💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין דיגיטלי – הגנה על השם שלך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

עבור כמה מיזמים פרטיים, עסקים ציבוריים ואנשים עצמאיים היעדר מוחלט של פיקוח ונהול המוניטין בגוגל יכול להביא מצב שבו העסק לא מצליח להבין מדוע לא פונים אליו יותר דרך האינטרנט, אנו מסבירים שהשם שלכם באינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם..אם השם שלכם יוכתם עם ביקורות רעות לשמצה סביר להניח שלא יפנו אליכם. כמו שאתם לא הייתם עוסקים עם מישהו שיש לו שם רע בתחום שלכם.

השם שלך נפגע? אתה במצב רעוע? כל חברות הדיגיטל מציעות לך להקים אתר חדש ואתה לא מבין איך זה יעזור לך לנקות את השם הרע שנוצר לך באינטרנט? בדיוק בשביל זה אנו כאן! אנו כאן כדי למקד אותך לשירות ניהול המוניטין המתקדם שלנו! דברים שאנו עושים יוכלו לקדם את שם העסק שלך, ולכפר על שנים שלא ביצעת פעילות זו.

ניהול המוניטין המקוון ותיקון התדמית זה כבר חלק הולך וגדל של האינטרנט לראווה במשך זמן ניכר. אנו לקחנו פרויקטים במקרים שונים של תיקון שיימינג והשמצה, וזה מאוד ברור לנו שאם העסק שלך לא יתחיל לשים משאבים לבניית קרבה מקוונת ומזעור כל ניסיון לשמצה מראש, סביר להניח שתשלמו עלויות משמעותיות מאוחר יותר ככל שיהיה יותר אובדן הכנסות, תיקון נזק פתאומי, ויצירת הקרבה עם הלקוחות וכל זאת מהעבודה שהמנהלים באירגון התעלמו ממה שרשום באינטרנט.

עבור ארגונים הקשורים למנכ"לים, סמנכ"לים ואנשי ציבור שהם אישים /  בעליהם / מחברי ההנהלה, שמותיהם של אנשי צוות הנהלה עשויים להיות אזור נוסף של לשון הרע, כי יש לפקח באופן יזום, אם שם החברה יוכתם באינטרנט ייתכן שיאשימו את המנכ"ל ויכתימו את שמו ברשת.. יש המון אנשי ציבור שלא רוצים שהשם שלהם יהיה מוזכר בפרשה כזו או אחרת, כך אנו נכנסים לתמונה ושומרים על השם שלהם חסוי ומוגן ברשת החברתית, בגוגל ובכל הפלטפורמות האינטרנטיות. אם לא תשקיעו משאבים לשמירה על המוניטין שלכם באינטרנט סביב השם הרשמי שלכם בגוגל או ברשת החברתית אתם עשויים להיות ברווז שמולכם ניצבים עשרות ציידים שיבחרו אתכם למטרה ברגע שהם ירצו.

אולי הדבר העיקרי מצער יותר מאשר תחת לקיחת חלק בתקשורת באינטרנט היא התמודדות עם רשת חברתית מבוססת אינטרנט ברצינות. אף אחד לא יכול להזיק לך באמת כמו שאתה יכול להזיק לעצמך על הסיכוי כי אתה לא מבין מה אתה עושה. אנשי עסקים ועובדי חברה עצמאית פה ושם יוצרים מופע ראוי לציון של היבריס – אולי לאור העובדה שמפעילי המיזמים הפרטיים חייבים להיות במידה מסוימת רק כדי לקבל את היכולת לשמור על מיזם עצמאי בהצלחה.

בכל מקרה, לדעת איך לעשות פריט מדהים ויש לי את היכולת לעשות כל אחד הדברים החשובים ביעילות לפקח ולשמור על חברה פרטית לא באופן טבעי להפוך אותך Communicator מוצלח בחלל האינטרנט.

1. לעשות נוכחות על כל מאפייני אינטרנט רלוונטיים

לארגון שלך יש עד כה חשבונות Twitter, Facebook ו- Google+, לפחות. במקרה אתה בשוק אגרסיבי עמוק אנכי, ייתכן שיהיה דינמי על כמה יעדים מקוונים ברשת נוספת, גם – יש קומץ נגיש, כמה מהם עשויים להיות ספציפיים לתעשייה שלך.

עבור כמה B2B, חיתוך קצה, כמו גם סוגים מומחים של ארגונים, שיש מנהלי ועובדים לשלב עם LinkedIn עשוי להיות חשוב. עבור פריטים מסודרים כלפי חוץ, שימוש Pinterest, Instagram ו Flickr עשוי להיות נדרש. כמו כן, רוב הארגונים ירוויחו על ידי מספר הקלטות מסוימות המשותפות ליעדים, לדוגמה, YouTube ו- Vimeo.

2. נסו לא להזניח את חשבונות מדיה חברתית

זה חיוני כדי לחשב את חשבונות ברשת שלך באינטרנט. פשוט שיש טוויטר, Facebook ו- Google+ חשבון / דף עבור העסק שלך הוא לא מספיק – אתה צריך לבנות את הקבוצה שלך על הצופים עליהם, כמו גם. עם שיפור מתמיד, אתה יכול לפברק מבוססי אינטרנט שלך ברשתות החברתיות חשבונות כדי לקשר עם לקוחות ולהרחיב את ההשפעה ואת המחויבות ציונים.

על הסיכוי כי אתה לא עושה את זה, הרשומות האלה לא יכול להיות מוצק מספיק כדי לעלות על ההודעות במקרה שמישהו מתחיל לכתוב דברים שליליים. אמנם איננו יודעים בדיוק כיצד Google ו- Bing עשויים להעריך את איכות חשבונות הרשת המקוונים, אך תוכל לנצל כמה שירותי עזר ללא תשלום כדי לסקור אם אתה משיג פיתוח. שניים מן המפורסמים הם קלוט וקרד.

3. תחשוב על המותגים שלך מוצרים

ייתכן שיהיה עליך לעבוד על חומרים מקוונים ופרופילים חברתיים למשהו מעבר לשם הארגון שלך. על סיכויי כי יש לך שמות המותג ואת הפריט בעבר שם הארגון שלך, סביר להניח שאתה צריך ליצור חומר לדרג עבור שמות אלה גם. ייתכן שיהיה עליך ליצור אתרים, דפי אינטרנט, אינטרנט מבוססי רשת חברתית פרופילים וחומרי ביטוח רק כדי לתבוע ולשמור כל שם המותג.

4. מאובטחת אנשים הקשורים עסקים

לבנות קרבה מוצק ברשת מקוונת עבור שמות המחברים שלך, הבעלים ", או מנהלים, במיוחד על הסיכוי כי הם unmistakable. כפי שתואר לעיל, שמירה על פרופיל מקוון נמוך כדי לשמור על ההגנה שלך פשוט נוטש אותך פתוח לחלוטין עבור כל הכוננים על ידי הכונן!

ישנם ארגונים רבים שבהם אופי הארגון הוא לכוד באמת עם הפקידים שלהם, טכניקה חזקה לשמצה הממשל הוא חיוני עבור אלה. לקוחות לעיתים קרובות לסרוק לפי שם עבור מומחים, מתרגלי שיניים, ויועצים משפטיים (לתת כמה דוגמאות), כדי להפוך את ערבות לדרג עבור אנשים אלה על הסיכוי כי הם לא כמו עכשיו יש.

5. מימוש מחברים במקום המתאים

אני מבוטא Authorship להיות האסטרטגיה הטובה ביותר לראווה שלי של 2013, זה עדיין עמדה חיובית ראוי לציון כאשר נעשה כראוי. זה ביסודו של דבר עבור ארגונים שבהם מיזם / בעל קשורה כמעט עם האישיות של העסק. Google מצפה שיוצרים יהיו אנשים; לכן, תווית היוצר חייבת להיות קשורה לפרופיל Google+ נפרד, ולא לדף עסקי.

ניצול תג סופר לקבל אתה תעשה קצת הפצה רציפה של מאמרים או רשומות בלוג לאחר זמן מה או אחרת זה לא יתרון – מה שמניע אותנו לנקודה הבאה.

6. בלוג

אני לא צוחק! קראתי בלוגים נשק מסתורין עבור SEO הסמוך בטענה כי הוא מסייע בדירוג האתר על מילות מפתח גדולות (אם נעשה כראוי) ונותן grub אחד של חשבונות ברשת מקוונת.

למטרות מפורסמות, זה לא רק יכול לדרג את השם שלך, זה יכול לתת לך חזקה "בית המשפט" הקרקע שבו אתה יכול במיוחד להגיב על כל ההצהרות האמיתיות שנעשו על הארגון שלך אם חיוני.

7. כוונן פנימה

כאשר מגיבים באינטרנט grumblings או סקרים נורא, באמת ובתמים לשקול שיש כמה חסרונות בהליך שלך כי צריך להיות נוטה – במיוחד על הסיכוי כי אתה מקבל לבקר ביקורת שלילית על דבר מסוים. זכור את הפתגם כי "הלקוח תמיד צודק"? נסו לא להיות unbendable; פיתח שיטה חדשנית כדי לתת ללקוחות את מה שהם זקוקים ללא שפשוף.

ראיתי טפסים עסקיים זה נראה פשוט טיפש, או חיובים הממשל פשוט השפיעו על הלקוחות להרגיש כאילו הם כבר gouged. כי אתה יכול משקל אנשים לשלם יותר לא לרמוז כי אתה צריך. שקול כי אתה יכול להיות נהיגה לקוחות קיימים או פוטנציאליים לתוך הזרועות של היריב שלך. מזומנים נוספים שתבצע על חשבון זה מרגיז יכול להיות counteracted על ידי עסקים לאיבוד מן האנשים שרואים תלונות שונות על זה באינטרנט.

8. להתנצל

על הסיכוי כי אתה או את הארגון שלך fouls מעלה, נופל שטוח או בדרך כלל משיג משהו לא נכון, להחזיק את זה – ולהשפיע על ביטוי מוסמך של חרטה לאנשים אשר הושפעו. להיות אמיתי ופשוט להתנצל יכול להרחיק לכת לקראת הפצת הנסיבות ולהזיז את ההליך לקראת פשרה או, בכל אופן, על מנת להשפיע על נסיבות חירום כדי למצוא מסקנה כלשהי.

אם אתה עושה את זה, להבטיח את ביטוי של חרטה הוא אמיתי – לא להשלים אחד מאלה wezelly, "אני עצוב אפשרת את הפעילויות שלי להשפיע עליך להרגיש נורא" articulations כי הם מטורפים. בנוסף, משתדלים להציע איזשהו פיצוי איכשהו, באמת.

9. נסה לא להיכנס לתוך טיעונים מקוונים

זה משהו אבל קשה לקבל נשאב לתוך זה – אבל לא משנה אם אתה באמת צודק, אתה עלול להחמיץ על ידי פשוט על ידי פשוט נראה חסר חשיבות, סלחנית או חובבנית. עוד יותר מצער, אתה יכול באמת לא להיות צודק … וברגע שאתה מקבל מופרע בכנות, אתה יכול בסופו של דבר לומר ולעשות דברים שפוגעים בשמצה שלך. (לקבלת איור סנסציוני, לקרוא על אפי חירום חירום של בן זוג אשתו מסעדן קבוצה).

הגישה הטובה ביותר היא לנפח את הנסיבות ולקחת התכתבויות מנותקות כדי מאמץ כדי להתאים. להיות יותר נעים באסוציאציות המקוונות שלך מאשר אתה עלול לחשוד שאתה צריך להיות. תגובות המומחה שלך עשוי לזכות במספר גדול יותר של לקוחות מאשר להיות "מתאים" בסתירה מקוונת. להרגיש את עצמך מקבל נמשך לתוך העלאת התנגשות? עזוב את המחשב.

10. הפוך את ההשקעה

שיפור השמצה דורש ספקולציות, הן בזמן והן במזומן. רוב הארגונים השכונתיים, או מתעלמים ממנהל פרואקטיבי של השמצה, או שהם עושים זאת ללא עזרתו של אף אחד, על שרוך, ועל כנדרש וכאילו יש להם מספיק כוח לעשות זאת.

הייתי טוען כי רשת חברתית מבוססי אינטרנט ומנהלת השמצה פרואקטיבית יש לראות כמו רכיבים חובה, לא נעים ל-יש לך. יתר על כן, על הסיכוי כי אין לך מעורבות בחיבור עם קבוצות מקוונות, עושה את זה בלי עזרה של אף אחד לא יכול להיות הולם או להחמיר את כל הבעיות שעלולות להופיע. לאורך השורות האלה, להפוך את ספקולציות – ובמקרה שאין לך מספיק אנרגיה כדי לעשות את זה, לא יודע איך, או פשוט לא מטפלים בעסק, חוזה מישהו להתמודד עם זה בשבילך.

לסיכום

בעקבות טיפים אלה עשויים לשים אותך ואת העסק שלך במצב יותר מקורקע אם או כאשר מישהו הודעות משהו פטיש השם הגדול שלך. ניהול פרואקטיבי באינטרנט לשמצה יעלה לך להגדיר להגדיר, אבל זה יחסוך לך קצת מזומנים לאורך זמן רב אם קורה על בלתי נמנע. חשבו על זה סוג של הגנה. זה לא לגמרי להגן עליך מפני נפגע, אבל זה יכול למתן את הנזק להגן עליו מפני להיות יותר נורא ממה שהוא עשוי בדרך זו או אחרת להיות.

מנקודת שיפור האתר, אנו קופצים על ההזדמנות לקבל את כל אלה חתיכות ביטוח להגדיר – האתר שלך, הבלוג, פרופילים ברשת מקוונת, דפי אינטרנט מאלפת וזה רק קצה הקרחון – כל להגדיר באופן אידיאלי לדרג עבור שמות התמונות שלך. אנחנו בשלב זה לעבוד כדי לנסות לסייע לאלה חתיכות אבטחה עם outranking כל החומרים השליליים.

ישנם נהלים שונים שיכולים לעבוד יחד עם הגישה SEO. לדוגמה, מהלך לגיטימי עשוי להיעשות על סמך סיכוי שמישהו הציג אותך או את העסק שלך באופן שגוי. אתר אחד אשר נתפסת באופן קבוע כמו הנורא ביותר ביותר של, את הניסוח הרע ביותר ניכרת

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇