💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לזמרים וזמרות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוצאות החיפוש של גוגל זוכרות הכל מביקורות רעות, פסקי דין רעים, תוכן שלילי מאתרים שונים ובמיוחד כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים.
ממקרה אייל גולן וההסתבכות של מרגול, האפקט העצום של האתרים הגדולים על גוגל יכול לחסל לכם את הקריירה, להעלים לכם את הפרנסה ואף לפגוע לכם בתא המשפחתי.

המלחמה על הכבוד והכסף: כשאייל גולן ומרגול הסתבכו

"בניהול מוניטין" ראינו מוניטין שלילי המשפיע על בכירים רבים מענפים רבים: הסתבכויות בעולם הפיננסים, עולם הבידור, הספורט, הרפואה וענפים ועולמות רבים.
עולם מלא ויצרי בו ניהול מוניטין, הדחקה והסרה של אזכורים שליליים ותוכן שלילי רב עובדים שעות נוספות – הינו עולם המוזיקה הסוער וההרסני.
זמרים וזמרות פונים לא פעם לטיפול במוניטין שלילי ברשת, כאשר טרם הזמנת הופעה מטעם אדם פרטי או גוף מוסדי – מתבצעת בדיקת סטטוס תקשורתי וציבורי של המוזיקאים בגוגל.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל יכולים להפיל את מלכי המוזיקה ומורכבים ממספר רב של תכנים שליליים כדוגמת ביקורות שליליות, אתרים נגטיבים ופסקי דין שליליים.
כל תוכן שלילי אינו משתווה בערכו וברמתו ל"אבא והאמא" של כל התוצאות השליליות – כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים.
חומרים לכתבות שליליות קיימות בשפע, הסתבכויות שונות כדוגמת פרשיות מיניות, איומים, הסתבכויות מס, סמים ואפילו פשיטת רגל יכולים להיות מרוחים על כל פינה בתוצאות החיפוש בגוגל וכל דקה שבה המוניטין אינו מטופל האתגר הופך להיות קשה יותר ויותר.

בניית מוניטין לזמרים וזמרות

זמרים רבים נכוו במידה קשה מהיד האכזרית של תוצאות החיפוש בגוגל, החל מההסתבכויות של אייל גולן עם פרשיית הקטינות ופרשיית המס, מרגול עם ההודעה על הסחיטה באיומים, החשד להחזקת סמים של עדי אשכנזי ואפילו מושיק עפיה עם פשיטת הרגל.
כל אחת מהפרשיות האלו יכולה לרדוף אמנים וזמרים מעולם הבידור ובכל הזדמנות במהלך החיים, לא ניתן לצפות את המכה שעלולה להרוס לכם את המוניטין.
כל כתבה שלילית "משכפלת" את עצמה לאתרים נוספים, כל פרשייה מתעדכנת, כל הסדר טיעון מחדש את גל השליליות וללא טיפול מקצועי של ניהול מוניטין אתם עלולים להישאר לתקופות ארוכות מאוד עם תדמית בעייתית.
ולא רק מדובר בכבוד, כל אחת מהפרשיות המופיעות לפניכם (וכמובן רבות אחרות שאינן מופיעות כאן), כמעט והרסה לחלוטין את הקריירה של זמר/ת או אומן: אייל גולן הפסיק לשפוט בכוכב הבא, מרגול נעלמה לתקופה מהמסך, מושיק עפיה נלחם בשינוי התדמית דרך תכניות ריאליטי והרשימה רק נמשכת.
ירידה מהמסך, ביטול הופעות פרטיות והופעות יקרות מטעם מוסדות שונים, ירידה במכירות מוצרים נלווים ועד לקריסה מוחלטת של הקריירה במקרים רבים נוספים.
ואם לא די באובדן הכבוד, המוניטין והכסף פרשיות שונות הנשארות בלב השיח ותוצאות החיפוש גרמו לא פעם למשבר זוגי ומשפחתי בחייהם של הזמרים והאומנים השונים.

טיפול, הדחקה והסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל

תוצאות חיפוש שליליות בגוגל אינם בשורות טובות בכלל, וככל שהפרשיות וההסתבכויות גדולות יותר – כך אתגר ניהול המוניטין קשה ומורכב יותר.
כדי להרגיע חשוב להבין כי לא מדובר בסוף העולם, אנשי מקצוע מומחים בניהול מוניטין יוכלו לספק טיפול אפקטיבי ביותר במסגרת זמן התלויה בגודל ומורכבות הפרויקט.
ניתן להילחם בכתבות שליליות באתרים הגדולים באמצעות כתבות חיוביות נגדיות, פעולות יח"צ, תכנון אסטרטגי חכם, מחיקת תוצאות חיפוש כדוגמת פסקי דין, העלאת תכנים חיובים רבים לרשת ועוד פעולות וכלים נוספים הניתנים לביצוע וטיפול.

מבלי להיכנס לחקר הטיפול בניהול מוניטין של הזמרים עליהם כתבנו, נוכל לאתגר אתכם במשימה פשוטה והיא חיפוש שמות הזמרים והאומנים עליהם כתבנו ולנחש לבד מי עבד קשה על הדחקה וניקוי תוצאות שליליות ומי נרדם בשמירה.
חשוב לציין בשנית, אל תזניחו את הטיפול במוניטין שלילי ותוצאות חיפוש שליליות בגוגל, ככל שהזמן עובר האתגר הופך קשה ביותר ומצריך זמן רב נוסף ומשימת ניהול המוניטין הופכת יקרה יותר.

ניהול מוניטין לזמרים וזמרות – ממש כמו משרד יח"צ רק יותר טוב

מה שאנו בחברת "ניהול מוניטין" עושים עבור זמרים וזמרות מאפשר לכל זמר / זמרת בין אם הם מתחילים או מקצוענים לקבל משרד יחסי ציבור מקצועי ומיהמן אשר מלווה אותם בתהליך הפרסום וההצלחה בעולם הבידור. אנו נוכל לספק להם שירותים כמו : ניהול רשתות חברתיות, ניהול קמפיינים לקידום שירים ביוטיוב ובפייסבוק, העלאת כתבות יחסי ציבור לאתרים המובילים בישראל ועוד מגוון שירותים רחב. אז מה אנו שונים ממשרד יח"צ רגיל? שאצלנו מכירים יותר טוב מכולם את עולמות ההפקה, המוזיקה, ההופעות והשירה..מנכ"ל החברה, מר לירון קטלן הינו זמר ומפיק מוזיקלי לשעבר אשר יכול לסייע לכל אומן בתחום של השיווק והפרסום החיובי וגם בעת משבר דיגיטלי מתוך הבנת הצרכים והרצון של הזמרים והזמרות.

ניהול מוניטין סודי ודיסקרטי

הינה טיפ מטעם "ניהול מוניטין", במידה וביצעתם סקר אצל מספר מנהלי מוניטין ושמעתם דבר מה על הלקוחות שעברו טיפול ניהול מוניטין (רמזים או שמות מפורשים רחמנא ליצלן) – בירחו במהירות האפשרית.
ניהול מוניטין חייב להישמר בסודיות גבוהה וזה כמובן עקב המצב הרגיש, הפרטיות, סודיות הלקוח והאמינות של תהליך מול הציבור וקהל המעריצים השונים המבקשים מוניטין חיובי אמין ויציב.

לעולם לא נמסור מידע אודות לקוחותינו ולא נרמוז בעקיפין על הלקוחות שלנו, לקוחות רבים עברו טיפול מוניטין, בכירים רבים מענפים שונים וכמובן גם מעולם הבידור. כולם נשארו ויישארו תחת סודיות מלאה ומובטחת.

זמר/ת? מייצגים זמרים/זמרות? מעוניינים בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי שמתמחה באומני מוזיקה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇