💻 monitincoil@gmail.com

תדמית שלילית ברשת? זה הזמן לתקן!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איך מתקנים תדמית שלילית בגוגל?

ניקוי מוניטין באינטרנט בעיקר לעסקים כחלק מהליך של תיקון תדמית שלילית בגוגל מתחיל בהסרת התכנים השליליים, הפוגעים בתדמית של העסק (אלה יכולים להיות פוסטים בפייסבוק כחלק משיימינג, מאמרי תוכן באתרים השונים וכתבות בנושאים מגוונים שבהן מוזכר אותו עסק). השירות הוא חלק ממערך שלם של מיתוג לעסקים בתוצאות החיפוש והוא דואג לפנות לאתרים ולכל אותם מקורות בהם מופיעים האזכורים השליליים בבקשה למחוק אותם.

במקביל, כדי למנוע שיימינג עסקי וחיזוק של תכנים שליליים באתרים השונים, ימשיך השירות בהעלאת תכנים חיוביים וקידומם במנוע החיפוש כדי שיופיעו בעמוד הראשון שלו ובכך ידחקו את התוצאות השליליות. יש לדאוג להעלות כמות מכובדת של תכנים חיוביים, שכן לא פשוט לדחוק את האזכורים השליליים ממנוע החיפוש. קידומם של תכנים אחרים שיופיעו במקומם יחד עם הזמן עצמו, יאפשרו זאת.

איך משנים מוניטין ברשת – משלילי לחיובי

כדי לשנות את המוניטין של האדם הפרטי או של החברה משלילי לחיובי יש לנצל את כוחה הרב של הרשת כמו גם את האופן שבו עובד מנוע החיפוש. אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש המופיעים בעמוד הראשון של גוגל עשויים, כפי שוודאי ניחשתם, לפגוע משמעותית בתדמית. החלפתם של אזכורים אלה בתוצאות חיוביות היא אחת הדרכים המועדפות ליצירת מוניטין חדש באינטרנט.
הפעולה מתחילה בהסרת תוכן מגוגל על ידי פנייה לבעלי האתרים שבהם מופיעים תכנים שליליים אודות האדם או העסק. כדי לדעת איך מוחקים מגוגל ואיך להסיר כתבות מהאינטרנט, יש לפנות לחברה המתמחה בכך שתבצע בעצמה את הפניה לאתרים הרלוונטיים ותדרוש את המחיקה. השירות כולל גם, במקביל, העלמת כתבות שליליות בגוגל על ידי איתורן בשלב מקדים, ומחיקתן מאותו האתר שבו הופיעו בשלב הבא.

מחיקת מידע מהאינטרנט היא בגדר משימה בלתי אפשרית. בפועל, ניתן אמנם למחוק את התכנים השליליים (או כל תוכן אחר) מאותם אתרים שבהם הם מופיעים, אולם תזכורת כלשהי להם תיוותר ברשת לנצח.
מסיבה זו חשוב לשים את הדגש על הוספה של תכנים איכותיים, תכנים המפארים את שמו של אותו גורם ובכך משפרים את המוניטין שלו. הדבר ניתן כחלק משירות מחיקה מגוגל, שירות המהווה חלק בלתי נפרד מניהול מוניטין ברשת האינטרנט.
מחיקת כתבות שליליות על ידי פנייה לבעלי האתרים שבהם הן מופיעות, היא דרך נוספת להתמודד עם אתגר זה כמו גם עדכון התכנים באתר בעל העסק או באתר של האדם ששמו הוכפש. הקפדה על תכנים עדכניים, תכנים ברמה גבוהה, תכנים הכוללים מונחים חיוביים וקידומו באופן מאסיבי, כך שיתפסו את המקומות הראשונים בעמוד מנוע החיפוש היא הדרך הנכונה להשגת מטרה זו, גם אם מדובר בדרך מאתגרת מאד.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇