זה אפשרי: רכישת ביקורות חיוביות אותנטיות אמיתיות ⭐⭐⭐⭐⭐ בכדי לשפר את ציוני הדירוגים של העסק שלך!
כל בעל עסק רוצה ציון של 5 כוכבים מתוך 5⭐⭐⭐⭐⭐ אך האם לכל עסק יש את זה? ממש לא! רכישת ביקורות, חוות דעת, תגובות חיוביות! שיפור ציוני דירוגים ברשת האינטרנט!
לקנות ביקורות בגוגל עם ציון 5 כוכבים לשיפור דירוג העסק שלכם בתוצאות
רכישת ביקורות, חוות דעת, תגובות חיוביות אפשרית ותסייע במגמת שיפור ציוני דירוגים ברשת האינטרנט! רכישת ביקורות אפשרית ומסייעת לכם לבנות מוניטין חיובי ובמיוחד להילחם במוניטין שלילי. תוצאות חיפוש שליליות בגוגל תחת שם העסק או החברה שלכם, הן דבר נפוץ ולצורך ההתמודדות המאתגרת נדרשות פעולות שיווק דיגיטליות רבות הנעשות על-ידי מנהל מוניטין מומחה.
אחד השירותים המתקדמים של חברת "ניהול מוניטין" הוא האפשרות לרכישת ביקורתיות חיוביות, מנגנון להוספת עשרות ויותר תגובות לאתרי ביקורות על העסק שלכם:
זאפ, פייסבוק, איזי, B144 של בזק, גוגל ביזנס-גוגל מפות, דפי זהב ועוד.
לפניכם כל המידע המלא על רכישת ביקורות חיוביות מפרופילים מאומתים ובעלי שמות ישראלים, מדובר בתגובות וחוות דעת אמיתיות לחלוטין!.
רכישת ביקורות חיוביות, למה צריך את זה?
מרבית העסקים והחברות בארץ נאלצים להתמודד עם ביקורות שליליות מגוונות, חברות איכותיות אף יספקו תחקיר ותשובה עבור כל תלונה או ביקורת כתחקיר פנימי ושיקוף עבודת השטח שבוצעה מול הלקוח המלין.
כשביקורת באתרי הביקורות מייצגת רושם ראשוני על החברה/עסק אל מול הלקוח הפוטנציאלי, כוחן והשפעתן של הביקורות הופך להיות קריטי במיוחד עבור בעלי העסקים ואחראים על מערך השירות והשיווק בחברות הרבות במשק.
ביקורות שליליות עשויות להגיע ממגוון רחב של בעיות בחברה, החל מצורת השירות, היבטי תפעול, בעיות במוצר הנמכר או באיכותו ועד ביקורות כלפי בכירים בחברה ועד לבעלי החברה.
לעיתים מספר ביקורות שליליות יכולות להגיע מאותו לקוח זועם, במקרי תחרות קיצוניים מתחרה עסקי יכול להציף אתכם במספר רב של ביקורות שליליות ובכך לפגוע בעסק.
מחקר של חברת outbrain מצא כי ביקורות חיוביות מעלה את הסיכוי של לקוח פוטנציאלי לרכוש בעסק שלכם ב-46% – אנו חושבים שזו סיבה מספיק טובה לנהל את ציוני הדירוגים שלכם ברשת!
כל בעל עסק רוצה ציון דירוג של 5 כוכבים מתוך 5⭐⭐⭐⭐⭐ אך האם לכל עסק יש את זה? ממש לא! בעידן של היום כל עסק חייב לנהל את ציוני הדירוגים ברשת בכדי להבטיח שגם לקוחות פוטנציאלים חדשים ימצאו יותר דברים חיוביים מאשר שליליים ובכך יצרו קשר או רכישה. במידה ולקוחות יראו המון דברים שליליים וציוני דירוגים נמוכים הסבירות שתתבצע עסקה או יצירת קשר יורד משמעותית!
עובדה שאין עליה ויכוח, כל אפשרויות הביקורות באתרי הביקורות הגדולים והרשתות החברתיות הן חובה בעידן הנוכחי, ביקורות ודירוגים כלפי חברה או עסק בכל גודל ומכל סוג מאפשרים את הורדת מפלס החשדנות, העלאת השקיפות ומקום חשוב המאפשר לעסקים ללמוד ממקרים ולשפר את צורת עבודתם מול קהל הלקוחות.
רכישת ביקורות חיוביות תסייע לכם להציג את העסק/חברה שלכם בצורה טובה יותר, כזו התואמת את המציאות שלאחר תיקון התקלה.
כמו כן, רכישת ביקורות ודירוגים מאפשרת לאזן את הדעה הכללית על החברה או העסק, כך תוכלו להילחם במקרים בהם הוצפתם בביקורות נגדיות מטעם מתחרים בענף.
האם ביקורות שליליות ⭐ על העסק באינטרנט יכולות לפגוע בעסק?
ביקורות שליליות הן חלק ממוניטין שלילי על חברה או עסק באינטרנט, כאשר המוניטין השלילי באינטרנט מורכב מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל וברשתות החברתיות.
כרושם ראשוני על העסק שלכם, לקוח רוצה להכיר את חווית השירות, הקנייה או התפעול ממקרים קודמים שקרו אצלכם – האפקט הוא פשוט, ככל שיהיו יותר ביקורות שליליות ודירוגים נמוכים, כך התדמית שלכם תפגע והמוניטין שלכם יהפוך להיות שלילי.
התמודדות עם מוניטין שלילי אינה פשוטה, חברות רבות ואנשי עסקים בישראל ובעולם מתמודדים עם תוצאות חיפוש שליליות המובילות את הלקוחות הפוטנציאלים אל ביקורות שליליות במספר רב של אתרי ביקורות, פסקי דין שליליים עם שם החברה או הבעלים, כתבות שליליות באתרים הגדולים, תמונות לא מחמיאות ועוד.
דיי במספר ביקורות שליליות על העסק כדי להרחיק את הלקוחות מהעסק שלכם, במקרה של פגיעה כלכלית בעסק אין ענף במשק הישראלי שמוגן ממוניטין שלילי: חברות/סוכנויות ביטוח, רופאים, מסעדות, עורכי דין, תיירות, בעלי מקצוע ועוד.
אם לא תדאגו לביקורות ודירוגים שליליים, אתם יכולים לפגוע בהכנסות שלכם, במקרים קיצוניים לפשוט רגל ובכך גם לפגוע בתא המשפחתי שלכם.
יחס בין ביקורות שליליות לחיוביות
גוגל מנתח את היחס בין ביקורות שליליות לחיוביות. אם מגיעות שליליות רבות בפרק זמן קצר – האלגוריתם מזהה “בעיה” ומדרג את העסק נמוך יותר. לעומת זאת, אם בין כל שלילית מגיעות 5-8 חיוביות, האיזון נשמר והדירוג לא נפגע. לכן לבתי עסק אסור להמתין ולצפות שהלקוחות האוהדים יכתבו לבד. יש צורך לנהל זאת בצורה אקטיבית, מבוקרת וחכמה.
למה חשוב לטפל בכוכבים ולא רק בכמות
עסק יכול להציג למשל 150 ביקורות – אבל רק ציון 4.1. לעומת זאת, עסק עם 35 ביקורות וציון 4.7 מניע הרבה יותר עסקאות. ציון נמוך יוצר נזק תדמיתי גם אם שירות העסק מצוין. לכן חשוב לא רק לאסוף ביקורות – אלא לדאוג שהציון יישאר מעל 4.5 עם יציבות לטווח ארוך. זה המניע העיקרי לפעולות ניהול מוניטין אקטיביות.
התוכן בתוך הביקורות משפיע על הדירוג
גוגל קורא את הטקסט של הביקורות, מזהה מילות מפתח, שירותים, מיקומים ושמות מוצרים. לדוגמה:
“השירות היה מהיר ומקצועי, תיקון מנעולים בראשון לציון במחיר הוגן” – עוזר לקדם ביטויים כמו תיקון מנעולים ו־ראשון לציון.
לכן ביקורות איכותיות הן לא רק “היה מעולה” – הן תורמות לקידום הביטויים החשובים לעסק ומשפרות את הנראות לאורך זמן.
כיצד רכישת ביקורות חיוביות ⭐⭐⭐⭐⭐ עובדת?
טרם רכישת ביקורות חיוביות ופנייה למשרדי חברת "ניהול מוניטין" בדקו בחיפוש קצר האם אתם מתמודדים עם אתגרים נוספים כתוצאה מהקלדת שם החברה שלכם או שמכם בגוגל וברשתות החברתיות – במידה ואתם מעוניינים בטיפול נוסף מעבר לביקורות חיוביות הסבירו את האתגר איתו אתם מתמודדים.
לאחר סגירה סופית עם משרדי "ניהול מוניטין", צוות הדיגיטל ירכז את כל האתרים בהם אתם צריכים ביקורות חיוביות ויטפל בכל האתרים ליצירת מוניטין חיובי במסגרת הביקורות שרכשתם עם בדיקה לגבי הכנסת ביקורות אותנטיות.
אנו נערוך שיחת היכרות קצרה כדי להבין מספר דברים על נותן השירות או העסק:
1. כמות ביקורות אותנטיות הנדרשת בכל פלטפורמה
2. להעביר לנו תמונות של העסק/ חנות / משרד / צוות בכדי שנוכל לפרסם בשילוב עם הביקורות האותנטיות.
3. קישור לאתר החנות / החברה שלכם שנוכל להבין על השירות / העיסוק שלכם
4. מה חשוב לכם שנדגיש בביקורות? ניתן לשלוח לנו טקסטים אפשריים של ביקורות
5. האם להזכיר שמות של עובדי החברה ולציין את השירות הטוב שקיבלו מהם? מה השמות? מה התפקיד?
6. אילו מוצרים חשוב שנדגיש בביקורות? (מוצרים פופולאריים, מוצרים שלא קונים הרבה, מוצרים שנמצאים בקמפיין שיווק וכו')
7. מיהו הלקוח הממוצע שלכם? מה מאפיין אותו? (סטודנט, חייל, זוגות צעירים וכו'), מי קהל היעד שלכם?
8. מספרי טלפון של לקוחות נבחרים כדי שנוכל ליצור איתם קשר במידת הצורך לאימות והוצאת חוות דעת על השירות או המוצר שלכם.
איפה הביקורות יופיעו? כיצד תופיע ביקורת חיוביות שרכשתי?
לאחר שרכשתם ביקורות חיוביות, צוות "ניהול מוניטין" יוכל לספק עבורכם ביקורות חיוביות באתרים רבים בהתאם לצורך לדוגמא: פייסבוק, גוגל ביזנס, איזי, T, רמקול, בזק B144, רסט rest אם יש לכם מסעדה ואתרים נוספים בהתאם לצורך והאפשרויות השונות. שוק התגובות והביקורות החיוביות מלא באנשים המציעים שירותי בוטים, בעיקרם באנגלית או בשפה זרה אחרת, שמות שאינם ישראלים, פרופילים שאינם מאומתים וכאלו שלא יענו לצרכים שלכם וודאי לא ישכנעו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
הדירוגים הגבוהים והביקורות החיוביות מטעם חברת "ניהול מוניטין" יופיעו בכל אתר עם פרופילים מאומתים במקומות שנדרש אימות, בעלי שמות ישראלים, כל ביקורות תכיל חוות דעת אותנטית בעברית המשקפת את המצב האמיתי תחת העסקים שלכם.
אנו לא עובדים עם רובוטים אלא עם פרופילים – יוזרים אמיתיים ואנו כותבים בצורה ידנית את הביקורות.
קיימת גם אופציה שאנו ניצור קשר (מייל/טלפון) עם לקוחות אמיתיים שלכם וניקח מהם את חוות הדעת שלהם לגבי העסק שלכם ונכניס אותה לפלטפורמות השונות.
השאלה הגדולה: רכישת תגובות וביקורות חיוביות, האם זה עובד?
תנועת המשתמשים והלקוחות באינטרנט נעה בעיקרה מצורת חשיבתו של "האחר", מרבית בני האדם אינם אוהבים לקחת אחראיות בלעדית להחלטות שלהם ואוהבים לגבות את עצמם על בסיס דעתם של אנשים אחרים.
המוניטין ברשת בכלל וביקורות על העסק בפרט, מאפשרים לציבור לשפוט אתכם לשלילה או לחיוב – רכישת ביקורות ותגובות חיוביות מאפשרת לכם לשפר את המיצוב שלכם ברשת, לאזן את הביקורת כלפי השירות על העסק ולעלות את המכירות באחוזים נכרים.
שאלות נפוצות
כל עוד אתם לא עוברים על הכללים של "הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן" אז כן, זה חוקי ומותר לחלוטין. אך אתם צריכים אנשי מקצוע שינהלו עבורכם את כל נושא חוות הדעת והביקורות ברשת. בשיטה שלנו מדובר בפרופילים אמיתיים ומאומתים המתבססים על העסק או השירות שלכם כולל מחקר קהלי יעד.
לחלוטין כן. מספיקה ביקורת אחת שלקוחות פוטנציאליים או קיימים יקראו ויראו כדי לעשות נזק. ייתכן שלקוחות יסתכלו על ביקורת שלילית והרושם שלהם לגבי השירות או העסק שלכם ישתנה מחיוב לשלילה.
לחלוטין כן – כאשר אתם בעצמכם מחפשים נותן שירות או עסק מסוים ורואים עשרות תגובות חיוביות, ציוני דירוג מעולים והרבה המלצות טובות..לא תעשו עסקים או תקנו מעסק כזה? התשובה היא ב99 אחוזים שכן. לכן, ככל שיהיו לכם יותר חוות דעת טובות ואותנטיות כך הסבירות שלקוחות קיימים או פוטנציאליים יעבדו איתכם או ירכשו ממכם.
תחילה יש לפנות לחברה מקצועית שמטפלת בנושא זה. כמו כן, יש לדעת מראש לאילו פלטפורמות תרצו להעלות ביקורות, מה חשוב לכם להדגיש, אילו מוצרים או שירותים פופולאריים, מיהו הלקוח הממוצע ומה מאפייני קהל היעד, ואם אפשר גם מספרי טלפון של לקוחות קיימים שיכולים להמליץ על העסק או השירות ועוד דברים שתרצו לשלב בביקורות. בחלק מהפלטפורמות גם אפשר לשלב תמונה או סרטון. מס' פלטפורמות אף דורשות מספר חשבונית עסקה כדי להראות שהביקורת אמיתית.
יתרונות עסקיים והתועלות המיידיות
הוספת ביקורות איכותיות בעמוד העסק שלך מאפשרת לכם להשיג מספר יתרונות ברורים: ראשית, דירוג גבוה יותר בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל – מה שמגביר את החשיפה האורגנית לעסק. שנית, ביקורות חיוביות משמשות כאמון מיידי בעיני לקוחות פוטנציאליים – כאשר עמוד העסק מציג מספר ביקורות עדכניות ורלוונטיות, סביר יותר שהלקוח יבחר להיכנס, ליצור קשר או לבצע הזמנה. שלישית, שימוש שוטף בשירות מאפשר לך להישאר תמיד בשליטה ביחס הביקורות – במקום לחכות לביקורות שליליות שתופסות נפח, ניתן “לחזק” את המוניטין החיובי באופן יזום ומבוקר.
ציון הדירוג כגורם דירוג מרכזי בגוגל מפות
ציון הדירוג של העסק בגוגל מפות הוא אחד מהפרמטרים החזקים ביותר המשפיעים על המקומיות (Local SEO). האלגוריתם של גוגל מתייחס לכמות הביקורות, לממוצע הציון, לתדירות הפרסום ולרלוונטיות התוכן הפנימי. עסק שמציג ציון גבוה באופן עקבי ונפח ביקורות רציף, זוכה להופיע גבוה יותר בתוצאות "בתי עסק קרובים אליי" ובחיפושי מפות לפי קטגוריה. משמעות הדבר היא יותר הופעות, יותר הקלקות על “ניווט”, ויותר לקוחות שמגיעים פיזית לעסק.
עדכניות: למה ביקורות ישנות שוות פחות
גוגל מפות נותן משקל גבוה לביקורות שנכתבו בחודשים האחרונים. ביקורות ישנות מדי מורידות מהאמינות, גם אם הציון הכללי גבוה. משתמשים בודקים לא רק מה כולם אמרו, אלא מתי אמרו. עסק שפעיל ואוסף ביקורות כל חודש – מעביר מסר חזק של יציבות ושירות טוב. לכן אחת הטקטיקות היעילות של ניהול מוניטין היא יצירת זרימה רציפה של ביקורות חיוביות לאורך השנה.
האמון שהלקוחות נותנים בציון הממוצע
לקוחות כמעט תמיד מסתכלים קודם-על הציון. מחקרים מוכיחים שעסק עם 4.5 כוכבים ומעלה מקבל עד פי שניים יותר פניות מאשר עסק עם 3.8 כוכבים- אם הם נותנים את אותו שירות. הסיבה פשוטה: אנשים מחפשים הוכחה חברתית (Social Proof). כשמוצג ציון גבוה יחד עם ביקורות עדכניות, הלקוח מרגיש בטוח יותר ליצור קשר, להתקשר לעסק או להגיע פיזית. במילים אחרות: הציון הוא הרבה יותר ממספר – הוא משפיע על החלטת הקנייה בשניות.
ההשפעה על CTR ועל כמות הפניות המתקבלות
הציון בגוגל מפות משפיע ישירות על שיעור ההקלקות (CTR). חיפוש פשוט כמו "עורך דין", "מסעדה", "מוסך", "מאמן כושר" יראה לעסק עם דירוג גבוה יותר שיעור הקלקות גבוה משמעותית. בנוסף, כפתורי “התקשר”, “הזמן שולחן”, “שלח WhatsApp” ו“הגעה” מקבלים פי כמה יותר שימוש בעסקים שמדורגים גבוה. לכן שיפור הציון אינו רק אסתטי – הוא משפיע על זרימת לקוחות יומיומית.
רוצים לרכוש ביקורות חיוביות ואותנטיות ⭐⭐⭐⭐⭐?
צרו איתנו קשר ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים!