"יצא לו מוניטין טוב": רוצים שגם לכם יהיה מוניטין טוב באינטרנט? שמרו עליו!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

"יצא לו מוניטין טוב" – רוצים שגם אתכם יזכרו בעלי מוניטין טוב? זה הזמן לשמור עליו באינטרנט!

מוניטין טוב באינטרנט לא יגיע משמיים, כמו בימים שלפני תוצאות החיפוש בגוגל והמוניטין שלכם בפייסבוק וברשתות החברתיות הנוספות – מוניטין טוב הגיע לאחר עבודה קשה רבת שנים או שיווק מקצועי מאנשי ניהול מוניטין. כיצד יוצרים מוניטין טוב באינטרנט? איך שומרים על מוניטין טוב בגוגל וברשתות החברתיות? וכיצד מתמודדים עם מוניטין שלילי ברשת?

מנהלי המוניטין יוצרים תדמית חיובית באינטרנט 

אם חשבתם שיצירת המוניטין באינטרנט שונה בתכלית מיצירת מוניטין שטרם עידן גוגל והרשתות החברתיות, ייתכן ותופתעו לגלות שלמרות שהכלים לשיווק מקצועי ויצירת מוניטין חיובי השתדרגו והתפתחו, הבסיס ליצירת מוניטין הוא אותו בסיס: מלבד עבודה קשה ומקצועיות כמבטיחת איכות רבת שנים, גם הצורך בשיווק רחב או ממוקד לאנשים לא השתנה.
כל חברה  או עסק, בכל סוג או רמה חייבים ניהול מוניטין טוב באינטרנט ועליהם להסתייע בשירותי עולם ניהול המוניטין לשם כך.

למשק הישראלי והבינלאומי ענפים רבים המצריכים בעלי מקצוע וחברות רבות, ליצור מוניטין טוב באינטרנט: יצירת מוניטין חיובי לרופאים, מוניטין חיובי לעורכי דין, מוניטין טוב למסעדה או רשת מזון, חברות רהיטים, פיננסים, ביטוח, מוניטין טוב לחברת הייטק, מוניטין חיובי לפוליטיקאים ועוד.
כל אחת מהחברות או העסקים ובעלי המקצוע השונים יכולים להיות מקצועיים ואמינים ברמה גבוהה, סופר שירותיים וגורם עסקי/שירותי שכל אדם היה רוצה את מוצריו או שירותיו – למרות המקצועיות הרבה בתחומם, רבים מהחברות/עסקים/בעלי המקצוע/אנשי הציבור, אינם מצליחים ליצור לעצמם מוניטין טוב ותדמית חיובית, מה שהופך את התחרות עבורם לקשה בהרבה מאשר אלו המחזיקים במוניטין חיובי באינטרנט.

לשם יצירת מוניטין חיובי ברשת עליכם לנהל את מערך השיווק שלכם בצורה מקצועית, מוניטין טוב מקצועי מגיע רק באמצעות מנהל מוניטין מקצועי רב שנים, כזה המומחה במספר רב של ענפים ותחומים ומחזיק בכלי שיווק דיגיטליים רבים (לשיווק אורגני וממומן מקצועי).
מנהל המוניטין המומחה שלכם ידאג לייצר לכם מוניטין חיובי באינטרנט, לדאוג לתוצאות חיפוש חיוביות בגוגל, לסדר לכם את גוגל ביזנס, לדאוג לתמונות הנכונות בתוצאות החיפוש בגוגל, לשווק אתכם בפייסבוק וברשתות החברתיות (יוצרות גם כן תוצאות חיפוש בגוגל) ולהפוך את השם שלכם לחיובי, אהוד ומוכר בכל ענף ובכל תחום.

יצרתם מוניטין טוב באינטרנט, מה עכשיו?

בגמר עבודתו של מנהל המוניטין תיבנה לכם תשתית עם בסיס מקצועי למוניטין טוב וחיובי באינטרנט, בהתאם להערכות המומחים, לא ברור כמה זמן מוניטין טוב יכול להישמר ברשת וזה עקב סיבות רבות ומגוונות הקשורות לתכנים על שמכם שעולים באינטרנט (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד) שלא ביוזמתכם, תחרות מול מתחרים חזקים רבים בעלי מערך שיווק מקצועי, שינויי אלגוריתם בגוגל ועוד.
כדי להשקיע במוניטין שלכם באינטרנט, עליכם לקבוע תקציב לפרסום ושיווק העסק (לרוב כזה שכבר נקבע בעסקים וחברות מסודרות) ובתוך התקציב לאפשר תקציב שנתי קבוע לתחזוק ניהול המוניטין שלכם.
באמצעות תחזוק ניהול המוניטין ניתן יהיה לשמר ולשפר את המוניטין הטוב שנוצר באינטרנט, תחזוקה של המוניטין החיובי תסייע לכם להשתוות למתחרים בענף ואפילו לנצחם בקרב העסקי-שירותי.

חשוב להבין, בכל ענף בנוסף לתחרות על המכירות, רווח וקהל הלקוחות בכל רבעון או שנה, קיימת גם התחרות על המוניטין והמתחרים לא יבחלו בכל האמצעים העומדים לרשותם, לרבות הפיכת המוניטין החיובי שלכם למוניטין שלילי, מוניטין שאיתו ההתמודדות מאתגרת וקשה ובמיוחד.

אסור להזניח: כשהמוניטין החיובי הופך למוניטין שלילי

בעולם ניהול המוניטין לא קיימים רק מצבים של מוניטין טוב או חיובי, בדומה למציאות עד עידן האינטרנט גם בגוגל וברשתות החברתיות ניתן להיתקל לא פעם במוניטין שלילי ברמות משתנות, כאשר ברמתו הגבוהה מוניטין שלילי יכול להוביל לסגירת העסקים שלכם ואפילו עד למשבר אישי-משפחתי של ממש.
בדומה למוניטין חיובי, התחרות הקשה יכולה להוביל את החברות המתחרות בענף לבצע מהלכים שיווקיים ברשת שתפקידם לשפר את שמם ולהרוס את שמם של אנשים אחרים.

שמירה על שם טוב ומוניטין

למרות היבטי תחרות קשים, אזכורים שליליים שאינם קשורים למתחרים שלכם גם כן יכולים להופיע כתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות (פסקי דין, כתבות שליליות באתרי החדשות ותכנים שליליים נוספים).
יצירת מוניטין טוב באינטרנט ותחזוקו הם מומלצים במיוחד כדי להצליח בענף שבו אתם נמצאים, טיפול במוניטין שלילי מוגדרים כחובה ובכל יום שעובר עם מוניטין שלילי ברשת, כך פרויקט הטיפול במוניטין השלילי יהפוך קשה יותר.
מוניטין טוב באינטרנט דואג לשיפור החברות, העסקים ואף אנשי ציבור, בנוסף מוניטין טוב המתוחזק לאורך זמן יכול לשמש ככרית נחיתה טובה למקרים בהם אתם נתקלים במוניטין שלילי באינטרנט. 

לכן אתם צריכים שירות שישמור על השם הטוב שלכם וישפר את התדמית והמוניטין שלכם באינטרנט, יבצע הדחקת אזכורים שליליים ויעלה פרסומים חיוביים ברחבי האינטרנט עליכם או על המותג שלכם. זה לא שירות חובה, אך בהחלט שירות שיכול לייעל את העסק שלכם, למצב אותו במקום טוב יותר ולהביא לקוחות חדשים שקראו דברים טובים עליכם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

 

 

📣 ניהול מוניטין: המפתח להצלחה שלך ברשת 📱
מתוך פודקאסט יזמות דיגיטלית – פרק 7 – לירון קטלן מארח את עשהאל דרייר בשיחה על SEO ויזמות דיגיטלית

בעידן הדיגיטלי של היום, המוניטין שלך בגוגל וברשתות החברתיות חשוב כמו הזהות שלך בעולם האמיתי. אנשים מחפשים אותך, את העסק שלך או את המותג שלך – ומה שהם מוצאים משפיע ישירות על החלטותיהם לעבוד איתך, לרכוש ממך או לשתף איתך פעולה.
🔎 אז מה זה בעצם ניהול מוניטין?
ניהול מוניטין הוא תהליך מקצועי שמטרתו להדחיק אזכורים שליליים, למתג אותך בצורה חיובית ולהבטיח שהמידע שמוצג עליך בגוגל ובמדיות החברתיות תואם את הערכים והאיכויות האמיתיות שלך.
✅ למה זה חשוב?
1️⃣ רושם ראשוני: 92% מהגולשים בודקים בגוגל לפני קבלת החלטה. איזכור שלילי יכול לשנות את דעתם.
2️⃣ אמון: מיתוג חיובי בונה אמון ומשדר מקצועיות ואמינות.
3️⃣ שליטה בתדמית: אתה מחזיר לעצמך את השליטה במה שאומרים עליך ברשת.
✨ מה אנחנו מציעים?
⚡ הדחקת אזכורים שליליים מהעמודים הראשונים בגוגל
⚡ יצירת תכנים חיוביים שמחמיאים לעסק ולמותג שלך
⚡ חיזוק נוכחות במדיה החברתית וביקורות חיוביות
⚡ ליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך
💡 אל תחכה שהמוניטין שלך ייפגע!
צור קשר עכשיו ותן לנו לעזור לך להציג את הגרסה הכי טובה שלך ברשת.
📩 שלחו הודעה לפרטים נוספים

Posted by ‎ניהול מוניטין באינטרנט – הדחקת אזכורים שליליים‎ on Wednesday, November 27, 2024

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇