💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר רוטר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

התפרסמה עליכם כתבה שלילית באתר רוטר? זה יכול להיות כל אדם, לקוח לשעבר של עסק, מתחרה, מתנגד לאיש ציבור וכל אדם שמעוניין להפיץ עליכם מידע שלילי.
איך פועל אתר רוטר? עד כמה כתבה שלילית ברוטר יכולה להשפיע עליכם? איך מוחקים כתבה ברוטר? וכיצד ניהול מוניטין יכול לסייע לכם להתמודד עם מוניטין שלילי?

שורדי שיטת הפורום: כשמופיעה כתבה שלילית באתר רוטר

כתבה שלילית באתר רוטר עשויה להשפיע על אנשי ציבור, חברות, בעלי מקצוע ובכירים שונים שעלולים להופיע באחד מהנושאים בפורומים כחלק מביקורת שלילית, טור דעה, דיווח חדשותי שכולל את שמם והקשרים שליליים נוספים.
פעמים רבות כתבה שלילית ברוטר תגיע בעקבות כתבה שכבר התפרסמה, גולש אנונימי יבחר לכתוב את דעתו על הכתבה, על החברה או על האדם שמופיע בכתבה ומשם הנושא ייפתח לדיון ובכך יעצים את האזכורים השליליים על אותו נושא.
אתר רוטר.נט עוסק בתחומי אקטואליה ותקשורת, פוליטיקה, יהדות והלכה, סקופים והודעות לתקשורת וכן נושאים נוספים שיכולים לעלות במסגרת קבוצות הדיון – כל אלו מופצים בקבוצות דיון בפורומים שונים, ע"י הגולשים הרשומים לאתר.
הגולשים באתר נרשמים בתשלום חד פעמי וצריכים להוכיח פעילות של 100 תגובות לפחות עד לאישור האפשרות לפתוח אשכול חדש משלהם.

בנוסף לאזכור שלילי ברוטר, אתם עלולים להתמודד עם כתבות שליליות מאתרי חדשות ותוכן גדולים נוספים, פסק דין על שמכם, ביקורות שליליות על עסקים/חברות, סרטוני ביקורת עליכם, תמונות לא מחמיאות ועוד אזכורים שעלולים לחזק את המוניטין השלילי שלכם.

כוחו של אתר רוטר.נט

רוטר

כפי שתוכלו לראות אם אתם מבינים קצת בקידום אתרים שהחוזק של הדומיין הוא משמעותי! האתר קיבל את הציון 59 DR ודירוג UR של 47, כמו כן, האתר מופיע במעל 220 אלף מילות מפתח שונות, ומקבל טראפיק אורגני חודשי של 1.6 מיליון גולשים! בנוסף, 21.6 אלף אתרים שונים מקשרים לעמודי שונים בתוך אתר רוטר ונותנים לו סמכותיות רבה!

פורמט הפורומים של רוטר הצליח לאגד סביבו תנועת משתמשים גדולה יחסית, האתר נחשב גדול וכזה ששרד את הרשתות החברתיות.
אתר רוטר הוקם עוד בשנת 1997 ונמצא בבעלות משפחת רוטר, לא בטוח שמייסד האתר נעם רוטר שהיה בן 12 כשהקים את רוטר.נט היה בטוח שהאתר יצליח כפי שהצליח עם השנים.
הגישה של רוטר היא לא לשנות יותר מדי דברים שהצליחו, בדף הבית ניתן להיחשף לדיווחים עדכניים מהפורומים, הטעמות דיווחים מאתרים שונים, שיווק שותפים, פרסומות ושיתופי פעולה שונים שהאתר מבצע עם אתרים אחרים.
רבים נוטים לטעות ולהסתכל על המראה החיצוני של האתר, מראה המזכיר אתרים ישנים, משדר מחתרתיות ובדף הבית חלק מהכתבות שפורסמו הן מעט ישנות – הפעילות הגדולה מתרחשת בקבוצות הדיון של הפורומים.
בנוסף, לרוטר דפי טוויטר ופייסבוק פעילים המסייעים להם להפיץ דיווחים נבחרים שונים לגולשים ברשתות החברתיות.

אזכור שלילי באתר רוטר.נט יכול לפגוע בכם, אמנם לא מדובר באתר חדשות גדול ולעיתים המידע לא נלקח ברצינות, אך בדומה לאתרים גדולים אחרים רוטר יכול לגרום לכם נזק.
בטווח הקצר, גולשים באתר ייחשפו למידע עליכם במסגרת אפשרויות שונות, במצב הזה ייתכן שהפרסום השלילי עליכם יתפתח לכדי דיון עם שרשור ארוך, דיון קצר וייתכן שאנשים לא יבחרו להגיב כלל.
האתגר הגדול מבחינתכם הוא בטווח הארוך, המידע שהתפרסם ברוטר חשוף לכל אדם ולא צריך להירשם לאתר כדי לקרוא את מה שפורסם, כתבה שלילית שמתפרסמת באתר רוטר תופיע בתוצאות החיפוש במקום יחסית גבוה ותשפיע על האנשים שמחפשים אתכם בגוגל.

איך אפשר למחוק כתבה מאתר רוטר?

אתר רוטר אינו פועל במתכונת מערכת חדשותית מסודרת בדומה לאתרי החדשות והתוכן הגדולים במדינה, על אף היותה אתר מוכר הפורמט של פרסום דיווחים, דעה ונושאים שונים נוספים במסגרת הפורומים מאפשרים למשתמשים עלומי שם לפרסם את המידע עליכם.
בתחתית כל נושא האתר מסיר אחראיות ומציין כי "מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד", לאתר תקנון אותו המשתמשים הרשומים מאשרים לפני הרשמה בתשלום ולכן לרוב הסרת תוכן מרוטר לרוב לא תבוצע.
בשנת 2011 בית המשפט המחוזי פסק כי רוטר אינם אחראים להפרת זכויות יוצרים ובמידה ומדווחים לו על הפרה הוא מסיר כל קישור מפר, כל עוד מדובר בתוכן שאינו הפרת זכויות יוצרים ואין לכם הוכחות שמדובר בדיבה, מומלץ שלא לפנות לאתר בבקשה להסרה.

אם בכל זאת אתם רוצים לנסות ולפנות לבעלי ועורכי האתר לבקשת הסרת מידע שקרי שהופץ עליכם, תוכלו לשלוח את הפנייה עם הוכחות חד משמעיות לדוא"ל:
index@rotter.net או net@rotter.net

גלגל ההצלה שלכם: חברת "ניהול מוניטין"

אם אתם נתקלים במצב של מוניטין שלילי כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, חברת "ניהול מוניטין" מטפלת גם במוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות כחלק ממעטפת שיווקית רחבה לעסקים מכל ענפי המשק, אנשי ציבור, בכירים בחברות וגורמים רבים נוספים.
בשלב הראשון מומחה לניהול מוניטין יאתר וינתח את המידע הקיים, יבנה יחד עם כל לקוח את תכנית הפעולה השיווקית לניהול מוניטין, בעזרת צוות דיגיטלי מיומן נוכל לדחוק את התוצאות השליליות ולבנות עבורכם מוניטין חיובי חדש ומותאם לצרכים שלכם.

כן, מדובר באתר וותיק שפועל כבר משנת 1996 בשיטת פורומים, הוא אמנם לא בשורה אחת עם אתרי החדשות והתוכן הגדולים במדינה אך מדובר על אתר שיכול להשפיע עליכם.

גולשים אנונימיים שנרשמו בתשלום וכתבו לפחות 100 תגובות.

בטווח הקצר חשיפה לגולשים ודיון בשרשור עליכם, בטווח הארוך הפרסום השלילי עליכם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.

כדי לדחוק את התוצאות השליליות ניתן להשתמש בשירותי ניהול מוניטין.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇