💻 monitincoil@gmail.com

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול עמוד אינסטגרם – טיפים, שיטות, המלצות, מדוע מומלץ לקחת סוכנות או איש מקצוע לניהול שוטף של עמוד האינסטגרם של העסק

הרשת החברתית אינסטגרם היא הרשת השנייה הכי פופולרית אחרי פייסבוק. עם יותר ממיליארד משתמשים בכל חודש. אחד הנתונים המעניינים הוא שתשעים אחוז ממשתמשים אלו עוקבים לפחות אחר עסק אחד המשמעות של נתון זה שהשימוש באינסטגרם עבור עסקים הוא פשוט מתבקש או בימינו אפשר אפילו לומר מחייב.

בתוך תקופה קצרה של קצת יותר מעשר שנים אינסטגרם צברה משתמשים רבים והפכה להיות מאפליקציה של שיתוף תמונות לאחת מפלטפורמות הפרסום המובילות בעולם. היום זה כבר ברור שאינסטגרם לא נועדה אך ורק לשימוש אישי, זוהי מדיה חברתית גלובלית באמצעותה ניתן לפרסם תכנים שיווקים, להציג מוצרים ולהגיע לקהל גדול, מדי חודש יותר ממאה ושלושים מיליון משתמשי אינסטגרם עוסקים בתוכן שקשור לקניות. 

אם אתם מנהלים עסק שמרוויח ממוצר או שירות מסוים שאתם מעניקים, אינסטגרם היא ללא ספק הפלטפורמה הטובה ביותר להציג את התוכן הזה. זה יכול להיות בפורמט של וידאו או  תמונות וכמובן טקסט שיווקי, עם שיווק נכון אינסטגרם יכולה לחשוף את העסק ולספק לו קרש קפיצה משמעותי. 

עם זאת לפני שמתחילים לשווק את העסק באינסטגרם חשוב לייצר אסטרטגיה שיווקית שבסופו של דבר תקבע איזה תוכן לפרסם ולהחליט מהי התדירות הנכונה להציג אותו. כיום כל בעל עסק מעוניין להיות נוכח באינסטגרם אך לעיתים קרובות אותו בעל עסק לא פועל לפי קו מנחה ואינו מתווה שום אסטרטגיה שיווקית. 

זוהי בהחלט יכולה להיות טעות בזבוז של זמן ושל כסף. עבור שיווק באינסטגרם נדרשת אסטרטגיית שיווק ברורה ונכונה, לכן אספנו עבורכם טיפים שיטות קידום, המלצות והיתרונות של איש מקצוע לניהול שוטף.

טיפים ושיטות לניהול עמוד אינסטגרם

לפני שמתחילים לפרסם באינסטגרם חשוב קודם להגדיר מטרות. זה לא משנה מה אתם מעוניינים לשווק אבל חשוב שתהיה דרך נכונה ומתוכננת לעשות את זה. יש המון דרכים לפרסם באינסטגרם אך לא כל הדרכים מתאימות לכל עסק. 

למשל קוסמטיקאית ככל הנראה תתמקד בתמונות או סרטונים של הלקוחות שלה ותציג את העבודות הכי טובות שלה. זה יכול להיות שמעוניין למכור מוצר מסוים במבצע. בכל מקרה יש כמה פעולות בסיסיות שחשוב לעשות כבר בהתחלה.

  1. קבעו את קהל היעד שלכם – באופן טבעי בשלב הראשון חשוב לפלח את קהל היעד שלכם ולמי אתם מעוניינים להגיע, ניתן לפלח את הקהל לפי גורמים מכריעים כמו, גיל, מיקום, מין, ותחומי עניין ועוד גורמים שיעזרו לכם למקד את השיווק כדי להגיע לקהל המבוקש. אפשר גם לעקוב אחר מתחרים, אירועים פופולריים ועוד. 
  2. מחקר שוק ומתחרים – לאחר שקבעתם את קהל היעד, מומלץ לערוך ניתוח מתחרים כדי לראות מה הם מפרסמים. ניתן לחפש מונחים הקשורים לעסק שלכם ולמצוא חשבונות של מתחרים המקבילים לעסק שלכם. אם אתם מכירים עסקים בתחום שלכם שווה לעשות בדיקה ולראות את מה שהם מפרסמים.
    בדקו את הפוסטים בחשבונות תוכלו להבין איזה מהם הצליחו להגיע למעורבות הגבוהה ביותר, באיזה תדירות הם מפרסמים, איזה האשטאגים הם משתמשים והאם הם במגמת צמיחה. זהו מידע שבהחלט יכול לעזור לכם להבין וללמוד איך לנהל את העסק שלכם.
  3. הגדלת העוקבים באינסטגרם – למספר העוקבים באינסטגרם שלכם יש משמעות גדולה. עם זאת כדאי לקחת בחשבון שלעשות זאת דורש זמן, סבלות ולא מעט אנרגיה ששווה להשקיע. לא כדאי ללכת בדרך הקלה ולקנות עוקבים זה לא יעזור לכם למעורבות אמיתית. כדי לבנות נוכחות גבוהה באינסטגרם, דבר ראשון חשוב לבחור בשם משתמש קל וברור. זה נקרא קידום אורגני באינסטגרם וזה לוקח זמן, אך לטווח ארוך זה משתלם!
    מלאו את הביוגרפיה וספקו שם את כל המידע החשוב על העסק שלכם, זה מאוד חשוב עבור משתמשים, לעיתים זה יכול להיות גורם מכריע לכך שהם יעקבו אחריכם או לא. חשוב לתחזק את הדף ולהעלות לפיד לפחות עשרה פוסטים איכותיים לפני שמתחילים להזמין משתמשים חדשים. החלו לעקוב בעצמכם אחר מותגים ועסקים באזור שלכם והחלו לעקוב אחר חשבונות קשורים. שימו יעד למספר העוקבים שלאחר שתגיעו אליו מתחילים לפרסם.
  4. שיווק העסק באינסטגרם – לאחר שהגעתם ליעד של מספר העוקבים שקבעתם לעצמכם ניתן להתחיל לשווק את העסק באמצעות אסטרטגיות שונות המתאימות לעסק שלכם. זה יכול להיות מבצעים והנחות על מוצרים, כאשר מוסיפים לפרסום זמן יעד קצר בו נגמר המבצע זה מייצר את הלקוח הפוטנציאלי הרגשת דחיפות ומעורר אותו לרכוש את המוצר.
    תחרות זוהי דרך מעולה לחשוף את העסק שלכם או את המוצר שאתם מעוניינים למכור, למשל תחרות שמחייבת את המשתמשים לעקוב אחר החשבון שלכם כאשר הזוכה מקבל את המוצר במתנה או בהנחה משמעותית.

חשוב לקשר את חשבון האינסטגרם לערוצים ופלטפורמות נוספות, הוסיפו כפתור קישור מהאתר שלכם ושתפו את העמוד ברשתות נוספות זה מאוד יעזור לכם להגדיל את חשיפת העמוד ואת העוקבים אחריו.

מה היתרונות בניהול עמוד אינסטגרם ע"י סוכנות או איש מקצוע לניהול שוטף

כל בעל עסק שמנהל עמוד אינסטגרם יכול להעיד כמה עבודה, זמן ואנרגיה זה דורש ועוד לא דיברנו על כסף שהרבה פעמים הולך לאיבוד בפרסום שלא מניב תוצאות חיוביות. אין ספק שניהול עמוד אינסטגרם יכול להיות מאתגר ומורכב ולא תמיד מתאים לכולם.

סוכנות המתמחה בשיווק באינסטגרם יכולה לעזור לכם לשפר את החשבון, להגדיל את העוקבים שלכם, להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל את ההכנסות ולמעשה ככל שהסוכנות מקצועית יותר היא תוכל לעשות עוד הרבה יותר מזה.

אינסטגרם יכולה להיות פלטפורמה מורכבת במיוחד אם אתם חדשים בה או פחות טכנולוגים. סוכנות שיווק באינסטגרם מספקות בדרך כלל אסטרטגיית שיווק באינסטגרם, הדרכה, ניתוח, מודעות, תוכן גרפי או צילום במטרה, לבנות מודעות למותג, להגדיל מכירות, למשוך לקוחות ובסופו של דבר להרוויח מהעסק שלכם.

יתרון מרכזי נוסף שניהול עמוד אינסטגרם ע"י סוכנות או איש מקצוע לניהול שוטף מעניק לכם הוא הזמן הפנוי שאתם מקבלים, אם לפני ששכרתם את הסוכנות בזבזתם זמן רב על השיווק של העסק באינסטגרם לאחר שהסוכנות נכנסת לתמונה מתפנה לכם המון זמן בו תוכלו לנהל את העסק לפתח ואף להגדיל אותו, זמן משחק תפקיד מפתח ובהחלט משפיע על ההשקעה שלכם בעסק.

איך בוחרים סוכנות או איש מקצוע לניהול שוטף של עמוד אינסטגרם?
איך בוחרים סוכנות או איש מקצוע לניהול שוטף של עמוד אינסטגרם?

איך בוחרים סוכנות או מנהל/ת סושיאל לניהול שוטף של עמוד אינסטגרם

מנהל סושיאל? מנהלת עמוד אינסטגרם? סוכנות שמתמחה ברשתות חברתיות לעסקים?

בחירה של סוכנות שיווק שתנהל עבורכם את עמוד האינסטגרם שלכם מעלה לא מעט שאלות, האם הסוכנות טובה עבורכם? האם הם יכולים לענות לענות על הצרכים שלכם ולהשיג את המטרות והיעדים? ומה צריך לשאול כדי למצוא את הסוכנות המתאימה ביותר עבור העסק שלנו.

סוכנויות שיווק באינסטגרם יכולות לעזור לעסק שלכם במספר דרכים, עם זאת לעיתים בחירה של סוכנות מתאימה עלולה להיות קריטית לקידום העמוד. לכן חשוב לשאול ולברר את הנושאים הבאים.

כמה ניסיון יש לחברה בשיווק באינסטגרם, ניסיון הוא לא הגורם היחיד אך הוא ללא ספק אחד המשמעותיים שבהם. חברה שיש לה הבנה טובה של התעשייה שלכם ושל שוק היעד שלכם בהחלט תעשה את ההבדל. כמובן שהשיווק מתבסס על תקציב חלק מהתקציב עובר ישירות לפרסום באינסטגרם וחלק עובר לסוכנות השיווק שאלו מה המחיר שלהם ומה אתם מקבלים בתמורה.

כאשר מדברים  עם סוכנות שיווק באינסטגרם חשוב לשאול את השאלות הנכונות ככל שהם יספקו לכם יותר תשובות ככל הנראה הן יוכלו לעזור לכם להגדיל את העסק שלכם ולגרום לצמיחה כמו גם לספק תמורה בעד המחיר. 

אלה השאלות שמומלץ לכל בעל עסק לשאול את הסוכנות בעת שיחה מולם, כמה זמן הם משווקים באינסטגרם? האם יש להם דוגמאות לעסקים שאיתם עבדו בעבר? כמה השירות עולה? איזה סוגי שירות הם מציעים? לאיזה תוצאות אפשר לצפות? (חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות) איך הם מודדים הצלחה? מה כלול בחבילות שלהם? כמה חשבונות אינסטגרם הם יכולים לנהל? מהן שעות הזמינות שלהם?

פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם היא מעולה לעסקים, עוזרת להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את המודעות של העסק הנוכחות שלו ברשת וכמובן בסופו של דבר היא יכולה להגדיל את ההכנסות שלכם. 

אם אין לכם זמן או שאתם לא מבינים איך עושים את זה בהחלט מומלץ לשכור את שירותיה של סוכנות שיווק באינסטגרם, בשורה התחתונה ברגע שהסוכנות עושה את העבודה ומצליחה להביא לכם לידים ולהגדיל את המכירות זאת לא אמורה להיות בכלל שאלה.

שאלות ותשובות בנוגע לניהול עמוד אינסטגרם

ניהול עמוד אינסטגרם יכול להיות מורכב ומסובך במיוחד עבור מי שלא מכיר את הפלטפורמה לעומק. כדי לנהל את עמוד האינסטגרם שלכם כמו שצריך עבור עסק מומלץ מאוד לעשות את זה נכון, הדרך בה מנהלים את הדף היא קריטית להצלחתו בעתיד. 

כדאי גם לקחת בחשבון שהניהול העמוד מצריך מכם להשקיע לא מעט זמן, אנרגיות ולעיתים גם לא מעט כסף כדי להגיע לקהל היעד ולקבל תמורה מקידום הדף. לא בטוח שלכל בעל עסק יש את ההבנה או את הזמן להשקיע ניהול עמוד אינסטגרם ככל הנראה לא מתאים לכל בעל עסק אך חבל לוותר על ניהול העמוד ולהעביר אותה לסוכנות או לאיש מקצוע לניהול שוטף

במידה ואתם מעוניינים לשווק ולנהל את עמוד האינסטגרם שלכם יש לעשות כמה פעולות חשובות ובסיסיות כדי שבסופו של דבר הדף יצבור עוקבים. חשוב לעשות אופטימיזציה לעמוד, למלא את הביוגרפיה ולמסור את כל הפרטים החשובים על העסק. 

יש להכין אסטרטגיה שיווקית ולמקד את קהל היעד שלכם. למדו את הפלטפורמה ומנהל העסקים של אינסטגרם ותעזרו בכלים שהיא מציעה לפילוח נתונים ולמיטוב העמוד. במידה ופעולות אלה מורכבות עבורכם בהחלט מומלץ לבחור בסוכנות שיווק באינסטגרם שתעשה עבורכם את העבודה.

לסוכנות שיווק באינסטגרם יש יתרונות רבים שיווק של עסקים. סוכנות בעלת ידע וניסיון בתחום בהחלט יכולה לעזור לקדם ולשווק את העסק, להגדיל את המעורבויות בעמוד לצבור עוד עוקבים ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסות של העסק המקודם. יתרון בולט נוסף שסוכנות שיווק באינסטגרם מעניקה לכם זהו הזמן שמתפנה לניהול ושיווק העסק.

בעלי עסקים יודעים כמה זמן ואנרגיה העסק שלהם מצריך מהם. ניהול של עסק זהו עניין מורכב הדורש אחריות והשקעה רבה, תוסיפו לזה גם ניהול של עמוד אינסטגרם שלוקח מבעל העסק עוד זמן שגם ככה אין לו. בדומה לניהול עסק ניהול של עמוד אינסטגרם גם דורש זמן אנרגיה וכמובן ידע אי עושים את זה. איש מקצוע המתמחה בניהול עמוד אינסטגרם יכול להוריד מכם את העומס וגם להפיק יותר תועלת מניהול עמוד האינסטגרם שלכם.

ניהול עמוד אינסטגרם זוהי דרך מעולה לקדם ולשווק עסקים. את הניהול מומלץ להעביר אל המקצוענים ולבחור סוכנות ניהול עמודי אינסטגרם שתעשה בשבילכם את העבודה במקצוענות. כדי לבחור סוכנות שיווק באינסטגרם שתתן לכם את המענה הטוב ביותר חשוב לעשות קצת שיעורי בית וללמוד מה אתם באמת צריכים. 

חשוב לדעת לשאול שאלות נכונות וממוקדות, כמו למשל כמה זמן הם עושים שיווק ומנהלי עמודי אינסטגרם, חשוב לבקש דוגמאות של קידומים שהם כבר עשו ללקוחות קודמים, כמובן שגם לפן הכלכלי יש משמעות לכן חשוב לשאול לגבי המחיר של השירות, כמו כן חשוב מאוד לעשות מראש תיאום ציפיות כדי שיהיה לכם מושג לאיזה תוצאות אתם צריכים לצפות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇