💻 monitincoil@gmail.com

ארז פישלר (ריפורטר) והקשר למוניטין של אביב חדד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כתבה על אתר ריפורטר "Reporter" ועל בחור בשם "ארז פישלר" מאת הצינור שאסור לכם לפספס!
התרמית של ארז פישלר היא בכך שהוא יצר אתר שבו היה מעלה תכנים "לא מחמיאים", "לא אוהדים", על אנשים מסוימים וכאשר היו פונים אליו היה דורש סכום כסף לא מבוטל לצורך הסרה של הכתבה "רגע לפני שהידיעה מגיעה גם ל-YNET". אביב חדד, שחקן כדורגל ישראלי לשעבר, נפגע מאתר ריפורטר וכמעט נעקץ על ידי ארז פישלר, אבל אז צוות החוקרים והעיתונאים של "הצינור" נכנסו לפעולה! מוזמנים לצפות בכתבה המלאה!

אם נדון ב"קייס" של אביב חדד, ייתכן שאתר ריפורטר לא יסכים להסיר את הכתבה לאחר ביצוע התחקיר של הצינור וגם בגלל החשיפה הגדולה. למעשה, התחקיר גרם לאביב חדד לפרסום שלילי עוד יותר. אז מה הוא יכול לעשות חוץ מלהסיר את הכתבה או לפנות לבית המשפט? הדחקת אזכורים שליליים!
אביב חדד יוכל "לשקם את התדמית שלו" בעזרת מספר פעולות דיגיטלית על מנת להקטין ולמזער נזקים בגוגל ובכך להדחיק לאחור את הכתבה השלילית. בדיוק כפי שאנו פועלים במשך שנים רבות בהצלחה במגוון הפרויקטים ללקוחות שלנו.

תחקיר הצינור: איך מוחקים תוצאה מגוגל? מחיקת כתבות מאתרי חדשות גדולים?

תחקיר הצינור על ארז פישלר: דרישת תשלום עבור הורדת כתבה

נחשפנו לתחקיר הצינור בערוץ 13 על הבעלים או האחראים לכאורה של אתר אלמוני בשם "ריפורטר", ארז פישלר, התחקיר מציג כיצד אדם אחד יכול לנצל לכאורה את הצד האפל של המוניטין השלילי באינטנרט.
בתכנית הצינור חשפו תחקיר על מספר מקרים בהם מקרה אחד בולט בו שחקן הכדורגל, אביב חדד, פנה לאתר "ריפורטר" להסרת הכתבה ובתגובה עורכי האתר דרשו מחדד כ- 5,000 ש"ח בעבור מחיקת הכתבה מהאתר.
חשוב להדגיש, פנייה לאתר חדשות ותוכן גדול או פנייה לכל בעלי/עורכי אתר מתבצעת על-ידי מומחי ניהול מוניטין ובנימוקים המתאימים – אם אלו בחרו להסיר, אתרי החדשות והתוכן הגדולים בישראל אינם דורשים תשלום בעבור הסרת הכתבה.

האם ניתן להסיר כתבות מאתרי החדשות הגדולים? אל תבנו על זה.
אם לא מדובר על הוצאת דברים מהקשרם ודיבה ברורה, ככל הנראה לא יהיה ניתן להסיר את הכתבה, ברוב המקרים גם "התיישנות" לא תופסת שמדובר בהסרה של כתבה. אך חשוב לציין כי כן יהיה ניתן לפעול על-מנת להדחיק את הכתבות מתוצאות החיפוש בגוגל ולהוריד אותן מהעמוד ה-1 תחת שמכם או שם חברתכם.
באתרי התוכן הגדולים בישראל ניתן לעלות כתבות ממומנות ומותאמות בכתיבת תוכן שיווקית מקצועית, חלק מפעולת ניהול המוניטין יכול להתרכז גם בהעלאת הכתבות באתרים השונים ובהתאם למחיר מכל אתר חדשות ותוכן ישראלי.

תוצאות חיפוש שליליות מגוגל
אחת התוצאות העיקריות שמהם רוצים להימנע האנשים שמבקשים להסיר כתבה באתר תוכן, כפי שהוצג בתחקיר הצינור, היא הופעת הכתבה עם השם שלכם או של העסקים שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל.
כל חברה/עסק או אנשי ציבור וידוענים יכולים לסבול מסוגים שונים של תוצאות שליליות בגוגל, מלבד כתבות שליליות מאתרי החדשות הגדולים, תוצאות החיפוש השליליות יכולות להציג גם פסקי דין שליליים ששמכם או שם החברה שלכם מופיע בהם, אזכורים שליליים מרשתות חברתיות וסרטונים ביוטיוב, ביקורות שליליות וכל מידע שלילי שמופיע בכל אתר.

איך להסיר תוצאות חיפוש מגוגל?

במידה ומדובר על אתר גדול עם בעלים/עורכים ברורים, ניתן יהיה לפנות לאתר או עורכי האתר ועליהם יהיה להחליט אם להסיר או לא (ללא דרישת תשלום מצד האתר), במרבית המקרים אתרי התוכן הגדולים לא יסירו את הכתבה.
אם לא ניתן ליצור קשר עם האתר, ניתן לפנות לגוגל בנימוקים מקצועיים שונים מדוע יש להסיר את תוצאת החיפוש וגם גוגל לא ימהרו לאשר את הבקשה.
הנושאים הנפוצים שמוסרים על-ידי גוגל: תמונות אישיות/פרטיות, תמונה אינטימית או פרובוקטיבית שפורסמה ללא הסכמה, פורנוגרפיה מזויפת, תכנים בלתי הולמים הקשורים לקטינים, מידע הגורם לניצול אדם או עסק, מידע רפואי, תעודות זהות, מידע פיננסי/עסקי סודי או כזה המכיל פטנט, חשיפת מידע אישי ללא רשות והפרת זכויות יוצרים.

ניהול מוניטין? דוחקים את תוצאות החיפוש השליליות

כפי שכבר הבנתם ישנם מקרים מסוימים בהם ניתן למחוק כתבות ותוצאות חיפוש מגוגל, אך אין לבנות על כך ועולם ניהול המוניטין אינו מתבסס על מחיקות תכנים.
האתגר האמיתי המתאים רק למומחי ניהול מוניטין הוא דחיקת התכנים השליליים, הורדת התכנים אל העמודים האחוריים והעלאת תכנים חיוביים ומותאמים באמצעות כלים שיווקיים ודיגיטליים מתקדמים.
חברת "ניהול מוניטין" תסייע לכם להחזיר את השם הטוב שלכם ותבנה לכם מוניטין חיובי ומותאם באינטרנט.

תחקיר הצינור בערוץ 13 חושף כיצד אדם אחד יכול להרוס לכם מוניטין שבניתם במשך שנים רבות, לאחר מכן לסחוט מכם לכאורה אלפי שקלים לצורך הסרת הכתבה.
איך מסירים כתבות מאתרי חדשות גדולים? האם ניתן למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? וכיצד ניהול מוניטין באינטרנט מתרכז דווקא בדחיקת האזכורים השליליים ויצירת מוניטין חיובי ומותאם. צרו קשר ונשמח לסייע!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇