💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר מקור ראשון (nrg לשעבר)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם הופיעה עליכם כתבה שלילית באתר מקור ראשון התדמית שלכם תיפגע ברמות משתנות.
עסקים ואנשים מתחומים שונים בחיים עלולים לסבול ממוניטין שלילי כתוצאה מכתבה שלילית מאתרי התוכן והחדשות וכן מאזכורים שונים ממקומות נוספים באינטרנט שבאים לידי ביטוי כתוצאות חיפוש בגוגל.
חברת "ניהול מוניטין" מסייעת לכם לדחוק את הכתבה, ליצור רושם ראשוני חיובי ולהפוך את המוניטין השלילי לחיובי ומושך.

מבית ישראל היום: כשמופיעה כתבה שלילית במקור ראשון

אתר מקור ראשון (לשעבר nrg) הוא אתר חדשות גדול הפונה לציבור המסורתי-דתי לאומי בקו ליברלי, יחד עם האתר מתפרסם שבועון מודפס – כתבה שלילית ממקור ראשון היא בעיה לכל אדם ולכל עסק, האתר נחשב ע"י גוגל כאתר גדול עם תנועת משתמשים גדולה ותוכן רב ומשמעות הדבר היא מיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ותדירות גבוהה של סריקת דפי האינטרנט של האתר.
אזכור שם של עסק או אדם באתר מקור ראשון יכול להיות חיובי אך לרוב יהיה שלילי וביקורתי, השם יופיע בכותרת או בתוכן הכתבה, יסרק ע"י גוגל ויופיע בתוצאות החיפוש כשהגולשים יחפשו את השם במנוע החיפוש.

כתבה שלילית באתר מקור ראשון תוביל לאזכור שלילי בגוגל, תוצאות חיפוש שליליות בגוגל מובילות למוניטין שלילי עבור כל עסק ועבור כל אדם, במידה ורושמים את שמכם בשורת החיפוש של גוגל ונתקלים בתוצאות שליליות מתפתחות קונוטציות שליליות כבר בשלב הכותרת.
יחד עם כתבה לא טובה במקור ראשון, יכולות להופיע תוצאות שליליות נוספות, בין היתר פסק דין על שמכם, תמונות או סרטונים לא מחמיאים, ביקורות רעות בגוגל ואתרי הביקורות השונים, פוסטים שליליים מהרשתות החברתיות ועוד.
כתבה שלילית וכל אזכור שלילי נוסף בגוגל מייצרים מוניטין שלילי הרסני שפוגע בתדמית שלכם בגוגל, מנוע החיפוש של גוגל הפך לפני מספר רב של שנים לכרטיס הביקור והרושם הראשוני עבור מרבית האנשים בישראל ובעולם, המטרה של כולנו היא ליצור תדמית כמה שיותר חיובית בגוגל.
במצב כזה יש לפנות לשירותי ניהול מוניטין ולפעול על-מנת לדחוק את התוצאות השליליות ולפעול ליצירת מוניטין חיובי.

כוחו של אתר מקור ראשון

אתר מקור בבעלות קבוצת ישראל היום ומושך אליו מאות אלפי גולשים פוטנציאליים, משמעות הדבר שלמקור ראשון יש כוח בולט באינטרנט ויחד עם הרשתות החברתיות ניתן לייצר כוח שיכול להשפיע על המוניטין של עסק או אדם לטווח הקצר ולאחר הסריקה של גוגל הדבר ישפיע לטווח הארוך.
במקור ראשון עוסקים במגוון תחומים: חדשות, דעות, כלכלה, יהדות, תרבות וחדשות העולם ובמצב כזה עסקים, אנשי ציבור ובכירים בתאגידים ציבוריים ופרטים מוזכרים בהקשרים שונים.

מבחינה טכנית אתר מקור ראשון (NRG) לשעבר הוא אתר חזק מאוד בגוגל עם ציון דירוג של 73, מעל 200 אלף כניסות גולשים בכל חודש. האתר מדורגע במעל 400 אלף מילות מפתח שונות בגוגל וכמעט 55 אלף דומיינים שונים מקשרים אליו.

איך אפשר למחוק כתבה ממקור ראשון?

איך אפשר למחוק כתבה ממקור ראשון?
אם פורסמה עליכם כתבה שלילית באתר מקור ראשון מומלץ שלא לבנות על מחיקת הכתבה, יחד עם העיתון המודפס, במקור ראשון בנו מערכת מסודרת להעלאת כתבות ומבינים את השלכות הפרסום.
בדומה לאתרים מוכרים וגדולים אחרים, הסיכוי שהכתבה עליכם תמחק מהאתר הוא נמוך ומומלץ לוותר על האפשרות לפנות לאתר בבקשה למחיקת התוכן מכוון וייתכן שאתם עלולים לגרום לאתר להמשיך ולפרסם כתבות שליליות נוספות עליכם.

אם בכל זאת אתם חושבים שהכתבה שגויה ומדובר בדיבה עליכם, תוכלו לפנות עם הוכחות באופן ישיר או באמצעות עו"ד למייל menuim@makorrishon.co.il (במקור מייל עבור פניות מנויים) או בטופס צור קשר באתר.

מה עושים אם התפרסמה עלי כתבה שלילית במקור ראשון? פונים לניהול מוניטין!

אם הופיעה עליכם כתבה שלילית ואזכורים שליליים נוספים, חברת "ניהול מוניטין" היא הבית החם גם לטיפול במוניטין שלילי לעסקים, אנשי ציבור ואנשים פרטיים בדיסקרטיות מלאה.
במסגרת טיפול במוניטין שלילי לא שמים דגש על מחיקת התוכן אלא דחיקת התוכן, משמעות הדבר היא שנבנה יחד אתכם תכנית שיווקית המותאמת לצרכים שלכם ונפעל לדחוק תוצאות שליליות וגם מאתרים גדולים כדוגמת מקור ראשון.

חברת "ניהול מוניטין" תשתמש בכלים דיגיטליים רבים העומדים לרשותה כדי לדחוק את האזכורים הלא רצויים – באמצעות שיטה ייחודית, כלים מתקדמים, דו"חות מעקב ושקיפות מלאה אנחנו מובילים לתוצאות טובות וברורות עבור החברות והאנשים הפונים אלינו.
המטרה הסופית היא להפוך מוניטין שלילי למוניטין חיובי ולהתמודד עם האתגר שבדחיקת אזכור מאתגר גדול, באמצעות מומחה לניהול מוניטין המנצח על צוות דיגיטלי מקצועי.

שאלות נפוצות

מערכת האתר מפרסמת כתבה שעולה בדף אינטרנט של האתר, גוגל סורקים את התוכן לביטויים שונים, הגולשים בגוגל מחפשים את הביטוי הרצוי והכתבה עולה כתוצאת חיפוש.

כתבות ואזכורים שליליים שמופיעים בגוגל הופכים את המוניטין שלכם לשלילי, כתבה מאתר גדול משפיעה בצורה ניכרת.

ניתן לפנות לאתר בבקשה להסרת הכתבה במידה ויש לכם הוכחות ברורות, אחרת מומלץ לוותר על הפנייה למערכת מקור ראשון.

כתבה ממקור ראשון ותוצאות חיפוש שליליות נוספות יוצרות מוניטין שלילי שצריך להפוך לחיובי בעזרת הדחקת האזכורים הלא רצויים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇