ניהול מוניטין לחנויות פיזיות או מקוונת (איקומרס)

ניקוי מוניטין שלילי
ניקוי מוניטין שלילי – איך להציל את העסק שלך?
12 בנובמבר 2019
ניהול מוניטין טוב
“יצא לו מוניטין טוב”: רוצים שגם לכם יהיה מוניטין טוב באינטרנט? שמרו עליו!
4 בדצמבר 2019

בתקופה דיגיטלית בה מרבית היבטי השיווק מתנהלים בגוגל וברשתות החברתיות, עליכם לדאוג למוניטין שלכם. אם אתם חנות מקוונת וירטואלית (איקומרס) או חנות פיזית קיימת, עליכם להצטרף לחברות ובעלי העסקים הרבים ולהשתמש בשירותי ניהול מוניטין העובדים על התדמית שלכם ברשת, חוות הדעת וביקורות על העסק, כתבות ממומנות וכן מטפל גם באתגרים של מוניטין שלילי.

מוגדר כחובה: שיווק דיגיטלי לחנויות איקומרס או חניות פיזיות 

כל חנות בין אם היא פיזית או מקוונת צריכה ניהול מוניטין. למעשה בעל עסק יודע שהמוניטין שלו הוא הבסיס לכל העסקים, מוניטין חיובי מושך לקוחות ומשמר אותם ומוניטין שלילי ירחיק לקוחות עד לכדי קריסה של ממש.
כדי לשווק כל חנות (פיזית או חנות באינטרנט), עסק או חברה חייבים לזכור שהקרב השיווקי מתנהל כיום בעיקר ברשת ובמיוחד בחניות אינטרנט מקוונות (איקומרס) המתמודדות עם תחרות קיצונית במצב בו החנויות הגדולות שולטות בשוק: אמזון, עלי אקספרס, ebay טרמינל X  ועוד. המצב מצריך מכם להתחרות בגדולים או להיות חנות מקוונת בחלק מהאתרים הגדולים וגם שם להתמודד עם תחרות רבה.
באמצעות שיווק דיגיטלי מתקדם במנועי החיפוש כדוגמת גוגל, שליטה על תוצאות החיפוש בגוגל, קידום אורגני וממומן של אתר החנות ,בניית מערך שיווקי דיגיטלי שלם ו עד לטיפול במקרי מוניטין שלילי ברשת – תוכלו להתחרות בצורה שווה מול מתחרים וותיקים רבים ואולי אף לעקוף אותם.

כדי לדאוג לתדמית חיובית ומזמינה חייבים לשווק את עצמכם בצורה המקצועית והטובה ביותר, לשם כך יש צורך במומחי ניהול מוניטין ותיקים, כאלו שעבדו עם מקרים מגוונים וכמובן מומחים גם בטיפול במוניטין שלילי מאתגר.
“ניהול מוניטין” מחזיקים ברקורד רב שנים בתחומי השיווק הדיגיטלי הרבים, באמצעות הניסיון הרב ביצירת תדמית חיובית וניהול השיווק של חברות/עסקים, בעלי עסקים ואנשי ציבור ברמות שונות ומענפים רבים – הצלחנו להגיע לתוצאות חיוביות מרשימות וגם במקרים מורכבים.
כדי לשמור על התדמית והמוניטין שלכם, התגובות והביקורות ברשת, לטפל בכתבות שליליות או ליצור כתבות שיווקיות חיוביות, יש לבצע מהלכי שיווק, פרסום ויחסי ציבור דיגיטליים בחסות הידע המקצועי, יכולות בניית האסטרטגיה ותוכניות הפעולה ושימוש בכלים דיגיטליים מתקדים מבית “ניהול מוניטין”.

ניהול מוניטין מתאים לכל סוגי החנויות, העסקים והחברות

ניהול מוניטין לחנויות איקומרס

ניהול מוניטין לחנויות איקומרס

כדי לנהל את המוניטין שלכם ברשת האינטרנט, אין צורך להיות מוגדרים תחת סוג עסק/חברה מסוים ואפילו לא להיות בסדר גודל ספציפי – כדי להשתמש בשירותי “ניהול מוניטין” ניתן להתאים פתרון שיווקי דיגיטלי לכל סוג עסק, בכל ענף/תחום ואפילו בכל גודל כאשר נתקלנו כבר בפניות רבות של עסקים קטנים-בינוניים, חברות גדולות, בעלי עסקים בכירים ואף אנשי ציבור.

בעידן בו התחרות הפכה קשה כמעט בכל ענף, חשוב להבין שללא סיוע של גורמים מומחים בניהול מוניטין, לא תצליחו ליצור תדמית חיובית לחנות אונליין-מקוונת (איקומרס) ותתקשו ליצור תדמית חיובית בחנות פיזית קיימת (לעיתים כזו הכוללת סניפים רבים).
במסגרת החנויות, באינטרנט או במיקום פיזי קיים, תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של סוגי חנויות/עסקים: חנות בגדים, חנות אלקטרוניקה, חנות מזון, חנות חיות, חנות ריהוט ועוד.
המשותף לכל החנויות הוא הרצון לתדמית חיובית ומוניטין חיובי ואיכותי, כזה הגורם להעלאת האמינות, מושך לקוחות חדשים ומשמר את הלקוחות הקיימים של החנות.
ניהול מוניטין באינטרנט מאפשר לכם לעלות את המכירות באופן משמעותי, דרך הפעולות השיווקיות הדיגיטלית הרבות הקיימות בארז הכלים של “ניהול מוניטין”, בצורה כזו המאפשרת לכם לבלוט באופן משמעותי בתחרות בכל ענף.

במידה ואתם מעוניינים לשווק ולפרסם את החנות שלכם (במיוחד בהתחלה) עליכם להשקיע השקעה ראשונית לחשיפה, אם אתם חנות קיימת עליכם להשקיע השקעה שיווקית ובניית אסטרטגיה שיווקית מתאימה יותר ובמידה ואתם מתמודדים עם מוניטין שלילי יש לפנות בדחיפות לניהול מוניטין מקצועי כדי להימנע מפגיעה משמעותית בעסקים שלכם.

מוניטין שלילי לחנויות ועסקים: תוצאות החיפוש השליליות בגוגל מספקות אתגר של ממש

ניהול ביקורות לחנויות

ניהול ביקורות לחנויות

כמעט כל תאגיד, חברה או עסק קטן מתמודדים עם מידה מסוימת של מוניטין שלילי, עולם החנויות סובל מ – 100% סיכוי למוניטין שלילי ברמות משתנות וזה עקב מספר רב של מקרים העלולים להוביל לאזכורים שליליים רבים בגוגל וברשתות החברתיות: מוצרים שלא מגיעים בזמן, תקלה במוצר או איכות המוצר, בעיה עם שירות הלקוחות, מחירים מוגזמים, חשש למפגע בריאותי, הונאות, הטרדות ומקרים רבים נוספים היוצרים תכנים שליליים המגיעים במהירות שיא לאינטרנט.

מוניטין שלילי לחנויות מקוונות (איקומרס) או חנויות פיזיות יכול להגיע מביקורות שליליות המופיעות בגוגל ביזנס ובאתרי הביקורת השונים, כתבות שליליות באתרי החדשות (הכוללות גם ביקורות), משבר תקשורתי המגיע כתוכן שלילי בגוגל, פסקי דין המופיעים בגוגל, תמונות לא מחמיאות בגוגל, דפים וקבוצות נגד החנות או העסק שלכם ברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק ועוד.

על כל האופציות ומקרי המוניטין השלילי האלו ניתן לענות, לכל אתגר יש פתרון ו”ניהול מוניטין” יודעים לאתר את התכנים השליליים ולבנות תכנית אסטרטגית ושיווקית הנותנת מענה דיגיטלי מקצועי ובהתאם לתקציב אותו אתם מעמדים למקרה.
אל “ניהול מוניטין” מגיעות חברות רבות (מעסק קטן ועד עסק גדול) ואנשים בכירים מעולמות שונים, עם אתגר טיפול משמעותי בניהול מוניטין שלילי.
חנות דיגיטלית/מקוונת עלולה לספוג את מכת המוניטין השלילי באופן הכי קשה וזה עקב התחרות הקיצונית, כזו המציגה חנויות רבות על כל תחום – כדי לא לגרום נזק משמעותי לעסקים שלכם עד לכדי סגירת העסק/חנות, פנו אל ניהול מוניטין.

בעלי חנות מקוונת או פיסית? מעוניינים בשירות שלנו לשיפור התדמית שלכם ברחבי האינטרנט? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם:

ניהול מוניטין אונליין
ניהול מוניטין אונליין
ניהול מוניטין באינטרנט - ניהול מוניטין בגוגל לפרטיים, עסקים וחברות.

Comments are closed.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות