לירון קטלן, בן 33 מרמת גן. איש מדיה ותיק בעל ניסיון מוכח בשיווק וקידום אתרים, ניהול תשתיות וניהול פרויקטים דיגיטליים. מומחה בניהול משימות פרסום מגוונות בשלל פלטפורמות תוך יצירת אסטרטגיות פעולה ויישומם בהתאם לאפיון הלקוחות.
לירון התחיל את דרכו בעולם הפרסום הדיגיטלי כאשר רצה לפרסם את עצמו כזמר. דרך פעולות שיווקיות אינטרנטיות רבות הצליח להגיע לתוצאות באופן מהיר: זכייה בתחרות האומנים של סלקום, עשרות אלפי צפיות והשמעות, קהל רב שתומך ובא להופעות ועוד. לאחר שהוא הרגיש שכבר החוויה והריגוש קטנו בצורה משמעותית הוא החליט לעזוב את התחום ולהכנס לתחום המדיה הדיגיטלית אשר עניין אותו. למרות שהיה לו קצת ניסיון בפרסום דיגיטלי, במרוצת השנים לירון קיבל הצעה להצטרף לחברת דיגיטל מובילה בישראל בתחום של ניהול מוניטין באינטרנט – הדחקת אזכורים שליליים. בחברה זו הוא קיבל את הידע המקצועי והמעשי אשר סייע לו רבות להבנה כוללת של העולם הדיגטלי – בפן הטכני ובפן העסקי והשיווקי. בחברה זו עבד כ-4.5 שנים. חשוב לציין כי כבר לאחר שנה וחצי בחברה, אשר בה הגיע להישגים ותוצאות מכובדות, הוא קודם לתפקיד מנהל ותחת ניהולו היו מס’ עובדים. מתוקף תפקידו לירון היה בעל אחריות רבה להצלחת הפרויקטים ולקשר ישיר עם הלקוחות. כמו כן, ביצע באופן שוטף משימות כגון: חשיבה, תכנון וביצוע משימות אופטימיזציה טכניות מגוונות, תכנון וביצוע משימות פרסום (פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יוטיוב, אאוטבריין), ניהול תשתיות (דומיינים ואחסון), ניהול פרויקטים של הקמות אתרים ודפי נחיתה, ניהול לקוחות, הפקת דו”חות, מיפוי מסמכים משפטיים, ביצוע משימות של פיתוח עסקי, ביצוע משימות של שיווק (לדוגמא: איתור לידים), ניהול ספקים (מעצבים, מתכנתים) ועוד..
לאחר סיום תפקידו מרצון בחברה זו, ללירון היה ברור כי הוא צריך להשתלב בעולם הפרסום הדיגיטלי, אך מכיוון אחר, היה חשוב לו שיהיה קונספט ייחודי ושונה משאר המתחרים. כחובב קידום אתרים והדחקת אזכורים שליליים נולד הרעיון להקמת חברה המתמחה בניהול מוניטין באינטרנט.
חברה אשר תוכל לספק לחברות ולאנשים פרטיים גיבוי מלא בתוצאות החיפוש של גוגל לשעת הצורך. לטענתו, “לא צריך לחכות שמשבר אינטרנטי יפרוץ, לא צריך לחכות שכל העמוד הראשון בגוגל תחת שם החברה או שם האדם יהיה מוכתם באזכורים שלילים. אם תפעלו לפני שהמשבר פורץ, נוכל להקטין בצורה משמעותית את החשיפה לאזכורים השליליים ברגע שהם יעלו לרשת, נמזער את המשבר עוד לפני שהוא החל”.
למעשה, במקום לפעול בצורה מסובכת ומורכבת אחרי שאזכורים שליליים יופיעו בגוגל, אנו נפעל הרבה לפני שהם עולים לרשת ובכך “ננהל” את המותג שלך או השם שלכם באינטרנט. אך אם כבר השם או המותג שלכם “הוכתם” באזכור שלילי או במספר אזכורים שליליים בגוגל, או בפייסבוק, או בכל פלטפורמה שהיא..אנו נוכל לסייע לכם ולטפל ב”פגע הרע” ולהדחיק אותו למקומות שאף אחד לא יראה באינטרנט..בכך תוכלו “לטהר” את השם שלכם ולנקות אותו מכל איזכור אשר מזיק לכם באופן כזה או אחר.