ניהול מוניטין אייל גולן – איך פרשיית הנערות נעלמה מגוגל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אייל גולן ביצע ניהול מוניטין בכל שלבי פרשיית משחקי חברה עם הנערות הקטינות? מדוע המקרה של אייל גולן הוא דוגמה טובה להדחקת תוכן שלילי? הכל כאן!

איך ניהול מוניטין באינטרנט הצליח לטשטש ולדחוק את פרשיית אייל גולן?
הזמר המפורסם במדינה התמודד וממשיך להתמודד עם גלי פרשת משחקי חברה,
פרשה שהתיק נגדה נסגר אך המוניטין השלילי בגוגל הצריך פעולות רבות.

אז איך ניתן לטפל בניהול מוניטין שלילי בגוגל?

אייל גולן: פרשה גדולה, אישיות מפורסמת מאוד – מוניטין שלילי גדול

בשנת 2011 הזמר, אייל גולן, קיבל “מכה תדמית קלה בכנף” עם פרשיית מס שנסגרה בהסדר טיעון, לאחר התאוששות מפרשיית המס אייל גולן לא דמיין כיצד הפרשייה הבאה תשנה את חייו מהקצה אל הקצה ותצריך ממנו להשקיע משאבים רבים לשיקום תדמיתו באינטרנט.
בשנת 2013 התפוצצה פרשת “משחקי חברה”, גולן נחשד בבעילה אסורה בהסכמה של קטינות אך לבסוף התיק נסגר עקב קושי ראייתי.
סגירת התיק לא הצילה את המוניטין של אייל גולן, מוניטין שלילי שאם לא היה מדובר בזמר המבוקש ביותר בישראל עם כיס עמוק במיוחד, לא בטוח שניתן היה לטפל בו.
הפרשה גרמה להרס מוחלט של שמו של אייל גולן, כל חיפוש בכל מקום באינטרנט ובראשם מנוע החיפוש של גוגל, קישר את אייל גולן לפרשיית הקטינות – הדבר הוביל למוניטין שלילי קיצוני בגוגל, ירידה בביקוש להופעות, פרישה מפאנל שיפוט בתכנית “הכוכב הבא” וסכנה משמעותית לפגיעה בלתי הפיכה במוניטין.

הפרשה מלווה את אייל גולן עד היום ונחשבת לאחת הפרשות הגדולות והמדוברות בתעשיית הבידור הישראלי, אם כך מדוע קשה למצוא מידע שלילי על אייל גולן בתוצאות החיפוש בגוגל? איך נעלמה פרשיית הנערות של אייל גולן מגוגל?
למרות שלא בוצע ניהול מוניטין ישיר, אייל גולן הוא הדוגמה הטובה והמשמעותית ביותר לניהול מוניטין, במידה ואתר מסוים לא מחק את התוכן השלילי על אייל גולן האזכור השלילי בגוגל לא באמת נעלם אלא נדחק אל העמודים הרחוקים של גוגל הידועים בכינוי “בית הקברות של גוגל”.

לאן פרשיית אייל גולן נעלמה?

בעזרת פעולות יח”צ רבות וממושכות שהתמקדו בכתבות רבות באתרי בידור וחדשות, תמונות רבות הכוללות את שמו וסרטונים רבים הכוללים מידע חיובי (כמו למשל שירים חדשים) – לא רק שהתדמית הציבורית של אייל גולן השתקמה בעייני חלק מהציבור, אלא שגם המוניטין של אייל גולן ברשת הפך לחיובי, נראה שכל המידע השלילי נדחק (למעט הכתבות המתחדשות כל תקופה ומצריכות המשך דחיקה) ואף ההשלמות החיפושים על אייל גולן אינם כוללים ביטויים הקשורים לפרשה.

ככל שהגורם סביבו מבוצע ניהול המוניטין הוא מפורסם יותר וככל שהפרשה נפוצה יותר, כך אתגר הטיפול קשה יותר ומצריך תחזוקה וקמפיינים נקודתיים בהתאם לגלי התפרצות.
כך למשל בשנת 2018 פרשיית אייל גולן חזרה לכותרות עקב הענקת “אות יקיר הזמר העברי” בכנסת, בשנת 2019 הפרשייה שבה לכותרות עקב התחקיר של אורלי וגיא וגם כיום בשנת 2021 הפרשייה חוזרת לכותרות עקב התביעה האזרחית כנגד אייל גולן.

אייל גולן פרשת משחקי חברה
אייל גולן פרשת משחקי חברה

חשוב לציין:

מי שממש רוצה להתאמץ ולמצא את האזכורים השליליים עדיין יכול למצא אותם באינטרנט.

אם תרשמו בשורת החיפוש בגוגל “אייל גולן פרשה”, “אייל גולן קטינות”, “אייל גולן משחקי חברה” וביטויים נוספים שקשורים לפרשה הרלוונטית אליו ואל אביו (ז”ל) תוכלו להגיע לכתבות השליליות ולאזכורים השלילים כולל תמונות, סרטונים ועשרות כתבות רעות.

מכך, כפי שאנו אומרים תמיד..כתבות אי אפשר למחוק מהאינטרנט, אבל בהחלט אפשר להדחיק אותן תחת הביטוי המרכזי של המותג, העסק או איש הציבור..במקרה שלנו, “אייל גולן”.

מרביתכם לא תצטרכו יח"צן צמוד אלא טיפול מקצועי של ניהול מוניטין

תוצאות החיפוש בגוגל על אייל גולן בחודשים הראשונים של התפוצצות הפרשה הוגדרו כמכה אנושה, כזו שללא השקעת משאבים רבים והעסקת איש יח”צ צמוד להצפת אתרי החדשות והתוכן השונים בכתבות על אייל גולן – לא ניתן היה לצאת מזה.
ניתן להגיד שאחוז בודד מהמוניטין השלילי בגוגל שהיה לאייל גולן, יכול להספיק כדי לפגוע בשמכם הטוב בצורה קשה או בעסקים שבבעלותכם.

המוניטין השלילי שלכם יכול להגיע מביקורות ברשת, כתבות שליליות באתרי החדשות, תוכן שלילי מהרשתות החברתיות, פסקי דין על שמכם ועוד.
פעולת ניהול המוניטין עובדת בעיקרה על דחיקת התכנים השליליים ויצירת תכנים חיוביים מותאמים וקידום הביטויים הרלוונטיים באמצעי ניהול מוניטין מתקדמים.
חברת “ניהול מוניטין” תדאג לטפל במוניטין השלילי הקיים עליכם ברשת, ניהול מוניטין מקצועי בגוגל וברשתות החברתיות המאפשר לכם לעצב את התדמית של העסק או שלכם כבכירים במשק או כאנשי ציבור מוכרים.

שירות של ניהול מוניטין מקצועי מחייב דיסקרטיות מלאה

חברת “ניהול מוניטין” מטפלת בניהול מוניטין של לקוחות ברמות משתנות וענפים משתנים.
אחד העקרונות החשובים ביותר היא שמירה על דיסקרטיות מלאה.

שמירה על דיסקרטיות ברמה גבוהה אינה חשובה רק לעצמם התהליך של ניהול מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות, התעסקות עם פרשיות ומידע שלילי ברשת היא התעסקות רגישה ולכן לא נחשוף כל מידע אודות הלקוחות שלנו.

חשוב לציין שאנו פועלים כבר מספר שנים בהצלחה בתחום זה של “Online Reputation Management” ומטפלים במוניטין של מגוון עסקים, חברות ואנשי ציבור מכל התחומים בארץ ובחו”ל בין אם מנכ”לים, סמנכ”לים, פוליטיקאים, יזמי נדל”ן, רופאים, יועצים, עורכי דין, רואי חשבון, אנשי ביטוח, ספורטאים, זמרים וכו’.
 
יש לנו שיטות אותן פיתחנו במהלך השנים אשר מאפשרות לנו ליצור תדמית חיובית ואותנטית בשילוב פלטפורמות, כתבות יח”צ, קישורים, והמון אופטימיזציה וקידום אורגני להדחקת האזכורים השליליים.

שאלות נפוצות בנושא

מלבד פרשיית מס בשנת 2011, אייל גולן התמודד ועדיין מתמודד עם פרשת משחקי חברה.

תוצאות החיפוש השליליות לא נמחקו אלא נדחקו עקב כמות תוכן חיובי באתרים הגדולים הכוללים את הביטוי “אייל גולן”.

הפרשייה הייתה מדוברת בכל ישראל ועלתה לכותרות בשנים 2017-2021 אך בכל זאת הכתבות “נעלמו” דיי מהר מתוצאות החיפוש של גוגל תחת הביטוי “אייל גולן”. זה לא קסם, מדובר בפעילות של ניהול מוניטין וניקוי אזכורים שליליים. ממה שאנו יודעים, רני רהב היה היחצ”ן של אייל גולן באותם שנים והוא דאג לפרסם באינטרנט כתבות חיוביות חדשות תחת הביטוי “אייל גולן”, דבר אשר הקפיץ דברים אחרים במגוון אתרים תחת הביטוי הספציפי וגרם להדחקה של השליליים לאחור. בצורה זו למעשה, אייל גולן הצליח בעזרת פעולות יח”צ לבצע החלפה של חיובי בשלילי.

בעזרת מומחים לניהול מוניטין אשר יסייעו לכם להדחיק אזכורים שליליים מגוגל וישפרו עבורכם את התדמית באינטרנט.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות