם, בהתאם למיקום וחיפוש משתמשים.
ההרשמה פשוטה: היכנסו לרישום עסק בטריפאדוויזור, בחרו את סוג העסק, מלאו את המידע הבסיסי עליכם, שם העסק ומספר מאפייני מיקום ובסוף מלאו את כל המידע אודות על השירותים המוצעים אצלכם.
בטריפאדוויזור שומרים לעצמם את הזכות לשנות את המדיניות בכל עת ולהסיר פרופילים שעוברים על המדיניות שלהם.

שאלות-תשובות

טריפאדוויזור מאפשר לנופשים ותיירים להיחשף לביקורות והשוואת עסקי תיירות מכל העולם.

כן, מלבד החשיפה למאות מיליוני משתמשים בחודש, ביקורת שלילית בונה יכולה לסייע לעסק לטווח הארוך.

רכישה מקוונת מחייבת אותנו להסתמך על ביקורות ברשת, לביקורות ודירוגים יש השפעה משמעותית.

מילת המפתח היא כבוד, על בעל העסק או מי מטעמו לענות בצורה עניינית, לתחקר אירוע ולענות בנימוס.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות