💻 monitincoil@gmail.com

במה שונה ניהול מוניטין בגוגל מניהול מוניטין בפייסבוק?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

"ניהול מוניטין ברשת החברתית פייסבוק שונה מביצוע פעולות ניהול מוניטין בתוצאות החיפוש של גוגל"

מוניטין באינטרנט עבור חברות, בכירים ואנשי ציבור הפך בעשור האחרון להיבט המרכזי שיחליט אם הקהל יתמוך בכם או יסלוד מכם.
שמירה על מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות היא חובה אך לא זהה, מה ההבדל בין מוניטין בגוגל לבין מוניטין בפייסבוק? מה יותר חשוב? איזה מוניטין מורכב יותר לביצוע ברשת החברתית פייסבוק או שמא בתוצאות החיפוש של גוגל? איך מטפלים במוניטין שלילי בגוגל ובפייסבוק? ומדוע חשוב להיעזר במומחה ניהול מוניטין ותיק ומנוסה במספר רב של תחומים במשק? קריאה מהנה!

מוניטין באינטרנט: מרים ומפיל חברות ואנשי ציבור כבר שנים

בישראל של 2021 קשה למצוא עסקים וחברות, בכירים או אנשי ציבור שאינם מבינים את הכוח הבלתי מוגבל של מוניטין באינטרנט, עיקר התדמית, הרושם ראשוני וההמשכי לגוף פרטי וציבורי או לכל אדם שמעוניין לבנות קריירה ציבורית או עסקית.
תוצאות החיפוש בגוגל והמידע הקיים עליכם ברשתות החברתיות מאפשר לקהל הגולשים לחפש או להיחשף לכל מידע עליכם, בחיפוש פשוט של שמכם או שם העסק.

במידה והמוניטין שלכם בגוגל וברשתות החברתיות הוא חיובי, תוכלו לצבור יותר אהדה בקרב פלחים שונים באוכלוסייה ובכך למשוך יותר לקוחות או ציבור אוהדים, לעלות את פוטנציאל המכירה שלכם (לכל מוצר או תחום עיסוק), לשפר את סיכויי ההצבעה אם אתם אנשי ציבור ולאפשר לכם לצמוח אל מול המתחרים בענף שלכם.
מנגד, במידה והמוניטין שלכם שלילי העסקים בבעלותכם יפגעו, הרושם הראשוני השלילי ירחיק מכם קהלים רבים (גם אם מדובר על מספר אזכורים שליליים או ביקורות שליליות), יפגע בשמכם ובמוניטין שלכם בענף, עלול להכתים את שמכם בהעדר טיפול מיידי, יקטין לכם את ההכנסות או האהדה בטווח הקרוב ובמקרים קיצוניים מוניטין שלילי יכול לגרום לקריסת עסקים/חברות ואף לפגוע בתא המשפחתי.

ניהול מוניטין בגוגל וניהול מוניטין בפייסבוק: מה השוני? מה מורכב יותר לביצוע?

ניהול מוניטין ברשת לעסקים ואנשי ציבור מתחלק למוניטין עליכם בגוגל וברשתות החברתיות, כאשר ניהול המוניטין בגוגל הוא העיקרי וכן מורכב יותר עקב מאפיינים רבים שיכולים להשפיע על המוניטין שלכם.
כמעט כל אדם בישראל מתחיל את דרכו באינטרנט עם חיפוש בגוגל, כל רצון לברר או לבדוק משהו יתחיל בחיפוש בגוגל וכיום הסמארטפון נמצא בידיי כל הגילאים, האפשרות לחיפוש בגוגל זמינה לכולם.
השם שלכם, החברה או המותג של העסקים והחברות בבעלותכם הם ביטוי לחיפוש, תוצאות החיפוש בגוגל עליכם ישפיעו על הרושם הראשוני: תוצאות החיפוש עצמן, השלמות ביטויים, ביקורות, כתבות וסרטונים מקשורים לשם שלכם או של העסק/חברה ותמונות שעולות כתוצאה מהחיפוש עליכם.

בעוד שקל מאוד למצוא כל מידע עליכם או על העסק שלכם בגוגל, בפייסבוק קשה יותר לחפש את המידע עליכם וככל שעובר הזמן המידע הזה מתחלף או הופך קשה יותר לאיתור – תוצאות החיפוש עליכם בגוגל נשארות לנצח, ללא טיפול בניהול מוניטין בגוגל, עיצוב תדמית או טיפול במוניטין שלילי, אתם עלולים לפגוע במוניטין שלכם.
ניהול מוניטין בגוגל מורכב יותר ומצריך ממוחה ניהול המוניטין להיות מנוסה יותר, בנוסף על מומחה ניהול המוניטין להתמודד עם אזכורים שליליים מאתרים מובילים המצריכים אסטרטגיית ניהול מוניטין חכמה ובאמצעי שיווק דיגיטלי מתקדמים ומותאמים.
חשוב להדגיש, ניהול מוניטין בפייסבוק וברשתות החברתיות הנוספות חשוב גם הוא וגם לו ניתן להתאים תכנית טיפול שיווקית ויצירת מוניטין חיובי.

מוניטין שלילי: כיצד מתמודדים עם ביקורות שליליות ברשת?

ביקורת שלילית בגוגל ביזנס או באזור הביקורות בדף העסקי שלכם בפייסבוק, הם קריטיים ומציגים את ממוצע החוויות והרושם הראשוני של הלקוחות עליכם. בכל סוג של ביקורות, ההמלצה היא לעשות את המקסימום כדי להתמודד עם הביקורות בדרך מקצועית, לתחקר ולשקף בפני הלקוחות את מה שנעשה.

כאמור גוגל מייצגים את פוטנציאל החשיפה הגדולה ביותר באינטרנט, כוחה של גוגל על המוניטין שלכם חזק יותר מכל רשת חברתית ובתוך תוצאות החיפוש בגוגל על העסק שלכם או עליכם קיימים כל האזכורים והתכנים עליכם, גם מפוסטים בפייסבוק, בטוויטר, יוטיוב..
.
את הביקורות של גוגל לא ניתן להעלים או לכבות, מומלץ להתמודד איתן ובמקרי קצה כדוגמת ביקורות שליליות מזויפות של מתחרה כנגדכם, ישנן אפשרויות שונות עליהן ניתן להתייעץ עם מומחה ניהול המוניטין.

גם במסגרת ביקורות שליליות בגוגל מומלץ להתייחס ולאפשר במה לשקיפות ולהתמודדות עם ביקורות,
מהן לא פעם ניתן ללמוד ולהשתפר.
פייסבוק מאפשרים לכבות ולהעלים את האפשרות להגיב בעמוד העסק שלכם (נפוץ מאוד בזמן ריבוי ביקורות שליליות בטווח קצר) ובכך לא ניתן יהיה לכתוב ביקורות באזור הביקורות בעסקי של דף הפייסבוק,
לדרג וכן הביקורות והדירוג שהופיעו עד כה לא יופיעו יותר לעוקבים שלכם.

חברת ניהול מוניטין: לקוחות ברמות וסוגים משתנים, מומחה ניהול מוניטין מנוסה ודיסקרטיות מלאה

כל פרויקט ניהול מוניטין ברשת האינטרנט נלקח ברצינות ובמקצועיות מלאה, כל עסק/חברה, בכיר או איש ציבור מכל הסוגים והרמות – חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב, עם מגוון סוגי לקוחות מענפים ותפקידים שונים במשק הישראלי.
הפקדת כל ניהול מוניטין בידי איש שיווק שאינו מומחה ניהול מוניטין היא טעות וסביר שלא תשפיע על המוניטין שלכם באינטרנט.

מומחה ניהול מוניטין וותיק ומנוסה מחברת "ניהול מוניטין", יבנה עבורכם תכנית אסטרטגית וישמור על דיסקרטיות מלאה עבור כל לקוח.

שאלות נפוצות בנוגע לניהול מוניטין בפייסבוק או בגוגל

כן, ניהול מוניטין בפייסבוק שונה במספר היבטים ומאפיינים מניהול מוניטין בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות.

ניהול מוניטין בגוגל הוא העיקרי ומכיל בתוכו אופציות שונות לאזכורים שיוכלו להפוך את המוניטין שלכם לחיובי או שלילי.

לא, לרשתות החברתיות כוח חזק, יש לטפל במוניטין גם בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות.

חברת "ניהול מוניטין" ביצעה פרויקטים בתחומים רבים במשק, עם לקוחות ברמות משתנות ושומרת על דיסקרטיות מוחלטת.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇