💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר ערוץ 7 (INN)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם התפרסמה עליכם כתבה שלילית באתר ערוץ 7 אתם מתמודדים עם מוניטין שלילי, כזה שיכול להגיע בצורה של כתבה שלילית אחת או יותר ועד לשילוב תוצאות חיפוש שליליות בגוגל שירחיקו מכם אנשים.

כשמופיעה כתבה שלילית באתר ערוץ 7 (inn)

אתר ערוץ ב – 7 עלול לבלבל עסקים, אנשי ציבור ובכירים אחרים – על אף הזדהות האתר עם המגזר הדתי-לאומי, כתבה שלילית באתר ערוץ 7 עלולה לפגוע במוניטין של כל אדם וכל עסק לטווח הקצר במסגרת הופעה באתר, בכתבה בחינמון השבועי ובשיתוף ברשתות החברתיות של ערוץ 7.
בטווח הארוך, הכתבה של ערוץ 7 תיסרק תוך מספר דקות לגוגל וכעת כל אדם שיחפש את שמכם ייחשף למידע שלילי עליכם, מידע שלילי הוא מוניטין שלילי באינטרנט שפוגע בהכנסות, אהדה ולעיתים אף מרסק קריירה ומפעל חיים.

אתר ערוץ 7 וכן אתרי חדשות ותוכן גדולים אחרים מקבלים עדיפות בגוגל ומוצגים בצורה בולטת וכן במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, משמעות הדבר היא שכתבה שלילית שתופיע עליכם תשפיע על הגולשים שמחפשים את שמכם כבר בשלב החשיפה הראשונית, כותרת שלילית הכוללת שם של עסק או של אדם מפתחת מייד קונוטציות שליליות וגורמת לגולשים לסלוד מכם.
על אף שכתבה שלילית אחת יכולה לפגוע לכם במוניטין, פעמים רבות לא מדובר רק בכתבה אחת בערוץ 7, אזכורים שליליים בגוגל הם מגוונים ויכולים להגיע בכובעים נוספים: כתבות שליליות נוספות מאתרי חדשות ותוכן גדולים אחרים (באותו נושא או בנושאים חדשים), פסק דין הכולל את השם שלכם או שם החברה שלכם, בלוג או פוסט שלילי שנכתב עליכם, תמונות וסרטונים שמציגים אתכם לשלילה וכל תוכן שלילי שנכתב באתר אינטרנט ונסרק ע"י גוגל.

כוחו של אתר ערוץ 7

אתר ערוץ 7 אינו רק אתר אינטרנט עם תנועת משתמשים גבוהה בקרב הציבור הדתי-לאומי, יחד עם האתר מצטרף גם עיתון מודפס "בשבע", חינמון שבועי הכולל חדשות וכתבות שונות ולו תפוצה של למעלה מ – 100 אלף עותקים.
בדומה לאתרים הגדולים הפונים לכלל האוכלוסייה, לאתר אולפן ערוץ 7, דיגיטל ורשתות חברתיות ומדורים רבים העוסקים בקטגוריות תוכן מגוונות.
ערוץ 7 הוקם עוד בשנות ה- 90, לאחר שגדל והוביל אליו תנועת משתמשים גדולה יחסית ותוכן רב, בגוגל מזהים את האתר הזה כאתר גדול ואמין ונותנים לדפי האינטרנט שלו (הכתבות עצמן) עדיפות בתוצאות החיפוש, מידע שיתפרסם בו יופיע במקום גבוה ובולט בתוצאות החיפוש של גוגל וישפיע על גולשים שמחפשים את שמכם.
את כוחו של אתר ערוץ 7 ניתן לרתום באופן חיובי ע"י כתבות שיווקיות ממומנות, אך הכוח להרים הוא גם הכוח להרוס וכתבה שלילית באתר מחייבת אתכם לטפל בבעיה באמצעות ניהול מוניטין.

אם אתם קצת מבינים בקידום אתרים תוכלו לראות שדירוג האתר הוא חזק מאוד (74) וסמכותיות בגוגל היא 56, כך שמדובר באתר גדול וחזק מאוד! כמו כן כפי שניתן לראות האתר מקבל מעל 1.5 מיליון גולשים בחודש ומופיע על 335 אלף מילות מפתח שונות, כמעט 6 אלף דומיינים שונים מקשרים אליו..כך שאפשר לומר שבהחלט ערוץ7 הוא אחד מהאתרים החזקים בישראל.

איך אפשר למחוק כתבה מערוץ 7?

במידה ואין ברשותכם הוכחות חד משמעיות שהכתבה שפורסמה שגויה ודורשת הסרה, ההמלצה הגורפת לגבי האתרים הגדולים והמוכרים היא לא לפנות אליהם לבקשת הסרה מכוון ומלבד התעלמות או סירוב להסרה, גורמים שונים באתר יכולים להתעניין במידע נוסף אודותכם ולבסוף לפרסם עליכם כתבות שליליות נוספות.

חושבים שיש ברשותכם הוכחות ברורות שהמידע שפורסם עליכם שגוי ומהווה דיבה? פנייה לאתר יכולה להתבצע באופן ישיר או באמצעות עו"ד דרך טופס צור קשר באתר או באמצעות דוא"ל: office@a7.org (משרדים),  uzi@a7.org (מנכ"ל, עורך ראשי) ו –  shulamit@a7.org (שולמית מלמד, מנהלת האתר).

הפתרון למוניטין שלילי: ניהול מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות
כדי לטפל בכתבה שלילית שמופיעה בתוצאות החיפוש של גוגל וכן בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, חברת "ניהול מוניטין" מספקת מעטפת שיווקית המאפשר בין היתר גם טיפול במוניטין שלילי.
הפיכת מוניטין שלילי לחיובי מחייבת מקצוענות דיגיטלית וניסיון מגוון, הפעילות העיקרית היא דחיקת האזכורים השליליים אל העמודים האחוריים של גוגל והעלאת תכנים חיוביים מותאמים עבור כל אדם או עסק שמתמודדים עם מוניטין שלילי.
דחיקת כתבות שליליות מאתרים גדולים אינה פשוטה ומאתגרת, כדי לטפל בכתבות שליליות ובאזכורים שליליים נוספים, מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מיומן יפעלו כדי להתאים תכנית פעולה דיגיטלית לכל לקוח ויפעלו על-מנת להפוך את המוניטין השלילי לחיובי.

שאלות נפוצות לגבי ערוץ 7

כן, לאתר תנועת משתמשים גבוהה בקרב הקהל הדתי-לאומי, לאתר מערכת תקשורת מסודרת וכתבות שלו יופיעו במקום גבוה ובולט בתוצאות החיפוש של גוגל.

בטווח הקצר הגולשים באתר ייחשפו למידע שלילי עליכם, בטווח הארוך כל גולש שיחפש את שמכם בגוגל ייחשף לכתבה שלילית עליכם שתגרום לו להתרחק מכם.

מלבד כתבות שליליות, המוניטין שלכם עלול להיפגע מהופעת פסק דין על שמכם, תמונות וסרטונים שליליים ואזכורים שליליים רבים אחרים.

עולם ניהול מוניטין כולל בתוכו גם טיפול במוניטין שלילי, בשלב הראשון בונים תכנית פעולה שיווקית ולאחר מכן פועלים על-מנת לדחוק את התוצאות השליליות ככל האפשר.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇