💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר חדשות 12 – N12

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

פורסמה עליכם כתבה שלילית באתר חדשות 12? הכתבה תפגע בכם בטווח הקצר ובטווח הארוך תיסרק לגוגל ותופיע לכל אדם שיחפש את שמכם.
איך כתבה שלילית הופכת את המוניטין ברשת לשלילי? וכיצד ניהול מוניטין מסייע להפוך את המוניטין לחיובי?

חדשות 12 (מבית קשת): כשמופיעה כתבה שלילית באתר חדשות N12

כולם אוהבים חדשות טובות, בישראל כמו בישראל החדשות נוטות להיות שליליות וביקורתיות, מלבד ענייני היום אתרי החדשות הגדולים בישראל מפרסמים לא פעם כתבות שליליות על עסקים וחברות בישראל, אנשי ציבור ובכירים שונים – כתבות אלו יכולות להגיע בעקבות פרשה הסובבת אותם, חשד, חקירה וכתבת ביקורת עסקית שיכולה להתפרסם על כל עסק ובכל ענף בישראל.
אתר חדשות 12 (N12 בבעלות חברת החדשות וקשת, ערוץ 12) הוא אתר הכולל בתוכו מערכת חדשות וותיקה ומסודרת, כתבים מוכרים, אפליקציית חדשות, פודקאסט ומאפיינים נוספים שהופכים אותו לאחד מאתרי החדשות הבולטים בישראל
כתבה שלילית באתר חדשות 12 על שם של עסק או שם של אדם היא בשורות לא טובות, עלולה לגרור כתבה נוספת במאקו (אתר ישראלי גדול מבית קשת) וכן גם כתבות מקבילות באתרים המתחרים, כתבה אחת בלבד של N12 המופיעה במקום בולט בגוגל מספיקה להפוך את המוניטין שלכם לשלילי ולהרחיק מכם אנשים שמחפשים את השם שלכם בגוגל.

חברות ובכירים שונים מגיעים אל חברת "ניהול מוניטין" ותוהים "איך כתבה אחת או כמה כתבות שמופיעות בתוצאות החיפוש בגוגל הופכות את המוניטין לשלילי?", כתבה שלילית שמופיעה בגוגל ובמיוחד מאתר גדול ומוכר יוצרת קונוטציות שליליות מגוונות אצל האנשים שחיפשו את השם שלכם בגוגל, המחשבות האלו יגרמו להם לסלוד מכם ובסיכוי גבוה להתרחק מבחירה או תמיכה בכם ובמה שאתם מציעים.
מוניטין שלילי קל להרוס לא רק באמצעות כתבה שלילית, עסקים ואנשים שונים יכולים לסבול ממוניטין שלילי כתוצאה מתוצאות חיפוש שונות כדוגמת פסק דין שבו שמם מופיע, ביקורות שליליות, תמונות וסרטונים שבהם אתם מוצגים באופן שלילי ואזכורים נוספים שיחד עם כתבה לא מחמיאה עלולים ליצור מוניטין שלילי בולט ברשת.

כוחו של אתר חדשות 12

מאחורי אתר חדשות 12 עומד ערוץ 12 וחברת החדשות, משמעות הדבר היא שבשונה ממרבית האתרים הגדולים בישראל, לאתר חדשות 12 יש גיבוי של ערוץ הטלוויזיה החזק בישראל וכן מערכת חדשות וותיקה.
כתבות מהטלוויזיה יהפכו לכתבה באתר ולעיתים גם ההיפך, שילוב של הופעת כתבה שלילית באתר ובאפליקציה ולפעמים גם אזכור בערוץ 12 יכולים לגרום לנזק משמעותי לטווח הקצר לכל חברה ולכל אדם.
במצב של כתבה שלילית מחדשות 12 אתם מתמודדים עם אתגר נוסף והוא אתגר הטווח הארוך, הכתבה מאתר החדשות תיסרק לגוגל תוך מספר דקות מרגע הפרסום.
מכוון ואתר  n12הוא אתגר עם תנועת משתמשים גדולה ובעל תוכן רב, בגוגל ייתנו לו עדיפות וימקמו את דפי האינטרנט שלו במקום גבוה ובולט בגוגל, במידה ולא השתמשתם בשירותי ניהול מוניטין הכתבה לא תידחק מטה ותופיע לכל גולש שיחפש את שמכם.

כתבה לא טובה בחדשות N12 על שם עסק או שם של אדם תשפיע בצורה ניכרת, במקרה של כתבה שלילית וכמובן במקרה של אזכורים שליליים נוספים – אין להזניח תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, הטיפול במוניטין שלילי עלול להפוך למורכב יותר ולפגוע בכם באופן משמעותי בטווח הארוך.


נתונים של האתר:
חוזק האתר הוא גבוה מאוד מבחינת גוגל, יש כ-578 אלף גולשים בחודש באתר, והאתר מופיע על כמעט 13 אלף מילות מפתח, יש 677 דומיינים שמפנים אל אתר חדשות 12..משמע מדובר באתר משמעותי וחזק מאוד בגוגל ישראל.

אפשר למחוק כתבה מחדשות 12?

ב99 אחוז מהמקרים הפניה שלכם תיענה בסירוב, פנייה לעורכי אתר גדול למחיקת כתבות לרוב אינה מומלצת ויכולה ליצור אפקט שלילי שיעשו עליכם עוד כתבה רעה. אתר חדשות ערוץ 12 כולל מערכת חדשות מסודרת שבודקת את המידע טרם ההפצה, המקרים בהם המידע המתפרסם שגוי עד לכדי מחיקה אינם נפוצים ולרוב האתר יסרב למחוק.
בנוסף, פנייה בבקשה או דרישה למחוק את התוכן עלולה לגרום לגורמים באתר לחקור ולפרסם כתבות נוספות עליכם.

אם בכל זאת אתם רוצים לפנות לחדשות 12 בדרישה שיסירו את הפרסום עליכם, תוכלו לפנות עם הוכחות באופן ישיר או אם תבחרו בפנייה באמצעות עו"ד למייל Apps@ch2news.tv  ו- בטלפון 02-5339900.

איך מתמודדים עם כתבה שלילית שמופיעה בגוגל?

השיטה הטובה ביותר שקיימת כיום בעולם הדיגיטל היא דחיקת אזכורים שליליים ולא רצויים, חברת "ניהול מוניטין" מספקת שיטה ייחודית שמתחילה בניתוח התוצאות עליכם ובניית תכנית מותאמת אישית למצב לכל לקוח, בהתאם לצרכים של הלקוח וכן בהתאם לתקציב החודשי אותו מעמיד הלקוח.
באמצעות מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מקצועי, חברת "ניהול מוניטין" פועלת כדי להפוך את המוניטין שלכם משלילי לחיובי, לדחוק את התוצאות הלא רצויות ולאפשר לכם לשקם את המוניטין שלכם.

שאלות נפוצות

כתבה שלילית בחדשות 12 תגרום לכם לנזק לטווח הקצר במסגרת האתר והערוץ, בנוסף הכתבה תופיע בגוגל וכל מי שיחפש את השם שלכם ייחשף אליה.

כן, האתר מגובה בערוץ 12, תנועת המשתמשים גדולה, קיים תוכן רב וכתבות מהאתר יופיעו במיקום גבוה בגוגל.

לא ניתן למחוק כתבות מגוגל. למרות הדבר לא מומלץ, ניתן לבקש מעורכי האתר למחוק את הכתבה.

כדי לטפל בכתבה שלילית ואזכורים שליליים נוספים נעזרים בתחום ניהול מוניטין, פעולת הדחקת התכנים השליליים והעלאת תכנים חיוביים ומותאמים עבור עסק או אדם.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇