💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין ברשת – 5 הטיפים שלנו

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מגוגל ועד הרשתות החברתיות: 5 טיפים לשמירה על מוניטין טוב ברשת האינטרנט

מוניטין של כל חברה/עסק, איש ציבור או איש עסקים הוא מונח המסוגל להרים להצלחה גדולה, אך בגרסתו השלילית יכול להסב נזקים רבים עד לכדי קריסה של ממש.
כדי לשמור על מוניטין טוב ברשת האינטרנט, לפניכם 5 טיפים בסיסיים וחשובים ביותר מאת לירון קטלן, מומחה לניהול מוניטין באינטרנט ובעלי חברת ניהול מוניטין, המסייעים לכל אחד לשמור על שם טוב ומוניטין חיובי וכן לדעת כיצד מטפלים במוניטין שלילי בכל הרמות.

אל תזניחו אזכורים שליליים בגוגל וברשתות החברתיות

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב החברות, אנשי הציבור ואנשי העסקים השונים הפונים לטיפול דיסקרטי במוניטין השלילי היא ההזנחה.
במקרים רבים בתוצאות החיפוש של גוגל (וגם ברשתות החברתיות), מופיע תוכן שלילי רב ואזכורים שליליים בכמות גדולה ולאורך זמן – הזנחה זו מעלה את רמת הקושי בטיפול בנושא מוניטין שלילי ברשת ועלולה בהחלט לייקר את פרויקט ההדחקה וניקוי שמכם הטוב.
ההמלצה החמה היא לא להמתין עם הטיפול בתוצאות החיפוש השליליות, הכתבות השליליות באתרים הגדולים, האתרים נגדכם וכן הפוסטים והקבוצות נגדכם ברשתות החברתיות.

דעו לקבל ביקורת ברשת בין אם היא חיובית או שלילית

חברות ועסקים רבים אינם יודעים לקבל ביקורת שלילית, דבר שעלול לגרור ביקורת שלילית נוספת, פוסטים ויראליים נגדכם ובמקרים רבים חוזרים אולי אף קמפיין נגטיבי שלם במימון המתחרים.
במידה וקיבלתם ביקורת שלילית בגוגל ביזנס או ברשתות החברתיות, חקרו את המקרה ושקפו עבור הלקוח (ושאר הצופים) אודות הבדיקה שלכם ותוצאותיה.
התנצחות עם לקוחות, ירידה לפסים אישיים וכל קו אשר עלול להיות מתורגם באופן שלילי – אינו מומלץ בהחלט.
אם בדקתם והתלונה אכן מוצדקת, רעננו נהלים ודאגו כי העובדים מודעים כיצד לטפל במקרים כאלו בעתיד.
במידה והוצפתם בביקורת שלילית רבה על נושא שכבר תוקן או שאזור הביקורות שלכם הושחת, ניתן לאזן זאת ובייעוץ עם מומחה ניהול מוניטין בלבד.

תהיו עדכניים, התחברו למגמות העכשוויות

מוניטין חיובי אינו רק העדר מוניטין שלילי, חלק מהשם הטוב שלכם כחברה/עסק, אנשי עסקים ובמיוחד אנשי ציבור הוא להיות עדכניים ומחוברים למגמות העכשוויות הרצות ברשת (בעיקר ברשתות החברתיות).
לשם כך, יש להיעזר במומחי תוכן/דיגיטל המייעצים ואף כותבים ועורכים את התוכן בעצמכם ומומחים בזיהוי מגמות עכשוויות, קריאייטיב דיגיטל ועוד.
מי שלא חי את ההווה או שאינו מזהה את העתיד לבוא – נשאר מאחור, ממותג כמיושן או כלא עדכני ועלול להימחק מהמפה העסקית או המפה הפוליטית.

דאגו לשלוט על הביטויים בחיפושים בגוגל

היבט חשוב לא פחות מהשאר הוא השליטה על הערכים והביטויים בחיפוש בגוגל (למתקדמים, גם בחיפושים ברשתות החברתיות).
במידה ואתם חברה, עסק, אנשי ציבור או אנשי עסקים – כל עיסוק שלכם או כל תחום בו אתם מתעסקים הוא ערך וביטוי אותו מחפשים בגוגל, אפילו שמכם הוא ערך.
עקב חשיבות המיקום העליון בתוצאות החיפוש בגוגל, עליכם להתייעץ עם מנהל דיגיטל מקצועי המומחה בקידום תוכן בצורה האורגנית ואף בקידום ממומן במקרה של הנעה לפעולה, מבצעים או קמפיין.

התרחש משבר בחברה? השקיעו משאבים רבים כדי להתמודד עם המשבר

כל תלונה או מקרה בתוך החברה או המעגל הקרוב אליכם הוא פוטנציאל למשבר: עכבר במטבח, הטרדה מינית, מעילה, בגידה, מרמה או חשיפת שקרים כאלו ואחרים עלולים ליצור משבר בסדר גודל שעלול לפגוע בתאגידים גדולים, אנשי ציבור בכירים וכל גורם בכל רמה במשק.
כמו באזכורים שליליים, במידה ולא תשתמשו בשירות אסטרטג תקשורת ויח"צ מקצועי במהירות האפשרית – המשבר יצא מחוץ לכותלי החברה/המעגל הקרוב ויתפשט כמו אש בשדה קוצים בגוגל וברשתות החברתיות.
משבר יח"צ מחייב טיפול דוברות ודיגיטל מהיר, אחרת אתם עלולים לספוג מכה קשה במיוחד.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇